Tuunaatteko kaupan pakastepitsoja? Miten?
Mä aina tuunaan oman pitsani. Nyt laitoin Ristorante Tonnoon vähän pestoa, kirsikkatomaatteja ja vuohenjuustoa lisäksi, nam. Usein lisään vähän jotain erikoisjuustoa. Mites te muut?
Kommentit (29)
Dr.Oetkerin Vegetale -pitsaa ostan aina välillä. Siihen puristan valkosipulia ja lisäksi ainakin yhtä juustoa lisäksi, mozzarellaa tai sinihometta. Lisäksi oreganoa. Saman lafkan Quattro Stagioni (?) lättyä joskus, ja siihen miniluumutomaatteja puolitettuina, valkosipulia, turkinpippuria, oreganoa. Ei mimtään kovin omaperäistä, mutta mun mielestä pitsa on parasta yksinkertaisena, "Italian" värisenä.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:46"]
Dr.Oetkerin Vegetale -pitsaa ostan aina välillä. Siihen puristan valkosipulia ja lisäksi ainakin yhtä juustoa lisäksi, mozzarellaa tai sinihometta. Lisäksi oreganoa. Saman lafkan Quattro Stagioni (?) lättyä joskus, ja siihen miniluumutomaatteja puolitettuina, valkosipulia, turkinpippuria, oreganoa. Ei mimtään kovin omaperäistä, mutta mun mielestä pitsa on parasta yksinkertaisena, "Italian" värisenä.
[/quote]
Siis ihan karkki-turkinpippuriako laitat? En ole koskaan kuullut, miltä se maistuu? :)
Siis turkinpippurillahan meinataan jotain chiliä tai jalapenoa... Harvemmin sitä nimitystä kyllä kuulee.
Tuunaan juu, jos sellainen pitsa joskus pakastimeeni eksyisi, niin tuunaisin sen heittämällä roskikseen suoraan.
Laitan niiden glitteriä ja maalaan yleensä reunat.
Yleensä laitan kanssa juustoa, joskus ehkä sipulia ja mitä nyt kaapista löytyy.
Minä en pidä pakastepitsoista. Niissä on aina törkeästi valkosipulia ja pistävä katku.
Harvemmin nykyään syön, mutta välillä ostan aina aina sellaisen pepperonipitsan ja laitan siihen anananasta, pestoa, mozzarellaa ja kuivattuja chilihiutaleita. :)
Aurajuustohan on pelkkää oksennusta. Ei sitä voi syödä. [quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:06"]Yleensä ainakin laitan lisää juustoa päälle tai vaikka aurajuustoa tai parmesaania jos kaapista löytyy. Harvemmin muuten jaksan tuunailla ja harvoin muutenkaan ostan
[/quote]