Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin tänään lapselleni että isänsä on pahoinpidellyt

Vierailija
20.10.2014 |

minut. Teinkö väärin? Lapsi on 19-vuotias.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nimittäin kaduttaa.
Ap

Vierailija
2/10 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Milloin pahoinpitely on tapahtunut? Viime aikoina vai 20 vuotta sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kuukausia sitten.
Ap

Vierailija
4/10 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinenhan tuo on. Kaipa se olisi saanut pahoinpitelyn selville ennenpitkää

Vierailija
5/10 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis yhdessä lapsen isän kanssa? Jos olette, kuvio kuulostaa oudolta.

Vierailija
6/10 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vain kunhan itse huolehdit kaikki pahoinpitelyyn liittyvät asiat ja kerrot niistäkin pojalle. Inhottavinta mitä vanhempi voi tehdä on kaataa jotain tuollaista lapselle mutta olla itse tekemättä asian eteen mitään. Sitten se lapsi miettii ja murehtii että milloin pamahtaa uudelleen ja miten hän voisi sen estää.

Vierailija
7/10 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Riippuu siitä miten tuore tapaus, oletatko lapselta jotakin (tukea tai isän puoleen kääntymistä) ja oletko valmistautunut siihen, että ehkä tarvitsee täysin ulkopuolisen, puoleuuttoman ihmisen käsitelläkseen asian.

Vierailija
8/10 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:58"]Kerro vain kunhan itse huolehdit kaikki pahoinpitelyyn liittyvät asiat ja kerrot niistäkin pojalle. Inhottavinta mitä vanhempi voi tehdä on kaataa jotain tuollaista lapselle mutta olla itse tekemättä asian eteen mitään. Sitten se lapsi miettii ja murehtii että milloin pamahtaa uudelleen ja miten hän voisi sen estää.
[/quote]

Isänsä ei asu enää edes Suomessa. On kylläkin supisuomalainen.
Ap

Vierailija
9/10 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 00:58"]Kerro vain kunhan itse huolehdit kaikki pahoinpitelyyn liittyvät asiat ja kerrot niistäkin pojalle. Inhottavinta mitä vanhempi voi tehdä on kaataa jotain tuollaista lapselle mutta olla itse tekemättä asian eteen mitään. Sitten se lapsi miettii ja murehtii että milloin pamahtaa uudelleen ja miten hän voisi sen estää.
[/quote]

Isänsä ei asu enää edes Suomessa. On kylläkin supisuomalainen.
Ap
[/quote] Ei tuo ole mikään vastaus. Jos olet valmis asian kertomaan lapsellesi niin käsittele asia samalla muutenkin. Tee rikosilmoitus, pakota mies sinne lyömättömään linjaan (vai mikä onkaan) ja huolehdi ettei tämä isä pahoinoitele enää ketään.

Vierailija
10/10 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pointtini on nyt tuo lapsi.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän