Haluan varatun miehen
Elikkäs... Olen nuori nainen, joka on ihastunut varattuun mieheen. Tämä mies on komea, hauska sekä muutenkin upea ihminen, ja minusta tuntuu, että hän olisi hyvä elämänkumppani. Ongelma taas onkin siinä, että hänellä on jo tyttöystävä. Olen yrittänyt iskeä tätä miestä, mutta hän ei näytä tajuavan, että olen palavasti rakastunut häneen. Aion kuitenkin vietellä hänet, hinnalla millä hyvänsä. Ideoita?
Kommentit (70)
Älä viitsi. Olet lapsellisen naiivi ja narsisti. Iske hänet, ja karma iskee kyllä suhun jossain vaiheessa. Niin se elämä menee.
Hehehhe. Ei kukaan halua varattua miestä!!! PROVO XD
Ideoita? Joo, on mulla yks: jatka matkaa. Jos nyt ihan pakko on niin tunnusta tunteesi, mutta vain horoperseiset ämmät yrittää vietellä varattua miestä.
Voi 3 jotkut halutakin. Ei tule pitovaikeuksien vuoksi liian pahoja morkkiksiakaan, että meni vaan ja ajattelematta otti sellaisen, kun se voi kuitenkin palata aiemmalle omistajalleen, jos ei toimikaan yhteen.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:59"]Tapa sen miehen tyttöystävä ;)
[/quote]
Joooo
-ohis
Moni heikolla itsetunnolla varustettu upeaksi itseään luuleva nainen haluaa varatun miehen.
Säälittävää.
Mä haluun, mä haluun, mä tahdon....
Kaikki mulle heti, tänne, nyt! Koska mä haluuuuuun!
Uhmaikä se ei vaan joillain lopu.
Se mies ei ole sinusta kiinnostunut. Piste.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:03"]Mä haluun, mä haluun, mä tahdon....
Kaikki mulle heti, tänne, nyt! Koska mä haluuuuuun!
Uhmaikä se ei vaan joillain lopu.
Se mies ei ole sinusta kiinnostunut. Piste.
[/quote]
Mutta miten saisin hänestä kiinnostuneen?
t. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:48"]
Hehehhe. Ei kukaan halua varattua miestä!!! PROVO XD
[/quote]
Monikin haluaa.
Täältä saisit yhden heikolla itsetunnolla varustetun itseään upeaksi luulevan varatun kurdimiehen. Kiinnostaako? Minua ei enää, voin laittaa jakoon.
ap on tyhmä huora eikä upee mies sellasta ottais
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:04"]
ap on tyhmä huora eikä upee mies sellasta ottais
[/quote]
Ei kun tää kurdimies vain luulee itseään upeaksi. Oli ehkä upea 20 vuotta sitten.
Oletko minun kurdimiehestäni kiinnostunut?
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:06"]Oletko minun kurdimiehestäni kiinnostunut?
[/quote]
Mies ei ole kurdi, vaan itäeurooppalainen.
t. Ap
Et saatana ala vikittelemään minun kurdiani, sormet irti, horo!
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:59"]
Miksi haluat kurdin?
[/quote]
Onhan tuo nyt selvää..Kurdit on maailman älykkäimpiä ja rikkaimpia miehiä. Ovat rakentaneet itä-turkkiin mahtavan valtion, jossa kaikilla on hyvä olla.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 18:17"]
Afghanistanin turvallisuusjoukoissa oleva kurdi
[/quote]
Oletko ap? Tämäkö se mies on?