Tunnetko ketään vankilassa istunutta
Tai oletko jopa itse käynyt linnassa? Millaiset fiilikset paikasta?
Kommentit (54)
Tunnen miehen joka yritti tappaa koko perheensä. Vistottaa kyllä aina kun ko tyypin näkee. Ihme virnistelijä ja niin olevinaan. Myöhemmin kuulin että on käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen omia tyttäriään, kaiken muun "hyvän" lisäksi. Oksettava tyyppi. En muista kauanko istui, aika kauan.
Tunnen pari. Toinen sai linnaa ryöstöstä ja toinen pahoinpitelystä. Tiedän myös yhden joka on istunut taposta, mutta ei olla mitään tuttavia.
Joo. Hieman on impulsiivinen kaveri, jonka moraalikäsitykset erikoiset.
Aika monta. Olen ollut noin vuoden vankilassa.
Neljä, entisiä ja nykyisiä työkavereita. Talousrikollisia ja seksuaalirikollisia. Ihan mukavia heppuja.
Ystävämme istui syyttömänä pitkään. Uusinta oikeudenkäynnin jälkeen vapautettiin ja sai sit jotain korvausta. Ei siis Suomessa.
Joo, mää ite! TV:Anneli. PS: Olen syytön.
Tunnen/tiedän! Aika monia ja 99, 9% niistä on joko entisiä tai nykyisiä narkkeja, joilla ei oo minkään näköistä moraalia yms. Kai niitä on sellasiaki tyyppejä, jotka on ottanu opikseen, mutta niitä minä en tunne..
Muutamia tunnen, en ole käynyt itse tai suunnitellut..
Tunnen kyllä. Ex miesystävä istui kahden vuoden tuomiosta vuoden, kunnes teki itsemurhan. Kävin katsomassa Vantaalla muutaman kerran. Tapaamiset olivat ok, vähän kiusallisia välillä. Lasin läpi ja muitakin vankeja/ tapaajia samassa huoneessa.
Myös ystäväni istui pari vuotta Riihimäellä jossa kävin katsomassa joskus. Se meni aina ihan hyvin kun ei ollut rakkautta rasitteena:)
Tunnen, useamman.
En ole käyny/vieraillutkaan.
Enkä toivottavasti joudukaan.
Tunnen. Mm. Oma mies ja sen lisäksi muita tuttuja/tovereita.
Tunnen. Isäpuoli on istunut taposta (ennenkuin tuli uskoon ja tapasi äitini), pari exää huumeista ja pahoinpitelyistä ja kaksi kaveria istuu tällä hetkellä elinkautista. Ja useampi kaveri on istunut sakkoja ja muuta pientä. En ole koskaan käynytkään vankilassa itse. Usein olen nähnyt unia että joudun vankilaan. Koskaan ei ole ollut rikosrekisteriäkään.
Hyvä ystäväni istuu tälläkin hetkellä. On tosin avovankila, eli vähän iisimpi paikka kuin suljettu talo. Olen kerran käynyt häntä katsomassa. Mutta ei tullut ollenkaan "vankilamainen" olo siitä paikasta, kun oli kaunis sää ja istuskelimme ulkona. Tämä ei kai ole suljetussa talossa mahdollista. Jä hän saa käyttää myös kännykkää. tosin ei omaansa, vaan vankilan. Eli ei voi muuta kuin soittaa, vastata puh. ja tekstata. Kerran viikossa pääsee käymään kaupassa n. kilometrin päässä.