Eikä! Sanoin VAHINGOSSA tapailemalleni miehelle, että rakastan häntä :D
ja ihan liian aikaisin!
Päätettiin nukkua päikkärit yhdessä, kun mies oli vähän väsynyt. Siinä sitten unenpöpperössä heräilin ja aloin tekemään lähtöä kotiin. Hyvästelin miehen ja sanoin "rakastan sua", tajusin heti, että mitä hittoa mä suustani just päästin.
Onneksi mieskin oli vielä puoliunessa, halasi vaan ja sanoi että minäkin sinua.
Harmittaa, kun joskus n. kuukausi taaksepäin tuli puheeksi miehen kanssa juuri se, että haluaa edetä hitaasti eikä kiirehdittäisi seurustelujuttuihin niin nopeasti. Sitä paitsi ajattelin, että olisi kiva jos tuo eka kerta olisi tullut vähän romanttisemmin.
Ei apua, otanko tän puheeksi miehen kanssa, vai annanko hänen ottaa jos on ottaakseen? Voi tosiaan olla, ettei muista koko juttua. :D
Kommentit (35)
Mikä tää terveyskeskuslääkäriketju on? Linkkiä! :)
Mä pelkään usein, että teen saman mokan. Ollaan tapailtu vasta kaksi kuukautta ja nimenomaan tarkoitus olis edetä hitaasti. Harmi vaan, että mun tunteet ei oo samaa mieltä. Mulla on tapana puhua unissani, etenkin unten ja valveen rajamailla. No kerran aamulla mies herätteli mua ja mä mutisin "rakastan sua". Siis olin vielä unessa. Mies jäykistyi ja kysyi "mitä?" En tiiä saiko se selvää mun mutinasta vai ei... Mutta hädissän mä vaan esitin niin ku en ois sanonu sitä ja sanoin "Ei mitää. Kui nii?" Aaaaarh! Toivottavasti se ei kuullu mun mutinoita...
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:39"]Mikä tää terveyskeskuslääkäriketju on? Linkkiä! :)
[/quote]
Up! Onko sitä linkkiä? Tai ketjun nimeä? En oo koskaan kuullu tästä.
Onko kovinkin yleistä seurustella ihmisen kanssa, jota ei rakasta?
Olen ehkä vanhanaikainen, enkä ymmärrä nykymenoa.
M39, yhden vaimon mies ja neljän lapsen isä
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:39"]Mikä tää terveyskeskuslääkäriketju on? Linkkiä! :)
[/quote]
Up! Onko sitä linkkiä? Tai ketjun nimeä? En oo koskaan kuullu tästä.
[/quote]
!!!!!
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:13"]Onko kovinkin yleistä seurustella ihmisen kanssa, jota ei rakasta?
Olen ehkä vanhanaikainen, enkä ymmärrä nykymenoa.
M39, yhden vaimon mies ja neljän lapsen isä
[/quote]
Rakkaus on todella voimakas tunne, ja sitä sanaa ei pidä mielesgäni käyttää suhteen alkuvaiheessa ellei sitten todella tarkoita sitä. Moni joutuu myös panttaamaan rakkaudentunnustustaan, koska tietää suhteen toisen osapuolen paskovan housuun, jos sille tunnustaa rakkauden.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:13"]Onko kovinkin yleistä seurustella ihmisen kanssa, jota ei rakasta? Olen ehkä vanhanaikainen, enkä ymmärrä nykymenoa. M39, yhden vaimon mies ja neljän lapsen isä [/quote] Rakkaus on todella voimakas tunne, ja sitä sanaa ei pidä mielesgäni käyttää suhteen alkuvaiheessa ellei sitten todella tarkoita sitä. Moni joutuu myös panttaamaan rakkaudentunnustustaan, koska tietää suhteen toisen osapuolen paskovan housuun, jos sille tunnustaa rakkauden.
[/quote]
Tämä. Ja ap:han sanoi etteivät vielä seurustele, vaan tapailevat.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:17"]http://www.vauva.fi/keskustelu/1374569/ketju/havettaa_sanoin_puistossa_eraalle_aidille_vahingos
[/quote]
Ah, kiitos! ^^
Itselle kävi myös noin miehen kanssa, jota olin pari kuukautta tapaillut. Seksin jälkeen tuo tuli suustani. Oli kuulemma söpöä ja naurettiin asialle, tosin ollaan oltu 6v. yhdessä, joten nyt sitä voi jo sanoa tarkottaen ;) tuskinpa tuo miestä mitenkään vaivasi, kun kerta noin vastasi takaisin!