Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset ovat piilottaneet sinulta wa läsnäolotiedot?

Vierailija
10.09.2021 |

Ihan sallittuahan se on. Mutta pistipä nyt silmään, että omassa puhelimessa nämä läsnäolotietojen piilottajat ovat samat tyypit, jotka käyvät ammattiauttajalla tai ovat muuten mielenterveysongelmaisia. Yllätyin tästä yhteydestä.

Ei varmaan päde teidän muiden puhelimiin, mutta ketkä teillä ovat piilottaneet tietonsa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska olen itse piilottanut ne.

Vierailija
2/5 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa! Kaikki ystäväni vastaavat juuri silloin, kun he ehtivät (yleensä nopeasti) ja en kiinnitä moiseen edes huomiota.  Lisäksi en tiedä, kuka ystäväpiiristä käy terapiassa (yksi kertonut käyvänsä ja toinen aikanaan avioeron aikana) eikä se minulle kuulu ellei halua iitä kertoa. 

Kukaan tuttavapiiristä  ei vaikuta mielenterveysongelmaiselta.

Hanki sinäkin oma elämä ja lopeta turha stalkkaaminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En koskaan katso kuka on läsnä ja kuka ei. Varmaan sellaiset, jotka luulevat olevansa kiinnostavampia kuin todellisuudessa ovat.

Vierailija
4/5 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja kivoja ihmisiä

Vierailija
5/5 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En koskaan katso kuka on läsnä ja kuka ei. Varmaan sellaiset, jotka luulevat olevansa kiinnostavampia kuin todellisuudessa ovat.

Tästähän minullakin se ajatus lähti, että miksi joku piilottaa ne tiedot, kun se nyt joka tapauksessa vaan ei ole järin kiinnostavaa tietoa.

Nyt sitten kun huomasin, että mt-tapaukset ovat näissä yliedustettuina, niin ehkä jotkut kuvittelevat läsnäolotietojen olevan muille superkiinnostavaa tietoa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi