Hay Day -peli vie liikaa muistia? Onko samaa ongelmaa?
Latasin taas Hay Dayn uusimman version. Sehän on aina pakko ladata uusi versio, jos sellainen tulee, sillä muuten ei toimi ollenkaan.
Olen tasolla 46, jos se mitään vaikuttaa.
Ärsyttää, että jo edellisessä uudiatuksessa jouduin poistamaan puhelimestani kokonaan yhden pelin ja nyt ei yhden pelin poistaminen riittänyt, vaan jouduin poistamaan 2 peliä. Ei mulle sitten muita pelejä enää jäänytkään. Vain Hay Day on enää. Miksi se vie noin kauheasti nykyään tilaa. Onko samaa ongelmaa jollain. (Puhelin on puoli vuotta vanha Huawei, eli android-puhelin)
Kommentit (22)
Lisään, että mulla on jäljellä enää yle areena, ilmatieteenlaitoksen sää ja ilmainen virustorjunta. Eli ei juuri mitään.
Ennen näitä kahta päivitystä siis mahtui lisäksi 3 muuta peliä. Mahtuuko muille hyvin?
Muistikortti?
Itsellä käytössä ja HayDay mahtuu, liittyykö toisiinsa?
Saako siihen sun puhelimeen jotain muistikorttia lisättyä?
Aika pieneltä kuulostaa tila. Mulla 16gb Iphone 4s eikä mitänä ongelmaa, on monta peliä ja ohjelmaa.
On mulla tässä muistikorttikin. En tiedä, voiko aktiivista peliä.sitten tallettaa sinne.
Ap
Voiko noissa puhelimissa siirtää ohjelmia muistikortille? Menin ostamaan tabletin, meillä ostettiin sitten uusi, kun en tajunnut ostamassani tabletissa olevan tallennustilaa vain 4GB, josta sovellusten käytössä vain joku reilu 500 MB, loput sitten käyttikselle määritelty eivätkä sovellukset siirry muistikortille. Luin juuri tässä testiä jossa kerrottiin vain 2 GB olevan käytettävissä noista halvimmista 4 GB android-puhelimista.
Meilläkin siis oli ongelmana juuri hay day, sitä päivitystä ei saatu asennettua vaikka käytännössä poisteltiin kaikki muut.
Ahaa, kiitos. Onkohan mulla sityen kauhean vähän tota muistia. Katsonkin heti.
Ap tässä taas. Mietin uuden puhelimen ostoa. Miten tietäisi, paljonko on sovelluksille tilaa?
Ap tässä taas. Mietin uuden puhelimen ostoa. Miten tietäisi, paljonko on sovelluksille tilaa?
Näköjään olen aiemminkin vastannut tähän.
Uskoisin että se hay day ja varmaan kiitettävästi muitakin mahtuisi vähän aikaa tuollaiseen 8-16 GB puhelimeen joita saa kohtuulliseen hintaan, vai millaista hintaluokkaa ajattelit? Kunhan pysyt noista 4 gigan laitteista erossa.
Mitä muuta sä sinne ehdottomasti haluaisit mahtuvan?
Meillä siis ostettiin 8 GB:n tabletti, ja on tuohon joku sovellus hay dayn lisäksi kuitenkin jo mahtunut, eikä ole vielä joutunut poistelemaan.
Kyllä nykyään 16Gt on aika vakio jo. Uusi puhelin vaan.
Hei! Jos jollai on iphone nii saako siihe hay day::n
220 Euroa maksaisi puhelin, johon mahtuisi 8 gogaa. Ilmeisesti kaikissa puhelimissa puhelin itsessään vie noin 3 gigaa. Tuohon sitten mahtuisi. Mieluummin ostaisin kyllä vähän halvemman puhelimen. Siis vaikka 140 euroisen. Mutta niissä.sitten on juuri huono muisti.
Kiitos vastauksista ja lisää saa laittaa.
Edellinen oli ap.
Ai niin, laittaisin siihel Haydayn, ilmatieteenlaitoksen sään, google mapsin, yle areenan ja maikkarin vastaavan ja pari uutta peliä. En tiedä mitä, kun ei ole mahtunut kokeilemaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:21"]
220 Euroa maksaisi puhelin, johon mahtuisi 8 gogaa. Ilmeisesti kaikissa puhelimissa puhelin itsessään vie noin 3 gigaa. Tuohon sitten mahtuisi. Mieluummin ostaisin kyllä vähän halvemman puhelimen. Siis vaikka 140 euroisen. Mutta niissä.sitten on juuri huono muisti.
[/quote] Saahan 8 Gt lumiaa aika edullisesti
Huimat 66 megatavua :D :D :D :D mikä paskapuhelin sulla on?
Minulla on nyt Huawei. Olen niin tottunut androidiin, että haluaisin pysytellä siinä.
Ap
Eihän tämä sinua auta, mutta minä en vilkaisekaan puhelinta jossa on alle 32GB sisäistä muistia. Nykyisessä 64GB eikä tartte keikkailla muistin riittävyyden kanssa.
19, kysyn ihan mielenkiinnosta, mitä tuo maksoi ja minkämerkkinen on?
Mulla on noin 1000 Mt yhteensä. Näköjään on nyt 300 Mt vapaana. Toivottavasti Hay Day ei vie seuraavaksi google mapsia. Muuta poistettavaa ei ole ja mapsiakin tarvitsen. Kauhea tilantuhlari tuo Hay Day.
Ap