Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille, joilla on lyhyempi mies:

Vierailija
19.10.2014 |

Tunnetko kateutta tai mustasukkaisuutta, jos lyhyempi nainen juttelee miehesi kanssa ja hymyilee? Onko mitään eroa siihen, jos yhtä viehättävä, mutta miestäsi pidempi nainen lyöttäytyisi seuraan? Vai etkö kiinnitä asiaan edes huomiota?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/19 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt siis, että onko minulla huono itsetunto. Ei ole.

Vierailija
4/19 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on itseäni pidempi mies. Sillon kun oli lyhempi, en kiinnittänyt mitään huomiota, jos joku jutteli silloiselle.

Vierailija
5/19 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ylipäätään mustasukkainen, meillä on hyvä suhde. Mutta miksi olisin mustasukkainen lyhyille, ei mieheni ole koskaan ollut lyhyiden naisten perään?

Vierailija
6/19 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jäi 184 cm pitkäksi, ja hävettää näyttäytyä hänen kanssaan julkisilla paikoilla. kotioloissa tuota "vammaa" ei niin huomaa, mutta hän käyttää piilokorkoja ja on tarvinnut nuorempana terapiaakin, kun älysi, ettei kasva enää .

Vierailija
7/19 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole eroa ei. Meinaatko että se lyhyempi mies olisi heti vaihtamassa itseään lyhyempään jos vain onnistaisi? Mulla on ollut monia lyhyempiä miehiä, en mä oikein usko että kukaan olisi mun kanssa tapaillut/seurustellut ihan vaan siksi ettei ole lyhyempää saanut.

Vierailija
8/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että näet asian näin. Ystäväni mies on todella lyhyt ja koska itse olen vielä pienempi ja sirompi, niin pelkään välillä ystäväni tulevan mustasukkaiseksi miehestään. (Joskus minulla on vain tunne, että mies kävelee kaupungilla mieluummin minun kuin ystäväni vierellä).

ap

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:59"]

No ei ole eroa ei. Meinaatko että se lyhyempi mies olisi heti vaihtamassa itseään lyhyempään jos vain onnistaisi? Mulla on ollut monia lyhyempiä miehiä, en mä oikein usko että kukaan olisi mun kanssa tapaillut/seurustellut ihan vaan siksi ettei ole lyhyempää saanut.

[/quote]

Vierailija
9/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein toivon tätä. Mies menköön ja tehköön vaikka 7 kääpiötä  sen ihanan, uuden pygminaisen kanssa. Joo, olen katkera, koska minua viehättää miehissä etupäässä se pituus. Nykyinen mies ainoa alle 175cm mies, joka on saanut koskea 173cm varttani. Ja ahdistun niistä lapsista jatkuvasti, koska lyhyen geenit voittavat pitkän -> mahdollisesta lapsesta tulisi lyhyt ja lyhytraajainen, persevä ja n.50% tod.näk. vielä poika ja isänsä kopio.

Vierailija
10/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:45"]

Tunnetko kateutta tai mustasukkaisuutta, jos lyhyempi nainen juttelee miehesi kanssa ja hymyilee? Onko mitään eroa siihen, jos yhtä viehättävä, mutta miestäsi pidempi nainen lyöttäytyisi seuraan? Vai etkö kiinnitä asiaan edes huomiota?

[/quote]

En kyllä edes kiinnitä asiaan huomiota. Ainoa missä mielessä pituusasiaa edes koskaan huomaan on että joskus jos otetaan vaikka juhlissa valokuvia, tunnen itseni hävettävän isoksi "ämmänkrompsoksi" mieheni rinnalla kun olen korkokengissä niin paljon pidempi. Mutta en minä sitä koskaan mieti onko muut miehelleni juttelevat naiset lyhyempiä vai pidempiä vai mitä. 

Vierailija
11/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa naisista kyllä haluaa pidemmän miehen. Harva nainen eikä mieskään nauti siitä että mies lyhyempi. Ja näyttäähän se hieman hassulta jos vaimo miestä pidempi, mutta kivahan se että meitä muita hymyilyttää!

Vierailija
12/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa omituinen kysymys, en oo ikinä osannut ajatella asiaa noin. Joo ei, tiedän, että mun mies ei oo erityisen viehättynyt lyhyistä naisista, tykkää enemmän pidemmistä, vaikka onkin itse lyhyt.

Vierailija
13/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 14:39"]

No suurin osa naisista kyllä haluaa pidemmän miehen. Harva nainen eikä mieskään nauti siitä että mies lyhyempi. Ja näyttäähän se hieman hassulta jos vaimo miestä pidempi, mutta kivahan se että meitä muita hymyilyttää!

[/quote]

En tiedä suurimmasta osasta naisia, mutta mulla ei oo koskaan ollut mitään preferenssiä itseäni pidempiin miehiin. Oon seurustellut miesten kanssa välillä 165 cm - 191 cm, ja oon itse 167 cm.

Vierailija
14/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outo kysymys. Mun mies on pari senttiä mua pidempi mutta korkkarit jalassa oon sitä pidempi. Miestä ei haittaa olla mua lyhempi, se rakastaa katsella mua korkkareissa. Se on täysin sinut pituutensa kanssa. "Maailmalla" on ihan yleistä että miehellä on itseään pidempi vaimo. 

Vierailija
15/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja nro 13 vastaa, että koska tiedän mieheni miesmaun, olisin siis itseasiassa "mustasukkaisempi" pidemmästä ja mieheni makuun olevasta naisesta, kuin lyhyemmästä vastaavasta. Miehen oma pituus ei tietääkseni vaikuta miehen naismakuun. Mun mies on lyhyehkö ja hoikahko, mutta pitää vähän pidemmistä ja pyöreämmistä naisista.

Vierailija
16/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 cm ja mieheni on 168 cm, ja korkkareissa olen häntä pidempi vielä enemmän toki. Ja ei kiinnosta yhtään kenen kanssa mies juttelee, itse asiassa hän on aina tykännyt itsensä mittaisista 167-170-senttisistä naisista, eli tuskin lähtisi minkään 150-senttisen matkaan edes..

Vierailija
17/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enemmän tunnen itseni epävarmaksi, jos pitkä ja siro säihkysääri juttelee hänen kanssaan. Mieheni naismaun tunnen sattuneesta syystä hyvin...

N172 ja M170

Vierailija
18/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kummallinen kysymys...  En oikein meinannut käsittää, mitä kysytään.  Mun mies on mua muutaman sentin lyhyempi, mutta en edes aina muista koko asiaa.  En siis mieti toisin sanoen tuota asiaa ikinä, ei se vaikuta yhtään mihinkään.  Mulla on ihana aviomies, joka on älyttömän hyvä isä myös.  Niitä asioita minä arvostan, en pituutta/lyhyyttä.  Olisiko niin, että nykyaikana kiinnitetään aivan vääriin asioihin huomiota ja sen takia suhteiden/liittojen  kesto on se mitä on...  Kun tavallinen hyvä mies ei riitä...  Pitää olla lihaksikas, pitkä, menestyvä, hyvät tulot, hyvä auto yms yms.  Sitten mies onkin täysi paska!  No, kunhan mietin... 

Vierailija
19/19 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyemmällä miehellä se pituuskasvu on keskittynyt tiettyyn paikkaan. Mitä suurempi mies sen pienemmät.. lauloi jo Irwin tv:lyhyen miehen tyytyväinen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän