Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit elämässäsi, jos sinulla ei olisi sitoumuksia

Vierailija
09.09.2021 |

Jos et olisi esim. työpaikassasi, ostanut/vuokrannut asuntoasi, et olisi parisuhteessasi, hankkinut lapsia jne., niin mitä tekisit elämässäsi? Jos siis olisit täysin vapaa valitsemaan, missä ja miten aikasi käytät?

Kadutko tästä näkökulmasta jotakin sitoumustasi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mainitsemistasi mikään muu kuin lapset ole sellaisia sitoumuksia, joista pääsee halutessaan hyvinkin helposti eroon. 

Vierailija
2/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työpaikka, oma asunto ja parisuhde. Olen silti täysin vapaa valitsemaan mitä teen. Olenhan ihan itse valinnut sen työpaikan, asunnon ja kumppaninkin. En siis ymmärrä kysymystäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa tekisin kuin nytkin, jokaisesta omasta sitoumuksesta pääsen helposti eroon milloin vain. 

Vierailija
4/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa kuin nytkin. Olen tyytyväinen elämääni. 

Vierailija
5/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitoumus vuokra-asunto on? Senhän voi irtisanoa koska vain ilman perusteita. 

Vierailija
6/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhenisin kohti vääjäämätöntä kuolemaa kuten nytkin.

Vierailija
7/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosituhannen vaihteessa jo omistusasunto ja työpaikka. Silti otin vuorotteluvapaata, laitoin asuntoni vuokralle  ja muutin ulkomaille. Se oli elämäni paras päätös. Näin maailmaa, opin kieltä, sain uusia kavereita ja löysin vaimon. 

Nyt taloudellinen tilanne on sellainen, että voisin tehdä sen uudelleen. Pidän kuitenkin tästä nykyisestä elämästäni, joten suuret muutokset eivät ole ajankohtaisia. 

Vierailija
8/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaisin vapaa-ajalla. Järkkäilisin kaikenlaista, kuten nyt työttömänä. Työ loppui juuri. Olisipa hienoa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän