en ymmärrä ihmisiä, jotka vihaavat koiria
Kuinka on mahdollista vihata näitä suloisia otuksia:).
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:49"]
Te ette tosiaan ymmärrä eläimiä jotka puhutte räksyttämisestä ja hyppimisestä ainoastaan koirien yhteydessä.
[/quote]
Lemmikittömänä kaupunkilaisena harvemmin törmään muihin eläimiin kuin koiriin. Mitkä muut eläimet räksyttää ja hyppii kadulla ohikulkijoiden perään?
Ja jos on ketju, jonka aiheena on koirat, niin eikös se ole ihan loogista, että puhutaan nimenomaan koirista?
En varsinaisesti vaha koiria, mutta en pidä niistä enkä ymmärrä miksi kukaan sellaista ottaisi ristikseen. Mutta kyllä minun puolestani niitä saa ihmiset pitää kunhan niistä ei ole minulle vaivaa. Eikä yleensä olekaan, paitsi naapurin haukkuva koira ja leikkipuistoon tuodut idioottien koirat. Eli omistajasta kiinni.
En minäkään ymmärrä ihmisiä jotka vihaavat Harry Potteria tai suklaata. Kumma kyllä he näyttäisivät pärjäävän elämässään ihan hyvin ilman näitä vitaaleja asioita.
Minä en vihaa enkä pelkää koiria, mutta en vaan pidä niistä tippaakaan ja en voisi kuvitellakaan ottavani sellaista lemmikiksi.
Hehhehee saatii näitä viisastelijoitakin kehiin tänne
Hehhehee saatiin näitä viisastelijoitakin kehiin
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:06"]
Hehhehee saatii näitä viisastelijoitakin kehiin tänne
[/quote]
Ihan tosi, ei huomattukaan että palstalla vitsaillaan. Sulla menee koko päivä, jos aiot kommentoida näin kaikkiin ketjuihin.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:34"]
Ymmärrän ihmisiä jotka pelkäävät. Heille on mahdollisesti jäänyt negatiivinen trauma jostain koiran kanssa käydystä tilanteesta. Sitten he yleistävät sen negatiivisen kokemuksen jokaiseen mahdolliseen koiraan mikä on väärin. Pääsisitte parhaiten pelostanne kun kohtaisitte suloisia ja ystävällisiä koiraluonteita. Kokisitte minkälaista rakkautta nämä antavat teille:). -ap
[/quote]
9 vielä.
Pelkään koiria. En halua tutustua niihin, ne eivät ole mielestäni suloisia vaan arvaamattomia ja pelottavia. En kuitenkaan tee tästä asiasta numeroa. Toivoisin että koiran omistajat kunnioittaisivat kanssa ihmisiään ja ymmärtäisivät että kaikki eivät vain tykkää koirista ja se on ok. Siitä ei kannata loukkaantua.
Teiltä siis puuttuu joku inhimillinen osa päästä, joille söpön koiran näkeminen ei herätä hellyyden tunnetta.
En pidä koirien käytösestä ja hajusta. Mutta en ikinä tekisi silti niille mitään pahaa
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:42"]Teiltä siis puuttuu joku inhimillinen osa päästä, joille söpön koiran näkeminen ei herätä hellyyden tunnetta.
[/quote]
entä jos mielestäni koirat eivät ole söpöjä? Jos näen jotain söpöä niin kyllä herää hellyyden tunteet.
Mulle tulee koirista mieleen rotat. Ne on niin inhottavia ja likaisia ja tyhmiä.
Minunkin mielestäni koirat ovat arvaamattomia. Omistajan puheista huolimatta ne voivat käyttäytyä miten vain kun ei tietoa mikä ärsyke sillä koiralla milloinkin sekoittaa pään. Ja sehän on aina sen ulkopuolisen ihmisen vika, ei koiran. Tällaisia tapauksia käy jatkuvasti. Paskat mikään ihmisen paras ystävä!
Minäkään en pidä koirista, mutta en nyt varsinaisesti vihaakaan. Tuo myrkyttäminen yms. on ihan sairasta.
En vain yhtään tykkää koirien äänestä enkä hajusta, tai varsinkaan siitä kun hyppivät päälle ja alkavat ehkä vielä nuolla (yöks) naamaa. Ja varsinkin talvella on kamalan näköistä kun hanget täynnä koiran kakkoja ja pissaa. Koirat eivät myöskään ole niin söpöjä, että senkään takia niistä pitäisin.
Mutta toisaalta, ei kaikki tykkää kissoistakaan joita minä taas rakastan:D
Kyl mä viskoisin seinille ihmist joka toivoo pahaa koirille.
Vaikka aiemmin kerroin etten pidä koirista niin en silti halua niille mitään pahaa. Koira on elävä olento ja suutun jos näen että niitä kohdellaan huonosti (sama koskee luonnollisesti kaikkia eläimiä ja ihmisiä).
Pari talvea sitten kävelin kapakan ohi ja siinä ulkopuolella oli koira. No, olin jumpassa ja tulin samaa reittiä 1,5h päästä ja koira oli edelleen siinä. Oli kylmä ilma ja koiralla oli selvästi kylmä. Menin sinne kapakkaan kyselemään että kenen koira oli. Omistaja löytyi ja sanoin hänelle että koira on värjötellyt samassa paikassa ainakin 1,5h joten eiköhän sen olisi aika päästä sisälle. Omistaja vähätteli tilannetta ja sanoin että jos hän ei vie koiraa sisälle niin soitan eläinsuojelu viranomaisille. Ukko lähti sitten ulos ja kotiin päin koiran kanssa. -9-
Mulla on joskus ollut koira mutta sittemmin olen oppinut vihaamaan koiria. Koiranpennut on söpöjä ja niitä on kiva paijata mutta kaduille paskovat rakit , hyi hele miten paljon voikaan vihata...
no mun mielestä viha ja pelko on eri asioita..
Ymmärrän, jos jollain on huonoja kokemuksia koirista ja silloin on parasta vältellä niitä. koira kuitenkin aistii pelon ja se voi olla vaarallista..
ja ymmärrän jos pelkää, niin ei pysty käyttäytymään ilman että sitä pelkoa näyttäisi.
itellä on lapsuudesta asti koiria.. en vihaa enkä pelkää.
yhden kerran vaan, lenkillä ollessani, iso saksanpaimenkoira nousi takajaloilleen ja murisi. ja sillon kyllä pelotti.
mutta jos jotain vihaan, on koiranomistajat, jotka ei osaa kouluttaa koiraansa.
Te ette tosiaan ymmärrä eläimiä jotka puhutte räksyttämisestä ja hyppimisestä ainoastaan koirien yhteydessä.