Vauvakuume, eronnut 51 v neljän lapsen äiti
Olen keväällä eronnut neljän lapsen äiti. Vanhin täyttää jo 20 ja nuorin on 10. Ja raskaan parisuhteen ikeestä päästyäni olen alkanut haluta vauvaa! Katselen kaihoisina kaikkia vauvoja ja pikkulapsia ja haluaisin kokea sen onnen vielä. Tiedän, että ajatus on täysin mielikuvituksellinen, mutta en voi sille mitään. Minulla on hormonikierukka, joten kuukautisista en tiedä. Minulla on tosi paljon sisältöä elämässä ja monenlaisia haaveita ja paljon asioita meneillään. Ihmissuhde puuttuu ja suhtaudun epävarmasti siihen tuleeko minulle enää koskaan miessuhdetta...
Kommentit (10)
Just joo. Olen 50v. Ainut lapseni täytti 18v. Ei todellakaan tulisi mieleen että vauvan haluaisin, onneksi kohtuni on poistettu vuonna 2014. Nyt lähinnä elän itselleni ja matkustelen.
Unohda, tuskin enään edes mahdollista. Ala vaan mummoilee se onkin paljon, paljon kivempaa kun äitiys.
Haikailet menneisiin aikoihin. Unohda vauvakuume, se aika on ohi jo. Suuntaa elämäsi uusille urille, uusiin kuvioihin. Hanki uusi harrastus, uusi työ, uusi asunto...Jatka elämää eteenpäin.
Itellä on sama juttu vaikka olenkin vasta 43. Luulen että se liittyy ikäkriiseilyyn, nuorin lapsi kasvaa eikä enää ole pieni, kukaan ei ”tarvitse” sinua etkä kohta enää ole kenellekään maailman tärkein (tämän tunteenhan pieni lapsi sinulle antaa). Itse olen ajatellut että nyt vaan pitää kasvaa itse ja luopua näistä ajatuksista. Ne ajat oli ja meni. Keskity siihen miten saat kasvatettua jo olemassa olevat lapsesi kunnialla aikuisiksi ja anna heille se mitä he tarvitsevat. Ei me enää olla lapsentekoiässä, valitettavasti. Yritä pärjätä, ymmärrän sinua. Vielä me saadaan lapsenlapsia, hoidetaan heitä sitten :)
Kuinkakohan moni haluaa ton ikäsen naisen jolla on vauvakuume? Onko päänuppi ihan kunnossa?
Kai tuo on joku psykologinen tarve, johtuen parisuhteen päättymisestä. Vauva olisi jonkunlainen hellyyden- ja rakkaudentarpeen "korvike" kun ei miestä ole.
Sellainen syötti veteen illan ratoksi. Kyllä näihin aina joku urpo tarttuu.
1/5
Mummokuume sulla on.