Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen on käytännössä "pakko antaa" parisuhteessa??!

Vierailija
21.10.2014 |

Ei jumankauta mitä tekstiä erikoislääkäriltä:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288753090399.html?pos=ok-nln

HUH JA HOH!

Kommentit (324)

Vierailija
301/324 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 04:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:36"]

Mitä kompromisseja ne miehet tekee naisten puolesta?

[/quote]

Jokainen mies, joka suostuu yksiavioiseen suhteeseen tekee aika ison kompromissin siihen nähden, mikä se miesten seksivietin biologinen pohja on.

[/quote]

Näin on. Pelkkä yksiavioisuus on jo iso kompromissi miehelle.

[/quote]

Vaikkei aivoisuus, mutta se kaikki muu. Kuinka moni mies voi mennä vapaasti poikien lomille etelään kuten sinkkuna? Jos ei voi niin miksi ei voi vaikka haluaisi? Väitättekö, ettei moni mies haluaisi?

Vierailija
302/324 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 04:51"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:36"]

Mitä kompromisseja ne miehet tekee naisten puolesta?

[/quote]

Jokainen mies, joka suostuu yksiavioiseen suhteeseen tekee aika ison kompromissin siihen nähden, mikä se miesten seksivietin biologinen pohja on.

[/quote]

Näin on. Pelkkä yksiavioisuus on jo iso kompromissi miehelle.

[/quote]

Vaikkei aivoisuus, mutta se kaikki muu. Kuinka moni mies voi mennä vapaasti poikien lomille etelään kuten sinkkuna? Jos ei voi niin miksi ei voi vaikka haluaisi? Väitättekö, ettei moni mies haluaisi?
[/quote]
Eikö nämä kaikki ole kompromisseja myös naisille? Väitätkö, ettei moni nainen haluaisi lähteä tyttöjen lomalle, mutta perheen vuoksi ei lähde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/324 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:56"] Nuo seksologit taitaa itse olla jotan nymfoja, joille haluttomuus on todellisuudessa täysin vieras asia. Neuvot luokkaa "liukkaria ja ajattele isänmaata". Miesten potenssiongelmaa sentään pidetään ongelmana ja vaivana, jota yritetään hoitaa. Naisilla se on vaan tahdon asia, aina voi antaa. Ja nämä neuvotkin ovat niin laimeita, "kyllä siihen tottuu kun ryhtyy vaan", "ajattele itsesi sopivaan mielentilaan". [/quote] Itse miehenä olen käyttänyt potenssilääkkeitä siinä mielessä, että voin nussia vaimoa vastoin omaa himoa silloin kun vaimo niin haluaa. En ahdista. Ei mulkkuni kulu siitä, kuten ei teidänkään tussu kulu tai sielu mustu vaikka seksiä harrastaisi vähän haluttomanakin. [/quote] Vaan kun voi käydä niin, että "sielu mustuu" eli haluttomana harrastaminen aiheuttaa ärtymystä ja suuttumusta puolisoa kohtaan  ja ällötystä seksiä kohtaan. Kokemuksesta sanon.

[/quote]

Se on sun asenteesta kiinni. Otat seksin liian vakavasti. Ahdistutko myös jos joudut suukottamaan miestä aamulla töihin lähtiessä vaikkei huvittaisi? Etkö voi tehdä tuollaista jotta toiselle tulee hyvä mieli lähteä töihin?

Ilmeisesti Vulva tosiaan on Pyhä!
[/quote]
Kyllä ahdistaisi ihan mikä tahansa asia, jota joutuisin tekemään fyysisesti toiselle vaikka en halua tai joku toinen tekisi minulle jotain fyysistä mitä en halua. Vaikka mikään ei "kulu" niin kyllä se ahdistaisi. Ennenkaikkea, jos se tarkoittaisi, että joudun riisumaan alapääni paljaaksi tai koskettelemaan toisen sukupuolielintä vastentahtoisesti niin kyllä se ahdistaisi.

Vierailija
304/324 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä artikkeli aiheesta, josta pitäisi keskustella enemmän. On täysin kohtuutonta olettaa, että haluttoman osapuolen (oli kyseessä mies tai nainen) puolison pitäisi tyytyä seksittömään suhteeseen sen vuoksi, että toinen ei pysty tai halua tyydyttää omia ja samalla toisen seksuaalisia tarpeita. Seksiä haluamattoman osapuolen ei tarvitse harrastaa seksiä vastentahtoisesti - mutta samalla logiikalla ei seksiä haluavan myöskään tarvitse elää puutteessa. Jokainen pari voi omalla kohdallaan ratkaista asian joko sallimalla suhteen ulkopuoliset seksipartnerit tai eroamalla. Niin yksinkertaista.

Vierailija
305/324 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 14:31"]

Huh, kun näitä lukee, niin ei ihme, että on eroja niin paljon. Meillä avioliitto luistaa hyvin. Olen itse hoitanut lapset, koska olen ne halunnut. Samoin tehnyt myös kotityöt ja kolannut pihat ja ajanut nurmikot. Miehelle olen aina piparia antanut, kun mies on väsynyt. Ei se ole mikään iso vaiva vähän aikaa maata selällään, vaikka väsyttääkin, kun mies tekee hommat.

Meillä on aina ollut sopu ja minä olen maksanut aina oman osuuteni kaikesta ja lasten menot. Miehellä on ollut hyvä olla liitossamme ja rakkaus kukoistaa.

[/quote]

Ja mitä mies siis tekee suhteen ja perheen eteen? Huh, miten kukaan nainen voi alistua tuollaiseen!!

Vierailija
306/324 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:25"]

Mun mielestä hyvä artikkeli aiheesta, josta pitäisi keskustella enemmän. On täysin kohtuutonta olettaa, että haluttoman osapuolen (oli kyseessä mies tai nainen) puolison pitäisi tyytyä seksittömään suhteeseen sen vuoksi, että toinen ei pysty tai halua tyydyttää omia ja samalla toisen seksuaalisia tarpeita. Seksiä haluamattoman osapuolen ei tarvitse harrastaa seksiä vastentahtoisesti - mutta samalla logiikalla ei seksiä haluavan myöskään tarvitse elää puutteessa. Jokainen pari voi omalla kohdallaan ratkaista asian joko sallimalla suhteen ulkopuoliset seksipartnerit tai eroamalla. Niin yksinkertaista.

[/quote]

Hyvä konsti olisi sellainen, että tutkitaan pystyykö ihminen pysymään kumppanille sellaisena kuin alussa oli. Esim. ettei se kiimainen pikkupimu muutu harmaaksi ja ahdistuneeksi Äiti Teresaksi kun saa lapsen. Suhteen alussa tehdään lapsi jos näin halutaan ja jos nainen päättää lopettaa seksin ja vaimona olemisen, niin on petturina velvollinen lähtemään ja antamaan lapsen miehelle jos mies näin haluaa.

Vierailija
307/324 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:25"]

[/quote]

Hyvä konsti olisi sellainen, että tutkitaan pystyykö ihminen pysymään kumppanille sellaisena kuin alussa oli. Esim. ettei se kiimainen pikkupimu muutu harmaaksi ja ahdistuneeksi Äiti Teresaksi kun saa lapsen. Suhteen alussa tehdään lapsi jos näin halutaan ja jos nainen päättää lopettaa seksin ja vaimona olemisen, niin on petturina velvollinen lähtemään ja antamaan lapsen miehelle jos mies näin haluaa.

[/quote]

No ei kukaan pysy samanlaisena, eikä tarvikaan! Minusta ainakin olisi ahdistavaa jos mieheni olisi samanainen kuin tavatessamme 22-vuotiaana :D :D ihan absurdi ajatuskin!! Kyllä tässä ollaan vuosikymmenten kuluessa molemmat muututtu ja "kasvettu" ihmisinä, onneksi ilmeisesti samaan suuntaan kun vieläkin onnellisina yhdessä :)

Vierailija
308/324 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:26"] [quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 04:51"] [quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:36"] Mitä kompromisseja ne miehet tekee naisten puolesta? [/quote] Jokainen mies, joka suostuu yksiavioiseen suhteeseen tekee aika ison kompromissin siihen nähden, mikä se miesten seksivietin biologinen pohja on. [/quote]   Näin on. Pelkkä yksiavioisuus on jo iso kompromissi miehelle. [/quote] Vaikkei aivoisuus, mutta se kaikki muu. Kuinka moni mies voi mennä vapaasti poikien lomille etelään kuten sinkkuna? Jos ei voi niin miksi ei voi vaikka haluaisi? Väitättekö, ettei moni mies haluaisi? [/quote] Eikö nämä kaikki ole kompromisseja myös naisille? Väitätkö, ettei moni nainen haluaisi lähteä tyttöjen lomalle, mutta perheen vuoksi ei lähde?

[/quote]

En väitä, mutta väitän että naiset tekevät avioliitosta tai suhteesta ylipäätään vankilan paljon useammin kuin mies. Nainen ottaa henkilökohtaisena loukkauksena jos mies haluaa mennä ilman naista.

Vierailija
309/324 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:26"] [quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 04:51"] [quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:36"] Mitä kompromisseja ne miehet tekee naisten puolesta? [/quote] Jokainen mies, joka suostuu yksiavioiseen suhteeseen tekee aika ison kompromissin siihen nähden, mikä se miesten seksivietin biologinen pohja on. [/quote]   Näin on. Pelkkä yksiavioisuus on jo iso kompromissi miehelle. [/quote] Vaikkei aivoisuus, mutta se kaikki muu. Kuinka moni mies voi mennä vapaasti poikien lomille etelään kuten sinkkuna? Jos ei voi niin miksi ei voi vaikka haluaisi? Väitättekö, ettei moni mies haluaisi? [/quote] Eikö nämä kaikki ole kompromisseja myös naisille? Väitätkö, ettei moni nainen haluaisi lähteä tyttöjen lomalle, mutta perheen vuoksi ei lähde?

[/quote]

En väitä, mutta väitän että naiset tekevät avioliitosta tai suhteesta ylipäätään vankilan paljon useammin kuin mies. Nainen ottaa henkilökohtaisena loukkauksena jos mies haluaa mennä ilman naista.
[/quote]
Niin, moni mies kuvittelee, että perhe on naisen juttu, eikä yhteinen asia.

Vierailija
310/324 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:43"]

Hyvä että naisille tehdään selväksi etukäteen, mitä heiltä vaaditaan parisuhteessa. Osaavat pysyä erossa niistä. Kun nainen tietää tarkkaan millaista sopimusta hänelle tarjotaan, niin voi miettiä kannattaako se edes. Hankkii lapsen yksinään ja seksiseuraa, silloin kuin siihen on joskus tai ei koskaan tarve. Omasta taloudellisesta puolesta nainen on jo kauan sitten joutunut ottamaan vastuuta. Sen suhteen naimisiin meno ei muuta mitään. Joten jos nainen joutuu luopumaan omasta määräysvallastaan seksin suhteen, niin avioliitostasopimus on heikentävä tekijä naiselle. Miehet voivat sitten itkeä keskenään seksin puutetta. Nainen on onnellisempi ilman seksiin painostavaa sopimusta tai pettävää miestä. Hienoa että naisile tuodaan selkeästi esille mitä sopimus oikein tarkoittaa. Ehkä sinkkunaisten määrä ei olekaan mikään sattuma, vaan itseänsä kunnioittamiseen perustuva päätös.

[/quote]

Suhteessa joutuu osittain luopumaan omasta määräysvallastaan monen muunkin asian suhteen kuin seksin. Ainakin jos haluaa, että se suhde kestää. Ne on niitä kompromisseja ja onnellisen suhteen edellys on, että kumpikin puoliso niitä tekee. 

Vierailija
311/324 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

zup

Vierailija
312/324 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta pitkästä liitosta eronneena, voin sanoa että miehet ovat naisten kanssa vain pillun takia...lapset eivät oikeasti kiinnosta..koti ja vaimo on vain paikka jossa saa ruokaa nukkua ja pillua..jokainen mies haaveilee muista naisista ja pettää tietysti minkä nyt saa, kaikki kelpaa..mutta kun ero tulee niin silloin aletaan taistelemaan lapsista ja halutaaan ne itselle, vaikka aikaisemmin ei ole kiinnostanut pennin vertaa..liitojeni jälkeen etsin ruman ja vanhemman miehen ja ajattelin että tämä ei petä, mutta kuinka kävikään hänhän olikin oikea huijari petollinen. Näitä on riittänyt..olen itse hoikka ja hyvännäköinenkin...7vuoden jälkeen uskaltauduin treffeille minua vanhemman oikein hyvinpukeutuneen kohteliaan miehen kanssa, kahvilassa hän kertoi elämäntarinansa 24 vuoden liitosta 2 aikuista tytärtä, toinen ok toinen käyttää huumeita lasten äiti hypännyt junan alle...ja kaikkien näiden kertomuksien jälkeen mies kysyi koska olen viimeksi ollut sukupuoliyhdynnässä ja samaan syssyyn hän kehui että seksiä hän on kyllä saanut..näillä elämänkokemuksella ja ensi treffeillä ei muuttunut mielikuva miehistä. Yleensä naiset kärsivät ja kituuttavat liitossa koska kuulemma jokaisen naisen unelma on perhe...puhumattakaan väkivallasta ym. Henkisestä kidutuksesta....joten en halua mielipahaa joka kuitenkin saapuu aikanaan..voin kertoa vielä lisää näitä kokemuksia jos haluatte....

Vierailija
313/324 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sai aika kattavan otannan, kenellä parisuhde toimii ja kenellä ei. Kyllä mielestäni lääkäriin on uskominen.

Vierailija
314/324 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin siitä hullunkuriseen tilanteeseen, että minun olisi miehenä ollut pakko antaa seksiä naiselle, vaikkei tehnyt mieli. Nainen siitä minulle välillä aina syyllistäen kiukutteli, varmaan arveli että se auttaa minun seksihalujani. Ei kuitenkaan jostain syystä halunnut erota, en tiedä mistä niitä seksihaluja olisin taikonut enkä jaksanut tuota naisen syyllistystä niskassani, joten sen pituinen se. Toivottavasti puksuttelee siellä jonkun viriilin kollin kanssa nyt onnessaan.

Vierailija
315/324 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut sen ennenkin ja sanon sen uudestaan.

Onneksi olen lesbo.

Vierailija
316/324 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hahmotan aina miehen peniksen yhtä ihtiimiksi kehon osaksi miehelle kuin käsi on. Onko se intiimiä tai mitenkään läheistä tunkea kättään minnekään? Ei ole. Nainen taas ottaa miehen kehoonsa sisään. Se on aivan eri asia ja siinä on myös raskauden riski. Siinä mennään jo todella yksityiselle alueelle monella tapaa.

Vierailija
317/324 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut sen ennenkin ja sanon sen uudestaan.

Onneksi olen lesbo.

Lesboillako sitten seksihalut täsmää aina eikä ole mitään ongelmia?

Vierailija
318/324 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu naisen ei tarvitse elämässään todellakaan tehdä yhtään mitään vastoin tahtoaan. Kirjaimellisesti.

Vierailija
319/324 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 08:45"]Mikäs takia miehen saa "pakottaa" osallistumaan kotitöihin? Sitten mökötetään ja nalkutetaan jos mies ei siivoa. Onko se seksin antaminen omalle rakkaalle, tutulle ja turvalliselle puolisolle niin iso ja vaikea asia että nainen traumatisoituu jos antaa joskus seksiä miehen mieliksi vaikkei itse olisikaan 100% mukana touhussa?t. N21, joka ei ole koskaan pihdannut, eikä kärsinyt vaikka antanut pillua myös väsyneenä.

En pakota, mutten voi kyllä luvatakkaan, että oon pillu märkänä valmis ottaa poikaystävän joka ikinen kerta, kun tätä panettaa (eli joka pv), jos oon ensin ollut koulussa klo.8-16, kotona viiden jälkeen ja sit odottaakin kotityöt, joissa menee tunnista kahteen, kun poikaystävä ei jaksa/osaa/tajua siivota. Mulla ei oo mtn fetissiä roskien ja astioiden keräilemiseen ympäri kämppää, pyykkien pesuun, tiskaamiseen, imuroimiseen, tai elukoiden häkkien siivoomiseen. Ja yleensä mun vielä pitää lämmittelyks lutkuttaa poikaystävän mulkkua parista minuutista varttiin ilman, että itse saan mitään ennen petipuuhia. Ja miks suostun tähän kaikkeen? En suostukkaan, vaan katson nyt tammikuuhun tätä menoa, ja jos mikään ei muutu, niin se oli sit tässä. Oon sen verran nuori, että turhaan tuhlaan elämääni tämmöseen. Parisuhteeseen tarvitsee kaksi ihmistä. t. 17v[/quote

Ihan helvetin hyvä kirjoitus!

Vierailija
320/324 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-appivanhemmat oli oma tapauksensa. Sain kuulla että vaimo kiristi miestään. Eli ei antanut billua, jos mies ei toiminut hänen halunsa mukaan. Mies joutui luopumaan monesta asiasta ja hankkimaan rahaa moneen asiaan. Muuten niin uskovainen kiiltokuvapariskunta kuin olla voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä