Itsesi täyspäiseksi aikuiseksi tunteva: Miksi olet av:lla?
Mulla naksahti muutama kasvunikama kohdalleen ihan tässä parin päivän sisään ja sen jälkeen av ei ole kiinnostanut lähes ollenkaan. Av on sama kuin demin foorumi: Ihan jees. Ei tosin sovi mulle koska tulee sellainen olo että istuisi ainoana aikuisena lasten pöydässä.
Mulle tuli av:sta muuten sama mutta tunne on kuin istuisi teinien, mt-ongelmaisten ja tissinalushieltä haisevien kovaäänisten justiinojen kanssa. Itse käytän av:ta enemmän juuri silloin kun jotain on elämässä vialla.
Mitä sitä aikuinen fiksu ihminen oikein teet täällä?
Kommentit (11)
En osaa sanoa. Välillä saan tarpeekseni typeristä provoista sekä typeristä ihmisistä, jotka väittävät vääriä luulojaan todeksi, jolloin poistun palstalta. Kun on tylsää, löydän itseni taas täältä.
HUVIN VUOKSI kuten jokainen muukin.
Olen sinkku, joka viettää paljon aikaa yksin kotona, tämä on hyvää viihdykettä. Onhan täällä ihan asiallisia ihmisiä suurin osa, en edes avaa ketjuja joissa esim. mainitaan t. ammattivalittaja.
Tää on ainoa ajanviete johon jaksan keskittyä univelkaisena vauvan ja taaperon äitinä. Ja jos täällä möläyttelee hölmöjä kun ei oikein itsekritiikki tällä hetkellä aina toimi,ei se ole niin paha.
Katson täältä joskus "uutisia", siis tarkempaa tietoa jostain mieltäni kiiinnostavasta asiasta mistä IS tai Hesari kertovat ylimalkaisesti.
ikävä kyllä, tässä suhteessa palstan taso on laskenut huimasti. Eli ei täältä juurikaan enää mitään faktapaljastuksia löydy. Ja oikeasti kiinnostavat keskustelunavauksey ovat toosi harvinaisia.
taidanpa poistua hissunkisdun minäkin.
Itse olen pallotellut ajatuksia. Nyt näyttää siltä että pallottelukaverit ovat pääosin "jääneet taakse" joten on aika siirtyä eteenpäin. Muutamia selvästi fiksuja tapauksia täällä on tullut vastaan, mutta se ei enää riitä.
ap
Heh.En tiedä miksi avasin tämän, sillä en koe itseäni aivan täyspäiseksi.
Huomasin kuitenkin, että kun elämässä oli muuta sisältöä ja menoa muutaman päivän ajan, enkä ehtinyt ollenkaan av:lle, niin elämä tuntui valoisammalta. Vähemmän raskaalta, siltä, että olemassaolollani on tarkoitus. No, sitten päädyin tänne taas, vaikka oikeasti ei edes hirveästi kiinnosta.
Kai tämä on tälllainen helvetin tylsistyneiden palsta.
Olen ulkosuomalainen ja kayn taalla joskus ihmettelemassa suomalaisuutta. Ovatko suomalaiset todella tommoisia? Ovatko noi suomalaisten puheenaiheita nykyisin? Sitten palaan takaisin normaaliin taysipaiseen ulkosuomalaiselamaani.
Kotona on 1 v ja seuraavan laskettuun 5 kk. Tulen tänne lukemaan ja provosoitumaan, kun ei viitsi mihinkään muuhun pistää aikaa päivisin. Puhelimella rullailen menemään, kun lapsi ei vaadi tai halua jotain. Kirjat ja muut virikkeet ovat liian upottavia ja vaikeaselkoisia, kun pitäisi olla vähintään toinen silmä lapsessa. Puhelimen kanssa yhdellä napilla näyttö lukkoon ja luuri taskuun ja on taas arjessa kiinni, kun maksimissaan "missaa" pari rämemajava-vitsiä.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:03"]
Olen ulkosuomalainen ja kayn taalla joskus ihmettelemassa suomalaisuutta. Ovatko suomalaiset todella tommoisia? Ovatko noi suomalaisten puheenaiheita nykyisin? Sitten palaan takaisin normaaliin taysipaiseen ulkosuomalaiselamaani.
[/quote]
Et voi tosissasi uskoa että av yksin edustaa suomalaisuutta. Vastaukset kysymyksiisi on että ei ole ja ei ole. Voit toki käyttää palstaa vakuuttaaksesi itsellesi ulkosuomalaiseksi ryhtymisen oikeutta.
En kai sittenkään ole ihan täyspäinen. Tämä vetoaa pimeämpiin puoliini. Niitä on aikuisilla ja fiksuillakin. Välillä olen kuivilla mutta lopulta palaan tänne.