Haluan varatun miehen
Elikkäs... Olen nuori nainen, joka on ihastunut varattuun mieheen. Tämä mies on komea, hauska sekä muutenkin upea ihminen, ja minusta tuntuu, että hän olisi hyvä elämänkumppani. Ongelma taas onkin siinä, että hänellä on jo tyttöystävä. Olen yrittänyt iskeä tätä miestä, mutta hän ei näytä tajuavan, että olen palavasti rakastunut häneen. Aion kuitenkin vietellä hänet, hinnalla millä hyvänsä. Ideoita?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:09"]
Se mies on piilohomo
[/quote]
Kurdimiehillä voi olla tällaisia taipumuksia, avoin homoseksuaalisuus ei ole kulttuurissa sallittua.
Toivottavasti saat huolellisesti nenillesi ja saat miehen (sekä hänen tyttöystävänsä) halveksunnan niskoillesi. Olet alinta kastia mitä voi nainen vaan olla.
Ei se mua suhun todellakaan tuu vaihtaa. Mussa on jotain spesiaalimpaa ;DD
Haluun tartuttaa siihen mieheen kupan.
t. Ap
Kuulostaa ihan mun mieheltä (;; Mulleko oot kade?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:03"]Mä haluun, mä haluun, mä tahdon....
Kaikki mulle heti, tänne, nyt! Koska mä haluuuuuun!
Uhmaikä se ei vaan joillain lopu.
Se mies ei ole sinusta kiinnostunut. Piste.
[/quote]
Mutta miten saisin hänestä kiinnostuneen?
t. Ap
[/quote]
Olet yrittänyt jo iskeä ja ei ole onnistunut. Ei toista voi pakottaa kiinnostumaan tyhmyri.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:03"]
Moni heikolla itsetunnolla varustettu upeaksi itseään luuleva nainen haluaa varatun miehen.
Säälittävää.
[/quote]
Ja moni heikolla itsetunnolla varustettu nainen luulee kipeäasti oman miehensä lähtevän kenen tahansa kiinnostusta osoittavan naisen matkaan niin, että tulee aina näihin tällaisiin ketjuihin haukkumaan aloittajan lyttyyn. Rakkaus on vapauttakin, matamit. Vain vapaaksi päästetty tulee omasta tahdosta luoksesi, vai miten se meni.
Jos mies todella on upea ihminen ja loistava elämänkumppani, voit luovuttaa heti kättelyssä.
Oikeasti, tosi sairasta edes vitsinä ehdottaa jonkun tappamista. Lisäksi aika idioottia yrittää iskeä jonkun toisen miestä, tuskin haluaisit itsellesi miehen joka lähtee ensimmäisen tarjokkaan matkaan .
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:09"]Jos mies todella on upea ihminen ja loistava elämänkumppani, voit luovuttaa heti kättelyssä.
[/quote]
Kyllä hän on. Mutta miksi luovuttaisin, sillä haluan JUURI HÄNET.
t. Ap
Ei kannata luovuttaa, kyllä sinä hänet saat.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:03"]
Moni heikolla itsetunnolla varustettu upeaksi itseään luuleva nainen haluaa varatun miehen.
Säälittävää.
[/quote]
Ja moni heikolla itsetunnolla varustettu nainen luulee kipeäasti oman miehensä lähtevän kenen tahansa kiinnostusta osoittavan naisen matkaan niin, että tulee aina näihin tällaisiin ketjuihin haukkumaan aloittajan lyttyyn. Rakkaus on vapauttakin, matamit. Vain vapaaksi päästetty tulee omasta tahdosta luoksesi, vai miten se meni.
[/quote]
Tuo edellinen kommentti oli kyllä ihan totta. Heikkoa itsetuntoa pönkittää helposti viemällä miehen suhteesta. Toki moni myös tyytyy kakkosnaiseksi koskaan uskaltamatta vaatia ykköseksi pääsyä.
uh uh muna menee pilluun uh
t. 12vee jonne
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:09"]Jos mies todella on upea ihminen ja loistava elämänkumppani, voit luovuttaa heti kättelyssä. [/quote] Kyllä hän on. Mutta miksi luovuttaisin, sillä haluan JUURI HÄNET. t. Ap
[/quote]
Hän pysyy kumppaninsa rinnalla. Yritykset hajottaa suhteensa ja epäkunnioitus tyttöystäväänsä kohtaan voi synnyttää sinua kohtaan jopa halveksuntaa.
Älä himoitse toisen omaa....vai miten se meni.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:16"]Älä himoitse toisen omaa....vai miten se meni.
[/quote]
Mutta en oikeasti voi tunteilleni mitään! Olen vain niin palavasti rakastunut häneen, enkä voi kuvitellakaan elämääni ilman häntä. Ja MINÄ AION HÄNET SAADA.
t. Ap
Se mies on piilohomo