Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuunaatteko kaupan pakastepitsoja? Miten?

Vierailija
19.10.2014 |

Mä aina tuunaan oman pitsani. Nyt laitoin Ristorante Tonnoon vähän pestoa, kirsikkatomaatteja ja vuohenjuustoa lisäksi, nam. Usein lisään vähän jotain erikoisjuustoa. Mites te muut?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:52"]

Harvemmin nykyään syön, mutta välillä ostan aina aina sellaisen pepperonipitsan ja laitan siihen anananasta, pestoa, mozzarellaa ja kuivattuja chilihiutaleita. :)

[/quote]

Tuota pitääkin kokeilla :) -AP

Vierailija
2/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina vaan lidlin infernoa! Ja laitan juustoa lisäks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lisään tomaattia.

Vierailija
4/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaavin täytteet pois ja syön vain paistetun pohjan

Vierailija
5/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lisään tomaattiviipaleita tai latva-artisokkaa tai sipulia tai paprikasuikaleita. Juustoa niissä on ennestäänkin vähintäön tarpeeksi.

Vierailija
6/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuunaan myös, mutta eikö samalla vaivalla voisi tehdä pizzan alusta loppuun itse... lidlin salamipizzaan joko mozzarellaa tai sitten aurajuustoa. Nam!

Vierailija
7/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Lidlistä mozzarella pitsaa siihen täytteet päälle edullista ja hyvää!!
Juu olen köyhä yhäiti...toki osaisin tehdä pitsan itsekin vaan en viitti. Tuo siirtää sopivasti nälkää ja se riittää.

Vierailija
8/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen isoon Grandiosan 4 Cheese -pizzaan tyrkään Snellmannin pikkupepperonisiivuja täyteen. Nam.

Vierailija
9/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ainakin laitan lisää juustoa päälle tai vaikka aurajuustoa tai parmesaania jos kaapista löytyy. Harvemmin muuten jaksan tuunailla ja harvoin muutenkaan ostan

Vierailija
10/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osteta kaupan pitsoja.

Vierailija
11/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:01"]

Mä tuunaan myös, mutta eikö samalla vaivalla voisi tehdä pizzan alusta loppuun itse... lidlin salamipizzaan joko mozzarellaa tai sitten aurajuustoa. Nam!

[/quote]

Pohjan tekeminen on melko työlästä ja aikaavievää, mun mielestä... Käytän joskus niitä valmiita pohjia, niistä tulee hyviä. Nää tuunauspitsat on sellaista pikaruokaa pahimpaan hätään silloin tällöin :)

AP

Vierailija
12/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:07"]

Ei osteta kaupan pitsoja.

[/quote]

Sama. Ei ole fiiniä ja muodikasta.

Vierailija
13/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mozzarellaa tai pestoa, jos niitä kaapissa on. Riippuu täysin pizzasta, jota oon syömässä. Suosikkini ristorante pinaatti ja mozzarella eivät oikein tuunausta kaipaa.

Syödään silloin tällöin pakastepizzaa. Reissataan paljon vikonloppuja, ja kun sunnuntaina juna on yhdentoista aikaan illalla kotikaupungissa ja kaamea nälkä, niin pizza on silloin kiva kaivaa pakkasesta.

Vierailija
14/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpälöin sitä kullisin käsin ja laitan muutaman karvan täytteiden sekaan. Niin saa tuunattua pakastepizzasta pizzeriasta tilatun makuisen.

Vierailija
15/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristoranten vegepitsan päälle mausteiset tökkiherkkusienet ja juustoraastetta.

Juustoa lisään lähes aina, joskus myös tomaattia.

Vierailija
16/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:07"]Ei osteta kaupan pitsoja.
[/quote] Suorittajamamma, löysää nyt vähän !!!!!

Vierailija
17/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiin mozzarellapitsan päälle laitan paiston jälkeen puolitettuja kirsikkatomaatteja, vähän prosciuttoa ja paljon rucolaa. Ei tietenkään ole yhtä hyvää kuin jos alusta asti tehtäisiin, mutta parasta mitä saan aikaan etäpäivänä kun ei ole aikaa laittaa ruokaa itse eikä myöskään kukaan tule valmiin ruuan kanssa ovelle.

Vierailija
18/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ämmät tiedoksi teille : Pizza on herkullinen ja terveellinen ruoka , siis oikein tehtynä !. Tuoreet raaka-aineet ja ohut/rapea pohja. Vähähiilarisen pohjan valmistat kukkakaalista ( ilman jauhoja ) ...Rautanauta 3000 kiittää !!!

Vierailija
19/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää juustoa,paitsi jos on tuplajuustopitsa, ja reunat voitelen oliiviöljyllä.

Vierailija
20/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi valmiit on ihan kamalan makuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä