Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siinä perää, että kauniit naiset kelpaavat seksiseuraksi, mutta tavalliset parisuhteeseen?

Vierailija
10.09.2021 |

Meneekö se jota kuinkin näin?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehiltä toivon mielipidettä.

Vierailija
2/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai kaikki haluaa kauniin, mutta harvempi saa. Tietysti jos on huono itsetunto miehellä, niin on turvallisempaa ottaa tavallisen näköinen

Vierailija
4/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en saa kumpiakaan kumpaankaan. Auttoiko tämä?

Mies

Vierailija
5/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia viedään hienoihin ravintoloihin ja kaikenlaisiin paikkoihin - vaikka ei koskaan tapahtuisi mitään.

Vierailija
6/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä seksi on parisuhdematskua

Vierailija
7/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole mies, mutta kerron nyt oman kokemukseni. Miesten palautteen perusteella olen ihan kaunis ja itse koen asian juuri noin että seksiseuraa olisi tarjolla, mutta kukaan ei kelpuuta minua parisuhteeseen. Nykyisin olen molemmin ilman.

Vierailija
8/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Rumat naiset kelpaavat petiin jos muita ei ole. Keskiverrot saattavat "päästä" naimisiin jos palvelevat miehensä hyvin. Kauniit "pääsevät" aina naimisiin olivat millaisia hirviöluonteita tahansa. Rumien kanssa mennään naimisiin jos heiltä löytyy varallisuutta.

M41

Vierailija
9/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumaa jaksa katella ja panna

T.M21

Vierailija
10/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Juuri päinvastoin.

Vierailija
11/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain oma mielipiteeni….sisäinen kauneus on ulkoista kauneutta tärkeämpi….

Vierailija
12/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks yrittää vakavaa suhdetta kauniin naisen kanssa, ku se kuitenkin pettää tilaisuuden tullen? Ruma nainen ei petä, ku ei voi saada toista miestä.

Tiedän et naiset on surkeita matematiikassa, mut tää on iha simppelii todennäköisyyslaskentaa.

Vierailija
13/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset kelpaavat mihin vaan, ja mieluiten parisuhteeseen. Me miehet joudumme tyytymään niihin tavallisiin tai j8pa rumiin naisiin, kun kauniita ei riitä kaikille.

Vierailija
14/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Rumat naiset kelpaavat petiin jos muita ei ole. Keskiverrot saattavat "päästä" naimisiin jos palvelevat miehensä hyvin. Kauniit "pääsevät" aina naimisiin olivat millaisia hirviöluonteita tahansa. Rumien kanssa mennään naimisiin jos heiltä löytyy varallisuutta.

M41

Joo, tuo on mysteeri, kuinka paljon saa anteeksi pelkällä ulkonäöllä. Ei tarvitse olla mukava tai sosiaalinen.

N42,  vihitty kahdesti

Vierailija
15/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset ja varsinkin rumat naiset on pillutelineitä , kauniin kanssa parisuhteeseen on tavoite. Mutta pillua saadakseen miehen on teeskenneltävä, että rakastaa tavisnaista.

Vierailija
16/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa, kihavaa ja vanhaa naista ei tarvita mihinkään. Ovat ongelmajätettä.

Vierailija
17/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse otan mielelläni parisuhteisiinkin juuri kauniita naisia. Se ei ole tärkein asia mutta mitä kauniimpi, sitä parempi.

Tavalliset naiset pettää ihan yhtä paljon ku kauniit. Aika iso osa naisista on sellaisessa asemassa että halukasta seksiseuraa kyllä löytyy, ja ne joille ei löydy ei ole myöskään niitä mitä itse deittailen.

Vierailija
18/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien miesten unelmakumppani on nuori, kaunis, hoikka, tiukkavittuinen , isotissinen nainen. Muut ovat vain korvikkeita. Korvikkeeksi voi ottaa taviksen tai ruman, jos palvelee ja palvoo miestä ja toteuttaa miehen kaikki seksiunelmat. Muuhun ntavallista naista ei tarvita. Rumilla ei tee mitään.

Vierailija
19/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks yrittää vakavaa suhdetta kauniin naisen kanssa, ku se kuitenkin pettää tilaisuuden tullen? Ruma nainen ei petä, ku ei voi saada toista miestä.

Tiedän et naiset on surkeita matematiikassa, mut tää on iha simppelii todennäköisyyslaskentaa.

Suomessa naiset pärjäävät matematiikassa paremmin kuin miehet, joten ehkä sun kannattaisi tsekata oma laskukaavasi eikä sukupuolittaa sitä.

Nimittäin kuka tahansa nainen saa seksiä niin halutessaan. Miten ruma tahansa. Jos naisesi haluaa pettää, se onnistuu siinä.

Vierailija
20/54 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole mies, mutta kerron nyt oman kokemukseni. Miesten palautteen perusteella olen ihan kaunis ja itse koen asian juuri noin että seksiseuraa olisi tarjolla, mutta kukaan ei kelpuuta minua parisuhteeseen. Nykyisin olen molemmin ilman.

Jos seksiseuraksi kelpaat muttet parisuhteeseen, niin ulkonäkö on kohdillaan, mutta muuta ei joko ole, tai et osaa tuoda sitä muuta esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi