Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuunaatteko kaupan pakastepitsoja? Miten?

Vierailija
19.10.2014 |

Mä aina tuunaan oman pitsani. Nyt laitoin Ristorante Tonnoon vähän pestoa, kirsikkatomaatteja ja vuohenjuustoa lisäksi, nam. Usein lisään vähän jotain erikoisjuustoa. Mites te muut?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuustohan on pelkkää oksennusta. Ei sitä voi syödä. [quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:06"]Yleensä ainakin laitan lisää juustoa päälle tai vaikka aurajuustoa tai parmesaania jos kaapista löytyy. Harvemmin muuten jaksan tuunailla ja harvoin muutenkaan ostan
[/quote]

Vierailija
22/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr.Oetkerin Vegetale -pitsaa ostan aina välillä. Siihen puristan valkosipulia ja lisäksi ainakin yhtä juustoa lisäksi, mozzarellaa tai sinihometta. Lisäksi oreganoa. Saman lafkan Quattro Stagioni (?) lättyä joskus, ja siihen miniluumutomaatteja puolitettuina, valkosipulia, turkinpippuria, oreganoa. Ei mimtään kovin omaperäistä, mutta mun mielestä pitsa on parasta yksinkertaisena, "Italian" värisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:46"]

Dr.Oetkerin Vegetale -pitsaa ostan aina välillä. Siihen puristan valkosipulia ja lisäksi ainakin yhtä juustoa lisäksi, mozzarellaa tai sinihometta. Lisäksi oreganoa. Saman lafkan Quattro Stagioni (?) lättyä joskus, ja siihen miniluumutomaatteja puolitettuina, valkosipulia, turkinpippuria, oreganoa. Ei mimtään kovin omaperäistä, mutta mun mielestä pitsa on parasta yksinkertaisena, "Italian" värisenä.

[/quote]

Siis ihan karkki-turkinpippuriako laitat? En ole koskaan kuullut, miltä se maistuu? :)

Vierailija
24/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis turkinpippurillahan meinataan jotain chiliä tai jalapenoa... Harvemmin sitä nimitystä kyllä kuulee.

Vierailija
25/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunaan juu, jos sellainen pitsa joskus pakastimeeni eksyisi, niin tuunaisin sen heittämällä roskikseen suoraan.

Vierailija
26/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan niiden glitteriä ja maalaan yleensä reunat.

Vierailija
27/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan kanssa juustoa, joskus ehkä sipulia ja mitä nyt kaapista löytyy.

Vierailija
28/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä pakastepitsoista. Niissä on aina törkeästi valkosipulia ja pistävä katku.

Vierailija
29/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin nykyään syön, mutta välillä ostan aina aina sellaisen pepperonipitsan ja laitan siihen anananasta, pestoa, mozzarellaa ja kuivattuja chilihiutaleita. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi