Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan varatun miehen

Vierailija
20.10.2014 |

Elikkäs... Olen nuori nainen, joka on ihastunut varattuun mieheen. Tämä mies on komea, hauska sekä muutenkin upea ihminen, ja minusta tuntuu, että hän olisi hyvä elämänkumppani. Ongelma taas onkin siinä, että hänellä on jo tyttöystävä. Olen yrittänyt iskeä tätä miestä, mutta hän ei näytä tajuavan, että olen palavasti rakastunut häneen. Aion kuitenkin vietellä hänet, hinnalla millä hyvänsä. Ideoita?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei haluu sua

Vierailija
42/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juota se ensin känniin. Sitten mene panemaan häntä (ilman ehkäisyä). Sitten tulet raskaaksi. Ja kun isyys selviää, miehen nyksä varmasti jättää hänet. Silloin hän on sinun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:09"]Jos mies todella on upea ihminen ja loistava elämänkumppani, voit luovuttaa heti kättelyssä.   [/quote] Kyllä hän on. Mutta miksi luovuttaisin, sillä haluan JUURI HÄNET. t. Ap

[/quote]

Hän pysyy kumppaninsa rinnalla. Yritykset hajottaa suhteensa ja epäkunnioitus tyttöystäväänsä kohtaan voi synnyttää sinua kohtaan jopa halveksuntaa.
[/quote]

Mutta jos yritän tarpeeksi kauan, hänhän saattaa jättää nykyisen tyttöystävänsä?
t. Ap

Vierailija
44/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteleva ei ole vielä kovin sitoutunut, joten sanoisin olevani kiinnostunut ja antaisin hänen itse päättää.

Vierailija
45/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluta saa aina

Vierailija
46/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi minun mieheni, ja minulle kävisi ilmi nämä aikeesi, haluaisin kovasti saada sinut katumaan sitä enemmän kuin mitään. Ja hei, enhän minä voi tunteilleni mitään. "AION SAADA SINUT KÄRSIMÄÄN!"
Niiii.
Onko tuo nyt ihan tervettä siltikään.

Vierailija
47/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ku heinän teko. Mitkä ovat avusi, AP? Tissit vai perse?

Vierailija
48/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs ap, jos vaikka nyt kehittelisit itsellesi toisen kiinnostuksen kohteen, johon harjoittaisit tuota MINÄ HALUAN -ajatusmaailmaa, kaikilla olisi paljon kivempaa. Jos mies on aidosti ihana ja mahtava, niin luultavasti on totaalisen uskollinen tyttöystävälleen ja sinä teet itsestäsi vain hölmön iskuyrityksilläsi.

Vierailija
49/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas vanha ap on?

Vierailija
50/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tässä meillä taitaa olla ihan klassinen tapaus.

Nuori tyttönen ihastunut opettajaan tai esimieheensä.

Näitä on ollut aina ja tulee aina olemaan. Teiniunelmia ja haaveita.

Vierailija
51/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:28"]Mitäpäs ap, jos vaikka nyt kehittelisit itsellesi toisen kiinnostuksen kohteen, johon harjoittaisit tuota MINÄ HALUAN -ajatusmaailmaa, kaikilla olisi paljon kivempaa. Jos mies on aidosti ihana ja mahtava, niin luultavasti on totaalisen uskollinen tyttöystävälleen ja sinä teet itsestäsi vain hölmön iskuyrityksilläsi.
[/quote]

En pysty... Minun on vain PAKKO saada juuri hänet! Ja kyllä, hän on aidosti ihana ja mahtava, mutta minä ihan oikeasti rakastan häntä, ja teen mitä tahansa sen eteen!
t. Ap

Vierailija
52/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:31"]No niin, tässä meillä taitaa olla ihan klassinen tapaus.

Nuori tyttönen ihastunut opettajaan tai esimieheensä.

Näitä on ollut aina ja tulee aina olemaan. Teiniunelmia ja haaveita.

[/quote]

Ihan yli kaksikymppinen olen, kiitos vain.
t. Ap

Vierailija
53/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ime munaa ap

Vierailija
54/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:35"]ime munaa ap
[/quote]

No, sen miehen munaa voisin mieluusti imeäkin ;-)
t. Ap

Vierailija
55/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:35"]

ime munaa ap

[/quote]

Höh, no käsittääkseni siihenhän hän on pyrkimässä, mutta te heikkoitsetuntoiset av-naiset yritätte vain lyödä kapulaa hänen (teidän rattaitanne kauniimpiin) rattaisiinsa.

Vierailija
56/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
57/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lok

Vierailija
58/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, onko mies sinua reilusti ( n.10v.) vanhempi?

Oletko hänen kanssa kenties samassa työpaikassa ja hän on esimiesasemassa?

Mieheni vain kertoi minulle hassusta "tyttösestä" heidän työpaikallaan. Tyttö on niin korviaan myöten ihastunut erääseen mieheen työpaikalla, että osaa porukasta jo hävettää tytön puolesta.

Ihastuksen kohde tietää myös tästä ja tuntee tyttöä kohtaan myötätunnon sekaista sääliä.

Oletkohan se tyttö sinä AP?

Vierailija
59/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:42"]AP, onko mies sinua reilusti ( n.10v.) vanhempi?

Mieheni vain kertoi minulle hassusta "tyttösestä" heidän työpaikallaan. Tyttö on niin korviaan myöten ihastunut erääseen mieheen työpaikalla, että osaa porukasta jo hävettää tytön puolesta.

Ihastuksen kohde tietää myös tästä ja tuntee tyttöä kohtaan myötätunnon sekaista sääliä.

[/quote]

Olen tätä miestä aika paljon nuorempi, mutta emme ole samassa työpaikassa. Ei siis voi olla minä.
t. Ap

Vierailija
60/70 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:42"]

AP, onko mies sinua reilusti ( n.10v.) vanhempi?

[/quote]

Juust. Juu juu, ihan totta, niin ihan varmasti kertoikin, ja lehmä lentää.