Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallisia kokemuksia fistingistä?

Vierailija
21.10.2014 |

Olisin kiinnostunut kokemuksia fistingistä sitä onnistuneesti kokeilleilta/harrastavilta. Olen viime aikoina katsellut joitakin lesbo-videoita, joissa fisting on saatu näyttämään suorastaan herkältä ja kauniilta, ja haluaisinkin ehkä kokeilla sitä mieheni kanssa. Kaikki kokemukset otetaan mielellään vastaan.

Ja arvostelijoille ja haukkujille todettakoon etten ole mikään sekopää pervo vaan aivan tavallinen työssäkäyvä perheenäiti.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 10:48"]

10:llä mahtaa olla löysä emättimen aukko jo luonnostaan. Emätin voisikin ehkä antaa periksi mutta kyllä minulla on sen verran tiukka aukko että hyvä kun reilun kokoinen mulkku mahtuu.

[/quote]

Päästitkös emätinvaleen  :D  :D  ?

[/quote]

Kyllä noin voi olla... Itselläni välilihasta tulee emättimen aukon päälle sellainen ihopoimu, joka peittää osin emättimen aukkoa. Ja se on sen verran kireä että tosiaan ei mene repeämättä mitään perus-mulkkua isompaa sisään. En kyllä valita, mies tykkää ihan hulluna kun olen tuon takia niin tiukan tuntuinen noin ihan tavis yhdynnässä.
[/quote] repeät sitten varmaan synnytyksessä niin, ettwi sua ees kannata parsia kokoon. Noin muuten, kireyden tuntu ei tule joustamattomasta kudoksesta joten sillä on turha ylpeillä.

Vierailija
42/46 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytetty reikä..aaah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko varmasti onnistuu. tuo on taitolaji molemmissa nurkissa. reeniä lubea ja rauhallista nautintoa. kyl se siiitä.

Vierailija
44/46 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen fistannut naista. Hän nauttii juuri siitä tunteesta kun on aivan täysi.

Asian kanssa rauhallisesti ja paaaaljon liukkaria... välillä onnnistuu ja välillä ei... riippuu paljon naisen mielentilasta.

Eikä vagina tunnu löysältä normiseksissä.

Peppuseksiäkin harrastetaan molemmin puolin.

Vierailija
45/46 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli syntymäpäivä, ja pyysin kaksi miestä antamaan minulle lahjan. Ei siinä kahveja juotu, olin niin kiimassa että käskin ottamaan vaatteet pois. Otin ensin suihin ja pyysin panemaan kumpaankin reikään, kyllä teki hyvää. Sitten käskin ottamaan liukvoide tuubin ja laittaa sitä kumpaankin reikään. No niin olin valmis fistaamiseen, toinen miehistä työnsi kätensä perseeseeni, ai kun teki hyvää. Toinen alkoi työntämään kättänsä vittuuni ja sinnehän se meni. Sain mahtavan orkun ja huusin kun sika, annoin käskyn runkatkaa mua, taas tuli orkku sanoin heille että runkatkaa minua käsillänne. Käskin heitä nussimaan minua, toinen nussi vittuuni ja toinen perseeseen. Sain mahtavan käsittelyn, toiselta tuli mällit perseeseen ja toiselta suuhuni. Sitten joimme kahvit ja sovittiin että tulisivat uudesta vaikka kerran kuussa.

Toi on kyllä totta harjoutusta se vaatii , eikä saa vasten tahtoaan ketään fistata, tuo mitä harjoitan että kumpaankin reikään ei käy toisille, hyvä jos yksikin käsi.N

Vierailija
46/46 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on, ei onnistunut millään. Ei vaan mahdu, ei liukkarillakaan. Olen kyllä synnyttänytkin kahdesti, mutta molemmissa repesin ja on ommeltu taas paikat kuntoon, ilmeisesti ei vaan nyrkin kokoinen objekti mahdu ilman että repeäisin taas.

Sama juttu täällä, luulin ettei ikinä onnistu. Kun olin tarpeeksi kuumana ja osasin samalla rentoutua niin sehän menikin helposti. Iso dildo tai itse värkki olisi huono, mutta käsi... ihanaa. Ehkä kerran kuussa ja mies on ihan innoissaan. Ilmeisesti se on kivaa hänellekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi