Meille tulee vauva!! Hetken emmin mutta alkushokin jälkeen olen niin innoissani
Mulla aiemmasta liitosta 15v ja 13v pojat. Tuntuu oudolta lähteä pikkulapsiarkeen uudestaan, mutta olen onnellinen. Meistä tulee "oikea" perhe! Minä, mies, pojat ja vauva ❤️
Kommentit (44)
Surullista isompien lasten kannalta. Luultavasti he ovat kuvitelleet jo aiemmin olevansa osa OIKEAA perhettä (tai perheitä).
Onnea! 😊 mutta olitte te neljästäänkin ihan oikea perhe.
Vaikka mies onkin poikien isäpuoli niin kyllä minä ainakin laskisin teidät oikeaksi perheeksi.
Tuhoat vanhempien lastesi elämän. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Surullista isompien lasten kannalta. Luultavasti he ovat kuvitelleet jo aiemmin olevansa osa OIKEAA perhettä (tai perheitä).
Tottakai he ovat oikeaa perhettä. Rakastan heitä yli kaiken ❤️ ei tämä vauva mene mitenkään heidän edelleen, vaikka onkin meidän molempien biologinen lapsi, jos sitä tarkoitit... Oikaise toki jos ymmärsin sinut väärin. Minä en arvota lapsiani sen perusteella, kuka heidän isä on.
Afrikassa porsitaan keskimäärin 4 kakaraa per muija.
Minkälainen tulevaisuus sitä odottaa tällä maapallolla :(
Vierailija kirjoitti:
Onnea! 😊 mutta olitte te neljästäänkin ihan oikea perhe.
Kiitos ❤️ joo, muotoilin asian huonosti. Tottakai ollaan jo nyt oikea perhe. Minusta vaan tuntuu, että vauva täydentää meidän perheen ihanasti. Sitä tarkoitin!
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on äidin onni, ei lapsen.
Voi pukea söpöjä vaatteita ja tuupata vankkureita <3
Suomessa ei ole ikinä ennen ollut näin paljon ihmisiä.
Onnea, todella pidä huoli kaikista läheistäsi.
Paljon onnea! Varmaan upeaa kokea kaikki vielä kerran :)
Korona-aikana lähes kaikki ovat poikineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on äidin onni, ei lapsen.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Toivotko tyttöä?
En toivo kumpaakaan erityisesti. Toivon, että vauva on kaikin puolin terve eikä miehen yksi sairaus periydy hänelle. Toki se voi puhjeta muutenkin kenelle vain, kun on niin yleinen, mutta kyllä vanhemman sairaus varmasti nostaa hieman riskiä.
Onnea! Nauti raskausajasta ja keskity hetkeen.