Ahdistaako, että meneillään on globaali pandemia, jolle ei näy loppua?
Kommentit (31)
Ei ahdista. Minua ei ahdistanut viime vuoden keväällä, eikä ole järkeä ahdistua siitä nytkään.
Ei ahdista, vaikkei tämä mukavakaan tilanne ole.
Pidän täysin mahdollisena, että koronavirus itsestään muuntuu ajan mittaan vähemmän vaaralliseksi. Jotkut tutkijat ovat tällaista esittäneet. Eli tuo "jolle ei näy loppua" ei ehkä pidä paikkaansa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kyllä. Se tämän kaiken muun päälle. Talous on todella epävarmalla pohjalla ja joku lama vähintään on taas edessä. Nuoret kasvaa ahdistuneisuushäuriöisiksi nettiriippuvaisiksi. Työelämä menee yhä hullummaksi. Firmojen henkilöstösäästöt yhä tiukemmaksi. Eriarvoistuminen kasvaa ja ääriajattelu lisääntyy.
Ja sitten tuo ilmastonmuutos joka oikeasti on vakava kriisi ja realisoitumassa jo lähivuosikymmeninä aina vaan pahemmin, eikä ihmiset oikeasti vieläkään tajua sitä ja vastuutaan tässä kuluttamisessa.
Sentään tuon koronan kanssa on meillä nyt parempi tilanne, mutta kun ei kaikkialla. Ei Suomi ole mikään erillinen saari joka välttäisi uinumalla maailmanlaajuiset tulevat katastrofit...
Ei ahdista tämä feikkipandemia itsessään pätkääkään. Enemmän ahdistaa sen varjolla hivuttautuva totalítarismi ja siihen kannustavat globalistien hyödylliset idíoottilampaat.
Ei, tämä on ollut parasta aikaa elämässäni. Enkä edes pilaile.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista tämä feikkipandemia itsessään pätkääkään. Enemmän ahdistaa sen varjolla hivuttautuva totalítarismi ja siihen kannustavat globalistien hyödylliset idíoottilampaat.
Koronakieltäjät jotka omassa ahdistuksessaan kääntyvät salaliittoteorioiden puoleen ja haukkuvat muita idioottilampaiksi ovat olleet aika hämmentävä ilmiö. Joten tällaista porukkaa on pitänyt todella marginaalisena, mutta nyt on kaiken maailman hörhöt kaivautuneet luolistaan ja saavat yllättävänkin paljon porukkaa mukaan harhoihinsa. Pelko on yllättävän voimakas moottori.
Ei tämä sinällään minua ahdista, mutta ihmetyttää sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronakieltäjät jotka omassa ahdistuksessaan kääntyvät salaliittoteorioiden puoleen ja haukkuvat muita idioottilampaiksi ovat olleet aika hämmentävä ilmiö. Joten tällaista porukkaa on pitänyt todella marginaalisena, mutta nyt on kaiken maailman hörhöt kaivautuneet luolistaan ja saavat yllättävänkin paljon porukkaa mukaan harhoihinsa. Pelko on yllättävän voimakas moottori.
Ei tämä sinällään minua ahdista, mutta ihmetyttää sitäkin enemmän.
Jep. Ja eniten ihmetyttää se, että nämä uskovat asioita joista ei ole mitään todisteita, ja sitten pitävät itseään muita fiksumpina.
Elävät ihan omassa universumissaan, missä hämyiset youtube-sivustot on se ainoa totuus.
Ei ahdista, päinvastoin. Osakkeiden arvo romahti kun pandemia alkoi ja ostin silloin paljon lisää. Harmittaa vain ettei ollut enempää ylimääräistä sijoittaa silloin.
Ei ahdista, ei. Lähinnä naurattaa teidän ahdistujien jatkuva vinkuna aiheesta. Heikot sortuu elontiellä, jätkä senkun porskuttaa!
Ei ahdista. Siitä olen kyllä vähän yllättynyt että tästä ei ole opittu yhtään mitään.
Ahdistaa. 1,5 vuotta mennyt jo ja olen ihan sippi, poikki ja väsynyt. Kaikki ilo ja motivaatio mihinkään on kadonnut eikä mikään tunnu enää miltään. Ei ole mitään kivaa eikä tavoiteltavaa. Kaikesta on mennyt hohto.
Kyllä se loppuu poliittisella päätöksellä sitten, kun ajan katsotaan olevan kypsä. Elä sie huoli.
Ei ahdista. Jos miettii millaisia maailmanlopun visioita pandemioihin on usein liitetty, korona on lopulta ollut varsin "kesy" pandemia. Elämä on muuttunut paljon vähemmän kuin olisi alussa ajatellut ja nyt on jo meneillään "sopeutumisvaihe" jossa opetellaan elämään jollain tavalla aina päällä olevan epidemian kanssa niin että elämä on kuitenkin varsin tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa. 1,5 vuotta mennyt jo ja olen ihan sippi, poikki ja väsynyt. Kaikki ilo ja motivaatio mihinkään on kadonnut eikä mikään tunnu enää miltään. Ei ole mitään kivaa eikä tavoiteltavaa. Kaikesta on mennyt hohto.
Ehkä etsit sitä iloa vääristä asioista?
Pandemia itsessään ei ahdista mutta tää kaikki hössötys ahdistaa ja ärsyttää. Päivästä toiseen kohta jo 2 vuotta!
Tylsää. Olisi nyt tullut edes joku hieno zombiepidemia.
Vain aivottomat hysteerikot ahdistuu,muhun tää ei oo vaikuttanut pätkääkään,elän omaa elämää, vain hysteerikot estää toisia ihmisiä elämästä normaalisti! Vaativat kansalaisoikeuksien poistamista, pakkopassia ja pakkorokotuksia ja ilmeisesti myös keskitysleirejä rokottamattomille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä etsit sitä iloa vääristä asioista?
No niin varmaan. Olen vaivannut päätäni keksiäkseni jonkun uuden asian mistä voisin iloita mutta en ole keksinyt mitään.
Jopa ulkoilusta ja retkeilystä on tullut merkityksetöntä koska sitä on tullut tehtyä liikaa
Vierailija kirjoitti:
Pandemia itsessään ei ahdista mutta tää kaikki hössötys ahdistaa ja ärsyttää. Päivästä toiseen kohta jo 2 vuotta!
Tylsää. Olisi nyt tullut edes joku hieno zombiepidemia.
Sama täällä!
Aina kuvitellut että pandemia olisi kunnolla väkeä niittävää touhua mutta ei, tarttuu herkästi riittää pandemian määritykseksi.
Turhaa vouhkausta koko touhu, sanon minä.
No en riemustakaan kilju. Lähinnä nyt mietityttää että mitä on tulevaisuudessa odotettavissa ja kiinnostaisi tieto myös siitä milloin koronaviruksen voisi olettaa alkavan heiketä?