Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkikö muut ilmeesi kun sait rokotteen vai saitko olla privahuoneessa?

Vierailija
10.09.2021 |

Näkikö

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivouskomerossa, ylilääkäri ja pari mieshoitsua tuli piikittämään, vieläkin on takapää kipeä.

Vierailija
22/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siivouskomerossa, ylilääkäri ja pari mieshoitsua tuli piikittämään, vieläkin on takapää kipeä.

Mä kuolen nauruun kohta 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan AZ:n rokotteen sain kun menin muissa asioissa terveyskeskukseen ja vanhuksia ei tullut varatuille ajoille. Minulle se kelpasi  ja toinen oli se pfizer rokote niin että minulla kahden rokotteen coctaili. P:n piikin jälkeen en ole kaksi viikkoa siitä sitten enää käyttänyt maskia. Käyn maskittomana kaupassa ja vähät välitän koko koronasta. En pelkää kuolemaa kun välillä on sellaisia vaivoja että voisi kuollakkin ja sängystä nouseminen on tuskallista. Ihmiselle joka ei pelkää kuolemaa niin on ihan turhaa käyttää mitään maskeja. Suurin osahan niitä käyttää itseään takia eikä muka suojellaakseen muita. 

Vierailija
24/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu nää ku kaks sairaanhoitajaa, toinen piikittää ja toinen on kirjuri. Verhot o ees kaikilla.

Mulla oli kyllä vaan yksi hoitaja joka teki molemmat hommat. Molemmilla kerroilla.

Vierailija
25/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat menevät nyt muiden siivellä ja eläköön eristyksissä jos ei kiinnosta yhteiskunnan aukeaminen. Ja nämä rokottamattomat saavat sen taudin jossain vaiheessa ja sehän niitä nyt vituttaa. Kaikki muut ottavat rokote riskit mutta nämä ressukat eivät uskalla ja menevät nyt muiden siivellä tässä taudissa. 

Te rokottamattomat vaan meinaatte mennä ja elää rokotettujen siivellä tässä yhteiskunnassa. Miten jos me kaikki olisimme kieltäytyneet rokotteesta niin mitenkä te sitten olisitte ratsastaneet kun koko yhteiskunta olisi ollut kiinni. 

Tätä korona velkaa ei maksa kukaanSuomen valtiolla on viime vuosina ollut enemmän velkaa kuin koskaan ennen, nimellismäärällä mitattuna. Viime vuosina Suomi on velkaantunut nopeammin kuin koskaan ennen. Sinäkin olet velkaantuneempi kuin koskaan ennen. Suomen maksama korko nousee ennen pitkää – niin sinunkin lainojesi korko. Yhä suurempi osa veroistasi menee velan korkojen maksuun eikä enää hyvinvoinnin rakentamiseen. Suomen huoltosuhde heikkenee nopeasti, ja maksajia on yhä vähemmän. Kuinka kauan tällainen meno voi jatkua?

http://www.velkakello.fi/?fbclid=IwAR1GYqzCj2rCSp_hOah3rOH0WPMfNGh0W-5F…

Vierailija
26/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintasosi on lainaa. Suomen valtio ahmii velkaa ennätysmäärin pitääkseen sinut tyytyväisenä, koska sinä voit äänestää seuraavissa vaaleissa. Hallitus ja oppositio kuvittelevat, että sinä haluat kaiken tässä ja nyt, etkä välitä huomisesta. Kun valtio tuhlaa yli varojensa, sitä kutsutaan kauniisti elvytykseksi. Suomen velkaa lyhentävät – jos pystyvät – tulevat sukupolvet, koska ne eivät voi äänestää seuraavissa vaaleissa. Heiltä ei ole kysytty mitään. Jokainen suomalainen saa syntyessään 170 euron arvoisen äitiyspakkauksen ja yli 22 000 euroa valtion velkaa – sekä kotikunnan velat siihen päälle. Fiksua ja vastuullista?

Keväällä 2009 Suomen valtion velka oli 53 miljardia euroa. Muutos on ollut dramaattinen. Ylivelkaantunut valtio menettää vähitellen itsenäisyytensä. Sen menoista päättävät muut ja sen tulot valuvat muille. Haluaako tai pystyykö Suomi katkaisemaan velkakierteensä?

Vierailija
27/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin privahuoneessa…hoitsu pisti minut riisumaan enemmän kuin tarpeellista….no mikäs siinä….oli viehättävä hoitsu…..hoitsut ovat aina viehättäviä

Ihan totta..minua ei ole koskaan pistetty niin ylös….olkapäähän….mitä ihmettä?

Vierailija
28/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sermin takana olin, hoitaja näki.

Vierailija
29/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koronarokotteesta puhut, niin en ole sitä ottanut. Enkä ota.

Jaha, narsisti riensi paikalle.   Oikeasti ketään ei kiinnosta, otitko rokotteen vai et.   Kumma, että kaiken pitää mielestäsi olla sinusta, vaikka tämäkään ketju ei koske sinua lainkaan.

Vierailija
30/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti näki kun olin lapsi, nykyisin osaan hoitaa asiani itsenäisesti. Sh taisi viimeksi olla käsivarteni puolella enkä usko että hänellä oli syytä havainnoida ilmettäni sen lyhyen hetken aikana. Sinäpä elät erikoisten havainnointipakkojen maailmassa. Kannattaisiko hankkia elämänsisältöä jostain muusta? Auta vaikka sitä naapuria. Tai se ei taida olla sun juttu. cocacolaa ja vauvapalstaa, vai?

Vierailija
31/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuolen nauruun kohta 🤣🤣

Minusta tuo kyllä osoittaa sairasta huumorintajua ja ihmisyyden puutetta.

Asia on kysyjälle tärkeä.   Se, että hän menee rokotettavaksi on meille kaikille tärkeä asia.   Jos hänellä on asiasta kysyttävää, onko liikaa vaadittu, että käyttäydytte asiallisesti?    Kun kummallakaan teistä ei ole mitään asiallista, kypsän aikuisen sanottavaa, niin menkää muualle kakaramaisine puujalkajuttuinenne.

Jotain on pahasti pielessä, jos tuntee pakonomaista tarvetta osallistua keskusteluun, johon ei ole mitään annettavaa.

Yrittäkää kasvaa ihmisinä.

Vierailija
32/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti näki kun olin lapsi, nykyisin osaan hoitaa asiani itsenäisesti. Sh taisi viimeksi olla käsivarteni puolella enkä usko että hänellä oli syytä havainnoida ilmettäni sen lyhyen hetken aikana. Sinäpä elät erikoisten havainnointipakkojen maailmassa. Kannattaisiko hankkia elämänsisältöä jostain muusta? Auta vaikka sitä naapuria. Tai se ei taida olla sun juttu. cocacolaa ja vauvapalstaa, vai?

Ehkä hankit ihan itse elämänsisältöä ja menet muualle litkimään sitä kokista.  Tosi surkeaa, ettei sinulla ole mitään muuta elämässäsi kuin tämä vauvapalsta, jossa paljastelet ymmärtämättäsi oman elämäsi tyhjyyden, jota häpeät niin että projisoit sitä muiden ongelmaksi.   Mene terapiaan.

Vierailija
33/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli rokotuskopit mutta koska olen pelkopotilas ja vaarassa pyörtyä, mut rokotettiin isos salis sängyllä ja kaikki jo rokotetut meni ohitseni :D

Vierailija
34/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuossa älynnyt ilmehtiä, kun kukaan ei siihen kehottanut. Olin ihan naama peruslukemilla, kuten aina rokotuksissa ja juttelin mukavia nuorille sairaanhoitajarouville!

Vierailija
35/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kerralla olin virallisessa rokotuspaikassa, missä oli sermit suojana, tokalla kerralla olin kirjastossa, mistä näki suoraan jonotusrivistöön. Eipä tuntunut kyllä missään, oli niin ohuet neulat ja ei edes kyllä ehdotettu, että pakaraan kummassakaan paikassa.

Se annetaan käsivarteen.

(Pakara on näiden seksuaalisesti kypsymättömien vähäjärkisten poikaressukoiden rehvastelua.  Ollaan niin estyneitä, että tuntuu ihan mahottoman rohkealta jo sanoa ihan pelkästään mainita sana pakara.  Täällä on paljon noita lapsellisia,todella kypsymättömiä koulupudokkaita riehumassa, mikä on todella ikävää.)

Vierailija
36/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tuossa älynnyt ilmehtiä, kun kukaan ei siihen kehottanut. Olin ihan naama peruslukemilla, kuten aina rokotuksissa ja juttelin mukavia nuorille sairaanhoitajarouville!

Olitpa sinä urhea.

Vierailija
37/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin privahuoneessa…hoitsu pisti minut riisumaan enemmän kuin tarpeellista….no mikäs siinä….oli viehättävä hoitsu…..hoitsut ovat aina viehättäviä

Sain myös handjobin, kun tänään kävin hakemassa toisen piikin.

Tällä kyllä rokotekattavuus saataisiin helposti nousemaan.

Vierailija
38/38 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi siinä joku sermi olla.. mutta..ilmeeni? Ei se nyt kai mihinkään muuttunut. Mitä näkemistä siinä nyt olisi ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän