Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos mies kauppareissulla menisi lupaa kysymättä

Vierailija
19.10.2014 |

ja mitään ilmoittamatta lähipubiin, joisi 4 tuoppia ja tulisi kolmen tunnin kuluttua kotiin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi huolissani. Luulisin, että mies on ajanut kolarin tms., jos viipyisi monta tuntia tavallista kauemmin. Mies saa kyllä käydä pubissa niin paljon kuin haluaa (varmaankin sen takia, että haluaa aika harvoin), joten se ei sinänsä minua haittaisi, mutta kyllä asiasta pitäisi sopia etukäteen. Ja sitten tietysti kyllä ottaisi päähän, jos ruuat olisivat menneet pilalle siinä ryypätessä.

Vierailija
22/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saisi aikamoisen läksytyksen, sillä se olisi hänen terveydelleen todella haitallista. Sellaista ei onneksi tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:35"]Tarviiko siihen lupaa kysyä? Ärsyttäisi, jos mies tulisi änkyräkännissä ilman ostoksia kotiin, mutta muuten ok. [/quote] 4 olutta ja änkyräkänni ei pysty ymmärtämään

[/quote]

Minun miehelläni on huono viinapää. Hän tulee känniin jo parista kaljasta. Siksi juokin aika harvoin.

Vierailija
24/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:26"]

Minun miehelläni on huono viinapää. Hän tulee känniin jo parista kaljasta. Siksi juokin aika harvoin.

[/quote]

No enpä ole moista ennen kuullut. No halvat on kännit, mutta vähän huonoa juoda seurassa, kun itse alkaa jo sammumaan muilla on vasta lähtenyt jano.

Vierailija
25/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:35"]Tarviiko siihen lupaa kysyä? Ärsyttäisi, jos mies tulisi änkyräkännissä ilman ostoksia kotiin, mutta muuten ok. [/quote] 4 olutta ja änkyräkänni ei pysty ymmärtämään

[/quote]

[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:23"]

[/quote]

[/quote]

Känniin ei varmasti tule parista kaljasta muutakuin harhaisessa päässäsi.

Vierailija
26/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja mitä riihipiruja täällä...

Vierailija
27/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on ihan ok, jos toinen katoaa kolmeksi tunniksi ilmoittamatta mitään vaimolleen? Selvä. Moukkamaista käytöstä oli syy mikä hyvänsä.

Vierailija
28/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:19"]

Mieheni ei ole sen tyylinen, että viihtyisi yksin baarissa tuntikausia tuijottamassa lasin pohjalle.

[/quote]

Epäsosiaalinen ihminen vai onko teilläpäin baarit tyhjiä joissa tarvitsee istua yksin?

[/quote

Voit sanoa sitä epäsosiaalisuudeksi tai miks haluat, mutta mies ei ole kiinnostunut lähi(ö)pubien asiakkaiden seurasta. Repesi kerran, kun pohdiskelin, että kävisin kaverini kanssa yhdessä vieläpä melko siistissä sellaisessa. Eipä keskustassakaan taida mennä juttelemaan tuntemattomille, että  ehkä sitten epäsosiaalinen. Harvemmin kyllä itsekään menen.

Vierailija
29/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:43"]Raivostuisin kyllä, jos olisin kotona lasten kanssa odottamassa, että pääsisin lenkille tms. Ruoat voisivat mennä pilalle ja mitenkäs mies ajaisi kotiin noiden tuoppien jälkeen? Sittenkin ihmettelisin, jos olisimme lapseton pariskunta, ja mies haluaisi mennä juomaan yksin pyytämättä minua mukaansa.  [/quote] Voi luoja mikä nainen. Ihme että sinulla edes on mies.

[/quote]

Olisiko tämä ok myös toisin päin? Että mies olisi laittanut perheelle ruuat valmiiksi ja odottaisi kotona että pääsee lähtemään omaan menoonsa kunhan vaimo tulee kaupasta, ja sitten nainen tulisikin vasta useampien tuntien jälkeen kotiin pienessä sievässä?

Kommentoivatko täällä lähinnä ihmiset joilla ei ole koskaan ollut pieniä lapsia ja siksi tarvetta koordinoida menot puolison kanssa? Vai onko kyse vain siitä että naisen paikka on kotona hoitamassa lapsia, eikä miehen tarvitse paitsi vähentää omia huvireissujaan, myöskään kertoa niistä puolisolleen?

Vierailija
31/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään, tuskin edes huomaisin. Illalla alkaisin ehkä ihmetellä.

Vierailija
32/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että minä varmaan suuttuisin. Minulla ei ole mitään pubireissuja vastaan, mutta jos mies on kauppaan lähtenyt odottaisin myös että mies tulisi tunnin sisällä kotiin kauppakassien kanssa. 

Vierailija
33/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisin miestä sen verran, että hän löisi minua kunnolla turpaan, koska olisin sen ansainnut idioottimaisuudellani.

Vierailija
34/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois tilanne, et ruoka on jo tekeillä, mutta puuttuu joku aine jota mies lähtee hakemaan ärsyttäisi ja kävisin hakemassa sen aineen siltä sieltä baarista, jos mies viipyis kolme tuntia ryyppäämässä. Luultavasti puolen tunnin päästä jo soittaisin missä viipyy, kun kauppaan on kuitenkin vain 200 metriä (ja baariin 50). Muuten ois ihan ok, saattaisin kyllä silloinkin soittaa onko kaikki ok, mut ei haittais. En mä nälkään kuole, kun löytyy hedelmiä ja hätätapauksessa vaikka lasten muroja jos ei millään jaksa odottaa.

Vierailija
35/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia kunhan ostokset vain tulee kotiin

Vierailija
36/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sekin ok, jos vaimo sanoo käyvänsä kaupassa, mutta meneekin moneksi tunniksi kaljalle eikä ilmoita mitään miehelle? Ei luulisi olevan kovin vaikeaa vaikka laittaa tekstiviestiä, jos soittaa ei uskalla.

Vierailija
37/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:33"]

ja mitään ilmoittamatta lähipubiin, joisi 4 tuoppia ja tulisi kolmen tunnin kuluttua kotiin.

[/quote]

No ei aikuisen tarvitse varsinaisesti kysyä lupaa pubissa käymiseen, mutta kummaa käytöstä jos mitään sanomatta katoaisi kesken kauppareissun. Ei tuo neljä tuoppia ja kolme tuntia poissa ole muuten paha,itse vedän herneen nenään vasta jos mies tulee kotiin ympäripäissään aamuyöllä.

Vierailija
38/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin kävikö se siellä saatanan kaupassa?

Vierailija
40/41 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme