Tyhjensin miehen treenirepun ja siellä oli Hugo Bossin dödöstikki.
Mies ei ikinä, koskaan ole ostanut tai käyttänyt ns. merkkidödöjä ja stikkiä oli käytetty paljon. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta. Tää on ihan käsittämätöntä. Että mihin se siellä salilla on edes dödöä tarvinnut, kun tulee sieltä aina kotiin suihkuun. Kantaa repussa vaan hikipyyhettä, sukkia, vesipulloa ja sisäkenkiä.
Kommentit (51)
Ai jai jai.....
Minun ex jäi kiinni salasuhteesta kun löysin hänen laukustaan "oudon" partaveden.
Partavesi oli kyllä laadukas, että siitä 2.naiselle pisteet.
Tiesin, ettei hän itse oli sitä ostanut koskaan. Uudet sydänkäpyset bruukkaavat ostaa hajusteita miehilleen.
Toki voihan olla, että miehesi on vaikka vahingossa napannut purkin salilta mukaansa tms.
Oliko reppu varmasti miehen ettei olis vaihtunut salilla? Ehkä hän nappas sen vahingossa mukaansa tai tarkoituksella. Ei aina kannata epäillä pahinta.
Miten voi sieltä salilta vahingossa mitään dödöä ottaa? Kun ei siis käy normaalisti siellä suihkussa. Sukat on kyllä kohtuuhikiset. Eilen siis oli salilla ja tuli sieltä kotiin ja jätti kamat kassiin ja painui suoraan suihkuun, niinku normaalistikin.
Kyllä minulla on dödö treenikassissa vaikka menenkin kotona suihkuun
Ole onnellinen! Miehesi osaa käydä itse kaupassa ostamassa itselleen dödöä! Niin onnekas ei ollut taannoin se toisen ketjun aloittaja, joka oli eron partaalla, kun mies ei kykene itse edes dödöä ostamaan! Siinä "Lopetin miehen äitinä olemisen" tms. -ketjussa.
Joo, mutta ei se sitä koskaan kotona käytä, vaan mun hajustamatonta apteekkidödöä.
Siis eikö miehelläsi ole omaa dödöä ?
Jos muita merkkejä pettämisestä olisi niin en välttämättä pelkästään tuosta tekisi johtopäätöksiä. Jos mies käy jossain ruuhkaisella salilla niin on voinut ihan vahingossa pistää kassiinsa jonkun toisen dödön.
Kai siihen joku syy on, että salilla pitää tuoksua Hugo Bossilta.
On minullakin treenikassissa suihkusaippua, dödö, hiusharja ja pyyhe ihan vakituisesti, vaikka usemmiten käynkin vasta kotona suihkussa. Joskus suunnitelma saattaa muuttua päivän mittaan, ja noita voikin tarvita.
Toki, täytyy yrittää ajatella aina myös "ei pahinta" vaihtoehtoa.
Napannut ajatuksissaan dödön kassiinsa. Dödö ehkä lojunut pukuhuoneen penkillä unohtuneena.
Joku muu nakannut dödön ajatuksissaan miehesi kassiin. Usealla miehellä samannäköisiä mustia salikasseja.
Ostanut dödön itselleen. Bossin dödöä ei myydä ns.päivittäisruokakaupoissa.
Joku muu on ostanut dödön hänelle. Nais/miesystävä?
Itse minua loukkaisi tuossa eniten se, että miehesi käyttää sinun läsnäollessa ns.halpis dödöä ja tuota Bossin dödöä jossain muualla. Jos siis dödö on miehesi.
Nii-i salilla salilla, huhhuh ku tuli hiki, olipa hyvä treeni!
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:25"]
On minullakin treenikassissa suihkusaippua, dödö, hiusharja ja pyyhe ihan vakituisesti, vaikka usemmiten käynkin vasta kotona suihkussa. Joskus suunnitelma saattaa muuttua päivän mittaan, ja noita voikin tarvita.
[/quote]
Millanen mies ostaa Hugo Bossin dödön salidödöksi? Kun normaalisti käyttää vaimon ostamaa pirkkaa vai mitä se oli. Come on.
Irrotin siitä dödöstä sen sisällyksen ja vein roskiin ja tungin tilalle yhtä tosi pahanhajuista yrttipalasaippuaa. Siinähän yllättyy, kun seuraavan kerran haluaa tuoksua hyvältä salilla.
Jos salarakas ostaa dödön miehelle, kertoo se mielestäni, että tunnetaan jo aika hyvin.
Partavesi on astetta neutraalimpi. Dödö on jo intiimimpi juttu.
Toisaalta, kerroit että miehesi käyttää sinun dödöä. Voihan olla, että jos on olemassa ns.salarakas, niin hänelle tuo yhteisen dödön käyttö ei ole sopinut Eikä ole haisevaa miestäkään jaksanut katsella. Ostanut siis ukolle dödön.
Itse toivon, että joku on ajatuksissaan nakannut oman dödönsä miehesi salikassiin.
Laitoin nyt vielä miehen kaverille, jonka kanssa käy salilla, viestin, että onko sillä dödö hukassa ja vastasi, että on. Ei hitto, nyt mun täytyy käydä ostamassa sille Bossin dödö ja vielä veistellä siitä osia pois. Tulee vähän kiire, kun mies tulee lasten kanssa mummolasta tunnin päästä. Missä noita Bossin dödöjä myydään? Saako sellasen parilla kympillä?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:34"]
Partavesi on astetta neutraalimpi. Dödö on jo intiimimpi juttu.
[/quote]
Näinkö meinaat, että dödö on intiimimpi? Itse koen partaveden olevan intiimimpi.
Kyllä mä enemmän olisin mielissäni naisena, jos mies yllättäisi minut tuomalla minulle deodorantin sijaan hajuveden.
Voihan mies ihan itse ostaa dödön tuoksuakseen salilla,ennen salia salin jälkeen tai "salilla" hyvältä. Hoito voi olla tai ainakin yritys. En tiedä jos naisena dödöä miehelle ostaisin, nytkin on sivusuhde mistä en ole yhtään ylpeä.
Ja ongelma oli???