Tyhjensin miehen treenirepun ja siellä oli Hugo Bossin dödöstikki.
Mies ei ikinä, koskaan ole ostanut tai käyttänyt ns. merkkidödöjä ja stikkiä oli käytetty paljon. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta. Tää on ihan käsittämätöntä. Että mihin se siellä salilla on edes dödöä tarvinnut, kun tulee sieltä aina kotiin suihkuun. Kantaa repussa vaan hikipyyhettä, sukkia, vesipulloa ja sisäkenkiä.
Kommentit (51)
No mä löysin kerran salilta pukukopista sinne jääneen bossin dödön ja käyttelin sen sitten pois. Eli mun kohdalla selitys oli noin helppo.
Miksi kävit miehesi treenikassia tonkimassa? Meillä jo lapset osaa itse tyhjentää oman liikuntapussinsa pesuun ja pakatakkin osaavat ihan ite (iät 11 ja 12)
Miehen kaveri ei kayta tata dodoo.miehella on nainen joka haluaa et sen panomies tuoksuu talta.vahingossa heitti dodon kassiin.
Yleensä homot käyttävät Hugo Bossia. Ettei miehesi kävisi jyystämässä jonkun Jorman reikää tai päinvastoin?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:41"]Laitoin nyt vielä miehen kaverille, jonka kanssa käy salilla, viestin, että onko sillä dödö hukassa ja vastasi, että on. Ei hitto, nyt mun täytyy käydä ostamassa sille Bossin dödö ja vielä veistellä siitä osia pois. Tulee vähän kiire, kun mies tulee lasten kanssa mummolasta tunnin päästä. Missä noita Bossin dödöjä myydään? Saako sellasen parilla kympillä?
[/quote]Tässä vaiheessa repesin ihan täysin... Things that women do! En tiedä onko juttu totta vai ei, mutta kiitos nauruista :D Onnea dödön metsästykseen.
Dödö käyty ostamassa, Sello onneksi lähellä. Veistin siitä palan pois ja sitten vielä hinkkasin talouspaperiin, niin näyttää ihan normaalisti käytetyltä :)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:13"]
Miksi kävit miehesi treenikassia tonkimassa? Meillä jo lapset osaa itse tyhjentää oman liikuntapussinsa pesuun ja pakatakkin osaavat ihan ite (iät 11 ja 12)
[/quote]
Tyhjennän usein miehen treenirepun, jos ei ole sitä itse tyhjentänyt ja se tietää sen.
ööh siis missasinko jotain, mitä sille alkuperäiselle dödölle kävi? Viskasiko ap sen mustasukkaisuuksissaan jorpakkoon?
Kuinka epävarmoja te naiset olette kun heti pitää toimia noin?
Et voinut odottaa että ukko tulee kotiin mennä nyt tuhoamaan miehen kaverin Bossin dödön?!?
Joko riensit kauppaan ostamaan uuden?
Joo heitti roskiin ja pisti jotain palasaippoota tilalle... Sit selviskin et oli miehen kaverin dödö ja AP joutu maksamaan 30€ äkkipikaisuudestaan.
Vinkki: käy ostamassa Intersportista nyrkkeilyhanskat, anna ne miehelles lahjaksi ja käske hakata sua tauluun niin että soi! Sen sä ansaitset vitun kyylääjä-ämmä!
Hah hah ... Kusit omaan nilkkaan