Näkikö muut ilmeesi kun sait rokotteen vai saitko olla privahuoneessa?
Kommentit (38)
Ei kukaan muu nää ku kaks sairaanhoitajaa, toinen piikittää ja toinen on kirjuri. Verhot o ees kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu nää ku kaks sairaanhoitajaa, toinen piikittää ja toinen on kirjuri. Verhot o ees kaikilla.
Toista rokotessa hakiessa minut näki vain yksi sh!
Lauma valokuvaajia oli paikalla, ja kaikki nauroi kun irvistin piikille.
Jos koronarokotteesta puhut, niin en ole sitä ottanut. Enkä ota.
Olin privahuoneessa…hoitsu pisti minut riisumaan enemmän kuin tarpeellista….no mikäs siinä….oli viehättävä hoitsu…..hoitsut ovat aina viehättäviä
Tila oli niin pieni että eipä sinne olisi muita mahtunut. Ei mikään iso huone.
Ei nähnyt kukaan muu kuin piikittäjä tilanteen. Odotushuoneessa oli useampi jonossa eikä nekään ihan lähelle tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Lauma valokuvaajia oli paikalla, ja kaikki nauroi kun irvistin piikille.
Multa pyydettiin kommentteja. "HEI,mitä mielä oot koronasta, entä deltasta" jne. Huoh, raskasta olla paprazzien kohde taviksena.
Mut kuulutettiin nimellä ja lisäksi seinällä olevaan tv ruutuun tuli mun nimeni, huoneen numero ja mitä rokotetta minuun pistetään.
Vierailija kirjoitti:
Olin privahuoneessa…hoitsu pisti minut riisumaan enemmän kuin tarpeellista….no mikäs siinä….oli viehättävä hoitsu…..hoitsut ovat aina viehättäviä
Sain myös handjobin, kun tänään kävin hakemassa toisen piikin.
Pääsin Seiskaan, ja koko tuttavapiiri on jo ehtinyt lukea lehden kampaajalla. Vieläkin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin Seiskaan, ja koko tuttavapiiri on jo ehtinyt lukea lehden kampaajalla. Vieläkin ahdistaa.
Reps 🤣🤣🤣
Ekalla kerralla olin virallisessa rokotuspaikassa, missä oli sermit suojana, tokalla kerralla olin kirjastossa, mistä näki suoraan jonotusrivistöön. Eipä tuntunut kyllä missään, oli niin ohuet neulat ja ei edes kyllä ehdotettu, että pakaraan kummassakaan paikassa.
Yksi pitää kiinni, toinen pistää ja kolmas videoi tilanteen.
Ei kukaan ilmettä voinut nähdä kun oli maski naamalla.
Kyllä Tampereella ainakin siellä rokotustilassa on yhtä aikaa 6 asiakasta odottamassa rokotetta ja ei ole sermiä vaan näkevät kyllä, kun toinen saa rokotteen. 6 ihmistä istuu ja rokottaja siirtyy kärrynsä kanssa kunkin luo.
Niitä oli 10 pitelemässä, kun en halunnut näyttää naamaani. Sain otettua piikin ilman että paljastin ilmeeni.
Kävin Jätkäsaaressa, siellä oli jotain sermejä mutta sivusta olisi varmaan nähnyt. Tosi en ymmärrä mitä niissä ilmeissäni olisi ollut nähtävää, maski naamalla enkä pelkää rokotuksia joten ihan perusnaama.
Kyllä siinä saa aina olla vähintäänkin sermien takana. Rohkeasti vain rokottautumaan!