Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen unia miehen exästä

Vierailija
20.10.2014 |

Olen alkanut näkemään unia, joissa mies myöntää haluavansa eksänsä takaisin. Myös tämä ex esiintyy niissä taustalla. 

Mies ei ole puhunut eksästään pitkään aikaan mitään eikä ole ikinä sanonut kaipaavansa häntä. Ex on kuitenkin kovin erilainen kuin minä, joka on monella mittapuulla mitattuna "upeampi nainen". Tunnen mustasukkaisuutta ajoittain myös valveilla. Ehkä johtuu siitä, että "stalkkaan häntä ajoittain". Nyt unien myötä tuntuu, että olen tulossa hulluksi. Unet tuntuvat niin todenmukaisilta, ja herätessä olo on ihan kamala.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

unet kuvastavat pelkoja. ihmiselle unien hyöty on ollut siinä että pelättyjä asioita on voinut käsitellä ennenkuin ne tapahtuvat... ja näin niistä voi oppia jotain.   

ehkä luolamies aikoina nähtiin unia että karhu hyökkää, ja muistettiin olla varovaisia....  

nyt sulla on mahdollisuus käsitellä pelkoasi rationaalisesti. mies ei puhu exästä ja voit ehkä miettiä pelkoasi mistä se tulee... onko huono itsetunto?

Vierailija
2/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" minä, joka on monella mittapuulla mitattuna "upeampi nainen"" Jos sä olet upeampi kaikin tavoin niin miksi sä vaivaudut olemaan mustis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ! Vaikka millaisia unia.. olen mielestäni parempi (eksällä lasit, lyhyet lättänät hiukset ja pulskempi kuin minä) ja mieskin kehuu minua parhaaksi, mutta jostain syystä nainen silti vaivaa minua.. ahdistaa. Varsinkin kun mies ja tämä nainen ovat niin hyvissä väleissä.. heidän erostaan ei ole kauaa, eikä heillä ollut paljoa ongelmia, joten ahdistaa kun he puhuvat, koska tiedän etteivät tunteet ole voineet kadota vielä

Vierailija
4/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:52"]" minä, joka on monella mittapuulla mitattuna "upeampi nainen"" Jos sä olet upeampi kaikin tavoin niin miksi sä vaivaudut olemaan mustis?
[/quote]

ap kertoo ettämiehen ex on upea nainen, ei puhu itsestään

Vierailija
5/19 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:42"]Mäkin nään unia, se on kamalaa :( Mietin tosin valveillakin näitä juttuja. Meillä on siis sellainen tilanne, että ollaan oltu 5v yhdessä ja viime keväällä ajauduimme sellaiseen kriisiin, että päätimme erota. Mies tapasi tässä välissä uuden naisen ja muuttivat yhteenkin tosi nopeasti. Suhde ei kuitenkaan ollutkaan sitä mitä mies halusi (itse hän sanoo, että oli vaan pikainen ihastus) ja lopulta päädyimme jatkamaan yhdessä. Nyt asiat on meillä hyvin, käymme pariterapiassa puhumassa asioista ja tuntuu, että nyt tämä toimii. Silti mietin tätä keväistä lyhyttä ihastusta. Eniten vaivaa se, että tämä nainen on täysin erilainen kuin itse olen. On irtotukkaa, irtoripset, silikonitissit, merkkivaatteet, paljon meikkiä ja vaikka mitä. He kävivät silloin paljon viihteellä, peleissä, keikoilla, ulkona syömässä yms. Meidän arki taas on täysin erilaista, samoin minä. Meillä on yhteensä kolme lasta, koira ja talo, arki on sitä, että kuskataan lapsia harrastuksiin, urheillaan itse, siivotaan ja syödään tylsää kotiruokaa. Itse en tykkää juosta baareissa ja kännätä, en juuri meikkaa ja muutenkin olen melko maanläheinen ihminen. Väkisinkin tulee välillä ajatus, että riitänkö? [/quote] Saisinko mäkin jonkun mielipiteen?

[/quote]

Aikamoinen tarina. Ihmettelen kyllä sitä, miten nopeasti mies löysi uuden naisen ja vielä muutti yhteen hänen kanssaan. Ja sinä kuitenkin otit takaisin?

Ehkä mies ymmärsi, että tavallinen perhe-elämä on tärkeintä.

ap

Vierailija
6/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis eksä on upeampi!

Ehkä tässä on taustalla huono itsetunto. Joskus alkuaikojen riidoissa mainitsi, ettei eksän kanssa ollut niin pahoja riitoja kuin minun kanssani. Ja eksästä erosi, koska lähti lyhyelle työkomennukselle ulkomaille. Oli kuulemma kiva tyttö, mutta liian kaupunkilainen. Ilmeisesti eksässä ei siis ollut muita vikoja.

Vierailija
7/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaako tästä ongelmasta puhua miehelle? Hän ei kuitenkaan ole enää pitkään aikaan edes maininnut eksää missään yhteydessä.  

Vierailija
8/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin puhuisin ja kertoisin rehellisesti, että on tällainen pelko joka tulee uniin asti. Yleensä juttelemalla nuo asiat selviää.

Vierailija
9/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nään unia, se on kamalaa :( Mietin tosin valveillakin näitä juttuja.
Meillä on siis sellainen tilanne, että ollaan oltu 5v yhdessä ja viime keväällä ajauduimme sellaiseen kriisiin, että päätimme erota. Mies tapasi tässä välissä uuden naisen ja muuttivat yhteenkin tosi nopeasti. Suhde ei kuitenkaan ollutkaan sitä mitä mies halusi (itse hän sanoo, että oli vaan pikainen ihastus) ja lopulta päädyimme jatkamaan yhdessä.
Nyt asiat on meillä hyvin, käymme pariterapiassa puhumassa asioista ja tuntuu, että nyt tämä toimii.
Silti mietin tätä keväistä lyhyttä ihastusta. Eniten vaivaa se, että tämä nainen on täysin erilainen kuin itse olen. On irtotukkaa, irtoripset, silikonitissit, merkkivaatteet, paljon meikkiä ja vaikka mitä. He kävivät silloin paljon viihteellä, peleissä, keikoilla, ulkona syömässä yms.
Meidän arki taas on täysin erilaista, samoin minä. Meillä on yhteensä kolme lasta, koira ja talo, arki on sitä, että kuskataan lapsia harrastuksiin, urheillaan itse, siivotaan ja syödään tylsää kotiruokaa. Itse en tykkää juosta baareissa ja kännätä, en juuri meikkaa ja muutenkin olen melko maanläheinen ihminen.
Väkisinkin tulee välillä ajatus, että riitänkö?

Vierailija
10/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne asiat jotka sä näet miehen eksässä "upeina" ovat sun ihanteita, ei ehkä miehesi ihanteita. Miehet ei yleensä ihaile samoja piirteitä kuin naiset.

Vierailija
11/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:49"]

Ne asiat jotka sä näet miehen eksässä "upeina" ovat sun ihanteita, ei ehkä miehesi ihanteita. Miehet ei yleensä ihaile samoja piirteitä kuin naiset.

[/quote]

Ihan kaunis ajatus. Mutta kuka mies ei pidä mallin tai missin näköistä naista kauniina.. 

Vierailija
12/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näen unia miehen eksästä. Olen nähnyt jo suhteen alusta asti. Kärsin myös eksäkateudesta. Ymmärrän kuinka ahdistavaa se voi olla. Olisipa tähän joku takuuvarma hoito. Oletko puhunut unista miehellesi? Entä muista (alemmuuden)tunteistasi miehen eksää kohtaan, oletko niistä maininnut miehellesi?

Vierailija
13/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:54"]

[/quote]

Ihan kaunis ajatus. Mutta kuka mies ei pidä mallin tai missin näköistä naista kauniina.. 

[/quote]

Kauniina voi pitää, mutta se ei tarkoita, että haluaisi seurustella sellaisen naisen kanssa. Ei ne miehet sen erilaisempia ole kuin naisetkaan. Tuskin sinäkään jokaisen komean miehen matkaan hyppäisit?

Vierailija
14/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:58"]

Minäkin näen unia miehen eksästä. Olen nähnyt jo suhteen alusta asti. Kärsin myös eksäkateudesta. Ymmärrän kuinka ahdistavaa se voi olla. Olisipa tähän joku takuuvarma hoito. Oletko puhunut unista miehellesi? Entä muista (alemmuuden)tunteistasi miehen eksää kohtaan, oletko niistä maininnut miehellesi?

[/quote]

En. En ole halunnut myöntää hänelle tätä itsetunto-ongelmaa enkä stalkkausta.. Joka paikassa kailotetaan, että itsevarmuus on seksikästä ja epävarmuus turn off.

Entä sinä?

ap

Vierailija
15/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:22"]

Ja kannattaako tästä ongelmasta puhua miehelle? Hän ei kuitenkaan ole enää pitkään aikaan edes maininnut eksää missään yhteydessä.  

[/quote]

miestä ärsyttäisi varmaan syyllistäminen kun ei ole edes puhunut exästä mitään. 

ap:n pitäisi nyt selvittää tämä ihan oman päänsä sisällä miksi on mustis ja pelkoja exästä, joka ei ole ollut kuvioissa vuosiin.   

Vierailija
16/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:22"]

[/quote]

miestä ärsyttäisi varmaan syyllistäminen kun ei ole edes puhunut exästä mitään. 

ap:n pitäisi nyt selvittää tämä ihan oman päänsä sisällä miksi on mustis ja pelkoja exästä, joka ei ole ollut kuvioissa vuosiin.   

[/quote]

ei ap ole syyllistänyt. Minä joka kirjoitin kommentin 4, en myöskään syyllistä miestäni tai pelkää että tämä haluaisi eksänsä takaisin. On turhauttavaa kun on tällaisia tunteita mitä ei halua eikä tiedä mistä ne tulee, kun ei ole syytä olla mustis eksälle..

Vierailija
17/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:54"]

[/quote]

[/quote]

No itselläni on eräs superkaunis ystävä. Treenaa bikini fitnesstä ja kaikki aina viimeisen päälle. Suhteen alussa pelkäsin, että mies alkaa jotenkin fantasioimaan tästä mun ystävästä, mutta kun puhuin tästä miehelleni niin mieheni totesi, ettei tämä ystävä voisi olla yhtään vähempää hänen "tyyppiään". Ystäväni on kuulemma kaunis, mutta hän pitää enemmän luonnollisemmista tytöistä ja arvostaa koulustusta. Enkä usko, että mies valehteli, koska ollessamme porukalla esim. ulkona, ei mieheni mitenkään kyttää ystävääni tai koita erityisesti hengailla hänen seurassaan, vaan on tosi normaali ja rento. Eli summa summarum, miehen ihanne ei välttis ole sama kuin oma ihanne. 

Vierailija
18/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:58"]

[/quote]

En. En ole halunnut myöntää hänelle tätä itsetunto-ongelmaa enkä stalkkausta.. Joka paikassa kailotetaan, että itsevarmuus on seksikästä ja epävarmuus turn off.

Entä sinä?

ap

[/quote]

Unista en ole kertonut, mutta peloistani eksän ja miehen yhteenpaluun suhteen olen kyllä kertonut ja niihin mies on suhtautunu hyvin ja rauhoitellut, että haluaa olla minun kanssa eikä eksän.

Vierailija
19/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:42"]Mäkin nään unia, se on kamalaa :( Mietin tosin valveillakin näitä juttuja.
Meillä on siis sellainen tilanne, että ollaan oltu 5v yhdessä ja viime keväällä ajauduimme sellaiseen kriisiin, että päätimme erota. Mies tapasi tässä välissä uuden naisen ja muuttivat yhteenkin tosi nopeasti. Suhde ei kuitenkaan ollutkaan sitä mitä mies halusi (itse hän sanoo, että oli vaan pikainen ihastus) ja lopulta päädyimme jatkamaan yhdessä.
Nyt asiat on meillä hyvin, käymme pariterapiassa puhumassa asioista ja tuntuu, että nyt tämä toimii.
Silti mietin tätä keväistä lyhyttä ihastusta. Eniten vaivaa se, että tämä nainen on täysin erilainen kuin itse olen. On irtotukkaa, irtoripset, silikonitissit, merkkivaatteet, paljon meikkiä ja vaikka mitä. He kävivät silloin paljon viihteellä, peleissä, keikoilla, ulkona syömässä yms.
Meidän arki taas on täysin erilaista, samoin minä. Meillä on yhteensä kolme lasta, koira ja talo, arki on sitä, että kuskataan lapsia harrastuksiin, urheillaan itse, siivotaan ja syödään tylsää kotiruokaa. Itse en tykkää juosta baareissa ja kännätä, en juuri meikkaa ja muutenkin olen melko maanläheinen ihminen.
Väkisinkin tulee välillä ajatus, että riitänkö?
[/quote]

Saisinko mäkin jonkun mielipiteen?