Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi: Onnea Muumimaha! Minä olen sinua linjoille kaivannutkin :)

Heti perään: Onnea uudesta työpaikasta Pile! Eikö ole mukavaa, kun arvostetaan? ja -kuten jo sanottu- mehän kyllä olemme taitosi jo entuudestaan tienneet.

Tänään olin töissä puoli kahdeksaan, mutten silti saanut kaikkea tehtyä. Puoli päivää meni palaverissa joten yksi juttu on pakko tehdä kotona tai moni ihminen joutuu kärsimään, kun ei tiedä työvuoroaan (Päivän arvoitus: mikä onkaan tuo juttu ;)). Sunnuntaina pidetään tyttö-keskimmäisen synttärit, joten huomenna on Pakko Siivota (Aivan Kamala Kaaos!). Ensi viikolla pitää mennä tekemään perjantai ja lauantai-ilta (tai pitää ja pitää, olisinhan voinut toisinkin järjestää, mutta joku naisellinen piirre kai tämä, että välillä repii itsestään kaikkea irti), joten jossain välissä pitäisi kai ehtiä lepäilemään. Olisi kai syytä, kun vanha rytmihäiriö tuntuu aavistuksena palailleen...Kaikki työmatkat (joista taas yksi on syyskuun loppupuolella edessä) ovat aiheuttaneet tämän kiireen sitten töissä. POissaolo kerryttää vain tekemättömiä töitä...

Eikö alakin kuulostaa hyvältä ajatukselta tuo projekti: " Töihin 2012" , Kukkis? ;D

Juuuuuh ja puuh, taidan rentoutua tietokoneen ääressä hetken...

SM

Vierailija
22/24 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä, mutta mitä teen näille ylikuumeneville aivoilleni Saamis?!

Määräsin aiheeseen liittyen tänään itseni suunnittelu ja ajattelukieltoon. Ensin vain pari juttua ja sitten se alkaa...

Parantumaton pyörittelijä,

K

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sassa oli " jokseenki" onnellinen trampasta!!! Täydellinen lahja :)

Hih, osaa näyttää sormilla kaks ja sanoa " kaks" . Liikkis :)

Kävin tiistaina ja tänään tunnin sauvakävelylenkillä :)

Toivon alhaisempia lukemia maanantaille...

Mies lupas että saan nukkua aamulla kunnes hän lähtee sählyturnaukseen klo 10. Saapa nähdä miten toteutuu...

Huomenna sit leipomis-ilta. Päädyin laiskan versioon, ostin lidlistä IIISON suklaakakun pakasteesta. Leivon sit munattomia&maidottomia juttuja, lämminsavulohipiirakkaa ja paistan karjalanpiirakoita. Lisäks lapsille jotain pientä...

Viikonloppuja kaikille, Öttikselle toivottavasti laitoksella :)

Terkuin Kerppu ja Sassa 2v :) sekä poitsu 5v+

Vierailija
24/24 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soi radiosta. Jostain syystä Kukkuu tuli mieleeni :) Mutta se johtuu siitä mitä itse kirjoitit, ylikuumenevista aivoista. Ehkä siis paremmin levottomat aivopuoliskot? Hyvältä kuulostaa tuo suunnitelmasi olla suunnittelematta. Voimia!

Kerpun Sassalle 2-v. onnea!

Muumimahalle/mahattomalle onnea uudesta vauvasta!

Oliko muuta, oli kai mutta en jaksa muistaa. Menen pian nukkumaan. Mies on saunaillassa mutta minua ei nukuta. En ikinä nuku kunnolla kun mies on jossakin ... Olenko säälittävä? Katselin elokuvan, luin kirjaa ja notkun täällä. Onko mulla seuraa?

Hyvää yötä! Kannattaisi mennä kai nukkumaan koska aamulla se olen minä joka tytön kanssa herää .. Mutta kun en viitsi pyöriä sängyssäkään. Plääh.

Alli