Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vähän luulen, että tuo Ruotsin sukellusvenejahti

Vierailija
19.10.2014 |

on vain keino yrittää saada Suomen ja Ruotsin kansa Natojäsenyyden kannalle. Pelotellaan että venäläiset on miinoittamassa Ruotsia. Ruotsalaiset pelkää ja haluaa Natoon. Myös suomalaiset haluaa natoon kun pelkäävät että ne miinat on laitetti Ruotsin saaristoon sen takia että Suomeen ollaan hyökkäämässä ja halutaan estää Ruotsilta saatava apu. 

Tässä ollaan nyt ajamassa Suomea ja Ruotsia kovaa vauhtia Natoa kohti, kun kansat ei suosiolla muuta mieltään niin pelotellaan niitä vähän. Päättäjäthän sinne haluaa, mutta kansa vastustaa niin pirusti ettei nuo uskalla sinne mennä. Tässä tilanteessa ei kovin pahaa pelottelua (sukellusvene siellä ja täällä riittää) tarvita kun kansa pyörtää päätöksensä ja natohakemuksen saa jättää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon et Ruotsi saa sen sukellusveneen kiinni ja pääsee näpäyttämään Venäjää!

Vierailija
2/3 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän Venäjän armeijan ennen varsinaista hyökkäystään tietää kuinka nopeasti ja millaisella kalustolla Ruotsi reagoi. Nyt on testattu sekä Suomen että Ruotsin ilmavoimat ja Ruotsin laivasto. Kohta lyö karhun kämmen niin että tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valas eksyny Ruotsiin.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan