Saat kuulla että vietät (ainakin) seuraavat puoli vuotta armeijassa, mitä miettien alat pakkaamaan laukkuasi
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini meni alasti. Olin mukana viemässä häntä. Pelkkä kutsuntatodistus ja passi käsissään meni. Oli myöhemmin rauhanturvaajanakin. Vetoa olivat lyöneet isänsä kanssa. Oli sellainen renttevä kaveri, kuoli nuorena. Oli paras ehkä ainoa ystävä mitä on minulla ollut.
Moottoripyörällä törmäsi hirveen, nuoria oltiin silloin.
Hänen veljensä kertoi että kukaan ei ollut saanut nähdä ruumista, ei edes vanhemmat. Lääkäri oli kertonut veljelle että tuntee sen tarinan hymyilevästä moottoripyöräilijästä jonka hampaiden välissä on hyttysiä, että tietää sen nyt olevan totta kun kypärän sisällä pää iloisessa virneessä, niin äkkiä kaikki oli käynyt.
Oma elämä rimpuilla mutta tuo kulkuriveli kuoli niihin aikoihin kun oli tosi onnellista elämä, oltiin vähän yli 20 vasta. Kerran pari vuotta tuon onnettomuuden jälkeen ajoin samaa tietä, nelostiellä ttuolla.Näin peilistä toisen moottoripyöräilijän takanani. Oli yö ja sumuista ja jotenkin menin aivan kauhuun. Valehtelematta edelleen tulee kylmän väreet tässäkin kun vaivuin ystävääni miettimään ja tuota pätkää peileissä. Minulla oli meistä ollut jo elävänä tehokkaampi moottoripyörä, vain vähän tehokkaampi, kilpailimme usein. Ajoin kauhussa kaasu pohjassa muutaman kilometrin ja käännyin huoltoasemalle. Takana ei tullut ketään. Myöhemmin kerran ajoin aivan hiljaa toiseen suuntaan sen tien huotsikalta kohtaan jossa näin moottoripyöräilijän peileistä. Ei yhtään risteystä tai liittymää, ei mitään polkuja edes isompia tien varsilla.
Melko pian sitten myin pyörän.
Me aina lapsina puhuttiin että kumpi kuolee ensin niin tulee kertomaan ja katsoo vähän perään jos voi!
Uskon että olisin itse törmännyt johonkin tuona yönä Ellen kauhistuneena olisi ajanut liian lujaa huoltoasemalle.Sun oisi kannattanut hidastaa, viittoa frendi ajamaan ohi ja seurata.
Pahinta toki jos hän/se olisi viittilöinyt sinua seuraamaan toisaalta.
Ollut jo elävänä tehokkaampi moottoripyörä 😨. Tuollaista kilpa-ajoa ei voita edes Räikkönen!
Tuuletan villisti, heitän kaiken majuriturvallisen kaman M/05 väriseen Jääkäri-reppuun ja lähden ilmoittautumaan palvelukseen!
Sun oisi kannattanut hidastaa, viittoa frendi ajamaan ohi ja seurata.
Pahinta toki jos hän/se olisi viittilöinyt sinua seuraamaan toisaalta.