Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään vankilassa istunutta

Vierailija
20.10.2014 |

Tai oletko jopa itse käynyt linnassa? Millaiset fiilikset paikasta?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni istuu tälläkin hetkellä. On tosin avovankila, eli vähän iisimpi paikka kuin suljettu talo. Olen kerran käynyt häntä katsomassa. Mutta ei tullut ollenkaan "vankilamainen" olo siitä paikasta, kun oli kaunis sää ja istuskelimme ulkona. Tämä ei kai ole suljetussa talossa mahdollista. Jä hän saa käyttää myös kännykkää. tosin ei omaansa, vaan vankilan. Eli ei voi muuta kuin soittaa, vastata puh. ja tekstata. Kerran viikossa pääsee käymään kaupassa n. kilometrin päässä.

Vierailija
42/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen joka yritti tappaa koko perheensä. Vistottaa kyllä aina kun ko tyypin näkee. Ihme virnistelijä ja niin olevinaan. Myöhemmin kuulin että on käyttänyt seksuaalisesti hyväkseen omia tyttäriään, kaiken muun "hyvän" lisäksi. Oksettava tyyppi. En muista kauanko istui, aika kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari. Toinen sai linnaa ryöstöstä ja toinen pahoinpitelystä. Tiedän myös yhden joka on istunut taposta, mutta ei olla mitään tuttavia.

Vierailija
44/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Hieman on impulsiivinen kaveri, jonka moraalikäsitykset erikoiset.

Vierailija
45/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta. Olen ollut noin vuoden vankilassa.

Vierailija
46/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä, entisiä ja nykyisiä työkavereita. Talousrikollisia ja seksuaalirikollisia. Ihan mukavia heppuja.

Vierailija
47/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävämme istui syyttömänä pitkään. Uusinta oikeudenkäynnin jälkeen vapautettiin ja sai sit jotain korvausta. Ei siis Suomessa.

Vierailija
48/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mää ite! TV:Anneli. PS: Olen syytön.

Vierailija
49/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen/tiedän! Aika monia ja 99, 9% niistä on joko entisiä tai nykyisiä narkkeja, joilla ei oo minkään näköistä moraalia yms. Kai niitä on sellasiaki tyyppejä, jotka on ottanu opikseen, mutta niitä minä en tunne..

Vierailija
50/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia tunnen, en ole käynyt itse tai suunnitellut..

Vierailija
51/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä. Ex miesystävä istui kahden vuoden tuomiosta vuoden, kunnes teki itsemurhan. Kävin katsomassa Vantaalla muutaman kerran. Tapaamiset olivat ok, vähän kiusallisia välillä. Lasin läpi ja muitakin vankeja/ tapaajia samassa huoneessa.
Myös ystäväni istui pari vuotta Riihimäellä jossa kävin katsomassa joskus. Se meni aina ihan hyvin kun ei ollut rakkautta rasitteena:)

Vierailija
52/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, useamman.
En ole käyny/vieraillutkaan.
Enkä toivottavasti joudukaan.

Vierailija
53/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Mm. Oma mies ja sen lisäksi muita tuttuja/tovereita.

Vierailija
54/54 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Isäpuoli on istunut taposta (ennenkuin tuli uskoon ja tapasi äitini), pari exää huumeista ja pahoinpitelyistä ja kaksi kaveria istuu tällä hetkellä elinkautista. Ja useampi kaveri on istunut sakkoja ja muuta pientä. En ole koskaan käynytkään vankilassa itse. Usein olen nähnyt unia että joudun vankilaan. Koskaan ei ole ollut rikosrekisteriäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi