P E R S K U T A R A L L A A ! Että menee tunteisiin, kun tekemäämme vaikutustyöhön puututaan!
Tämä ei ole mitenkään puoluetoimistolta johdettua toimintaa emme edes äänestä persuja vaan olemme joukko huolestuneita kansalaisia! Niin kerta!
Kommentit (9)
Itse en pidä puoluetoimistoja kovinkaan aktiivisina keskustelijoina mutta ap: lla tuntuu olevan varmaa tietoa, että puoluetoimisto osallistuu.
Koska hän paljastaa oman puoluetoimistonsa?
Hitto että harmillista tuollainen ikävä toiminta että ei saa vapaasti levittää valheita tai muuten toimia Venäjän eduksi. Pitää ymmärtää että työtään persukin vain tekee.
Eilen oli Pride, nyt on Sofia, mitä huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä puoluetoimistoja kovinkaan aktiivisina keskustelijoina mutta ap: lla tuntuu olevan varmaa tietoa, että puoluetoimisto osallistuu.
Väitätkö ihan tosissasi että nuo jopa tuhannet toisensa kaltaiset viestit syntyvät ihan sattumalta. Oletko yksinkertainen vai työskenteletkö sinäkin Purran trollina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö ihan tosissasi että nuo jopa tuhannet toisensa kaltaiset viestit syntyvät ihan sattumalta. Oletko yksinkertainen vai työskenteletkö sinäkin Purran trollina?
Vaikutat yksinkertaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat yksinkertaiselta.
Ok, onko tähän oikea vastaus - äitis oli kun sua teki?
Pidetäänpä ketju elossa, ennen kuin poistuu ilmiantajien toimesta 😀
Vierailija kirjoitti:
Hitto että harmillista tuollainen ikävä toiminta että ei saa vapaasti levittää valheita tai muuten toimia Venäjän eduksi. Pitää ymmärtää että työtään persukin vain tekee.
Sinulta ainakaan mitään lupia kysele mihinkään...
Silakkaparvi hälytetty puoluetoimistolta hätiin, voi teitä vihreitä ha se teidän Sofia 🤣