Meille tulee vauva!! Hetken emmin mutta alkushokin jälkeen olen niin innoissani
Mulla aiemmasta liitosta 15v ja 13v pojat. Tuntuu oudolta lähteä pikkulapsiarkeen uudestaan, mutta olen onnellinen. Meistä tulee "oikea" perhe! Minä, mies, pojat ja vauva ❤️
Kommentit (44)
Se on vauva vain vuoden. Pikemminkin teille tulee taas yksi teini lisää.
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikana lähes kaikki ovat poikineet.
Paitsi minä t. Nainen 47v
Harvassa ovat ne naaraat joille lapsen etu menee oman lisääntymistarpeen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotko tyttöä?
En toivo kumpaakaan erityisesti. Toivon, että vauva on kaikin puolin terve eikä miehen yksi sairaus periydy hänelle. Toki se voi puhjeta muutenkin kenelle vain, kun on niin yleinen, mutta kyllä vanhemman sairaus varmasti nostaa hieman riskiä.
Sairaan miehen valitsit lapsesi isäksi? Ei sullakaan hyvin mee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotko tyttöä?
En toivo kumpaakaan erityisesti. Toivon, että vauva on kaikin puolin terve eikä miehen yksi sairaus periydy hänelle. Toki se voi puhjeta muutenkin kenelle vain, kun on niin yleinen, mutta kyllä vanhemman sairaus varmasti nostaa hieman riskiä.
Suomalaiset ovat Euroopan sisäsiittoisin kansa. Kyllä monet valitsee paljon tauteja lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen poikinut kaksi ihmisen pentua 6 ja 7,5 vuotta sitten. Uuuuh, olen uniikki lumihiutale! Olen ainut suomalainen naaras joka ei ole porsinut tai ollut tiineenä korona aikana 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhoat vanhempien lastesi elämän. Hyi.
Miten niin? Esim. minä olin 16 kun sain siskopuolen :) oli todella mahtavaa aikaa.
No tuohan todistaa kaiken 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen poikinut kaksi ihmisen pentua 6 ja 7,5 vuotta sitten. Uuuuh, olen uniikki lumihiutale! Olen ainut suomalainen naaras joka ei ole porsinut tai ollut tiineenä korona aikana 🤭
Oletettavasti sinäkin toisen suomalaisen kanssa kuten lähes kaikki muutkin.
Onnea teille kaikille, oikein ihanaa odotusaikaa sinulle Ap.
Muista kuitenkin, että olette jo oikea perhe ja muista huomioida poikiasi nyt ja vauvan synnyttyä.
Teini-ikä on herkkää aikaa ja teinit tarvitsevat läsnäoloa, kuuntelemista, huomiota ihan siinä kuin pienemmätkin lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotko tyttöä?
Ei ole hyvin hoidettuna vakava sairaus. On elänyt sen kanssa koko elämänsä eikä ole ollut este millekään. Monet muutkin sairastaa samaa tautia, osa syntyjään, osa itse hankittuna. Osa jopa tietämättään. Arvaat varmaan mistä kyse? Toivon, ettei se periydy vauvalle, mutta on niin yleinen että voisi puhjeta ilman miehenkin sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Esim. minä olin 16 kun sain siskopuolen :) oli todella mahtavaa aikaa.
Kyllä! Niin todistaa 😉
Vierailija kirjoitti:
Onnea teille kaikille, oikein ihanaa odotusaikaa sinulle Ap.
Muista kuitenkin, että olette jo oikea perhe ja muista huomioida poikiasi nyt ja vauvan synnyttyä.
Teini-ikä on herkkää aikaa ja teinit tarvitsevat läsnäoloa, kuuntelemista, huomiota ihan siinä kuin pienemmätkin lapset.
Ap haluaa leikkiä nukeilla. Eivät teinit enää ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Niin todistaa 😉
🙄
Meillekin tulee vauva! Onnea teille ja meille 💗
Vierailija kirjoitti:
Meillekin tulee vauva! Onnea teille ja meille 💗
Teille tulee teini.
Vauvuus kestää 1v
Teini-ikä 13v
Kuka järkevä tällaiseen maailmaan haluaa vielä lisääntyä ? Ai niin, saahan sitä olla kotona eikä tarvitse käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Afrikassa porsitaan keskimäärin 4 kakaraa per muija.
Ihmiset eivät porsi. Ja kyllä, Afrikkalaiset ovat ihmisiä.
Tämän jälkeen voitkin taas levittää parin vuoden päästä taas emätintä uudelle miehelle niin saatte hänenkin kanssa sitten biologisen lapsen. ❤️ Muista lisääntyä mahdollisimman monen miehen kanssa. 🙂