En tiennyt, että lompsallakin pitää olla merkki.
Uutta tämä tieto mulle, että lähes jokaisella on lompsakin joku korssi tai tiigeri. Mä olen aina ajatellut, että lompsan funktio on pitää setelit, kolikot ja kortit tallella. Ja siihen kelpaa mikä tahansa hyvin suunniteltu lompakko.
Kommentit (27)
Äidilläni on seppälän "nahka" lompakko ollut pian kymmenen vuotta ja palvelee edelleen!
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:36"]Kuka vielä käyttää lompsaa??? Mulla on pelkkä korttikotelo ollut jo vuosikausia. Pikku kukkarossa on vähän käteistä.
[/quote]
Kukako? Valtava enemmistö kaikista ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 14:38"]Mun lompakon nepparissa lukee Carducci. Nahkaa ja kestänyt jo kymmenen vuotta. Maksoi muistaakseni 35 euroa.
[/quote]
Jos maksaa 3500€ niin kestää satakaksikymmentäyksi vuotta.
Jep, ja sitten ostellaan näitä guessin merkkilompakoita monella sadalla, vaikka guess on yksi epälaadukkaimpia merkkejä, parempaa tavaraa saa halpahallista.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 14:55"]
Rakas aitoa nahkaa oleva lompakko
[/quote]
Minkälaista on epäaito nahka? Joko tuote on nahkaa tai ei ole.
[/quote]
Se on genuiinia.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 14:38"]Mun lompakon nepparissa lukee Carducci. Nahkaa ja kestänyt jo kymmenen vuotta. Maksoi muistaakseni 35 euroa.
[/quote]
Jos maksaa 3500€ niin kestää satakaksikymmentäyksi vuotta.
[/quote]Tuota merkkiä ei ole olemassakaan, just googlasin :) Ostin tuon muistaakseni joltain torikauppiaalta tai markkinoilta kun edellinen alkoi ratkeilla ja kyllä tämä vielä kymmenen vuotta menee. Olen 50v ja kolmas lompakko menossa jos niitä lasten muovikukkaroita ei lasketa.
Kuka vielä käyttää lompsaa??? Mulla on pelkkä korttikotelo ollut jo vuosikausia. Pikku kukkarossa on vähän käteistä.