Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 22v olla jo rupsahtanut?

Vierailija
19.10.2014 |

Huomaan selkeän eron siihen kun olin 17-20v.. Poden tän takia jo "ikäkriisiä", minkä näköinen tulen olemaan 30v jos nyt jo olen tämmöinen? Jotenkin kasvot eivät ole enään niin "freshit" kuin nuorempana. Elämäntavat ovay suht terveelliset, vklp tulee herkuteltua mutta arjessa ei yleensä. Vettä juon 3l päivässä, alkoholia ehkä joka toinen vklp.,18-20v sitä tuli kyllä juotua joka vklp, mutta koin sen normaaliksi sen ikäisenä. Meikit poistan aina ja vaatetyyli/hiustyyli sama kuin nuorempana. Apua kun ahdistaa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistähän se kiinni on... Toiset rupsahtaa aiemmin. Oon ite 30 ja mielestäni en ole juuri muuttunut siitä, kun olin 20.

Nukutko riittävästi? Harrastatko liikuntaa? Syötkö todella riittävästi kasviksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 13:39"]Geeneistähän se kiinni on... Toiset rupsahtaa aiemmin. Oon ite 30 ja mielestäni en ole juuri muuttunut siitä, kun olin 20.

Nukutko riittävästi? Harrastatko liikuntaa? Syötkö todella riittävästi kasviksia?

[/quote]

Kyllä koen liikkuvani tarpeeksi. Päivittäin koiran kanssa ainakin 1h lenkki ja sitte salilla 2-3krt vko. Nukun 6-9h yö.

Vierailija
4/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuttu joka oli rupsahtanut jo 17-vuotiaana runsaan alkoholin käytön takia. Mutta silloin oli kyseessä tosi runsas käyttö. Mutta kyllähän Se ikä alkaa näkyä jo yli 20-vuotiaana, selkeä ero näkyy 20 ja 30 vuotiaan välillä vaikka itse sitä omaa muuttumistaan ei huomaisikaan. Yksilöllistä.

Vierailija
5/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin minun näppäimistöstäni, samanlaisia asioita olen miettinyt. Tarpeeksi nukkuminen auttaa minusta eniten pitämään kasvot virkeän näköisinä. Vettä juotkin paljon ja liikut. 

Millaiset hiukset sinulla on? Hiustyylin ja värin vaihtaminen voi auttaa paljon.

Vierailija
6/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnun rupsahteeni jo nyt, vaikka olen vasta 17v. Alkoholia, tupakkaa, tai aineita en käytä mitään ikinä, mut stressi... Ja viitenä päivänä viikossa sali.

Vierailija
7/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin lihonut tasaisesti noin kilon vuodessa 18-vuotisjuhlain jälkeen. Nyt havahduin asiaan, ja päätin tiputtaa nuo vuosirenkaat. Ryppyjä minulla ei vielä ole, mutta niiden puute johtunee tästä edellämainitusta vuosirengas-ilmiöstä.

Vierailija
8/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käyttänyt teinistä asti päihteitä (muutakin kuin alkoa), niin voi olla 22-vuosiaana rupsahtanut.

Vierailija
9/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole ylipainoinen vaan mitat luokkaa 165/55kg. Hiukset vaaleenruskeet puolipitkät. Niitä oon ajatellut vaalentaa lisää.

Ap

Vierailija
10/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 13:51"]Jos on käyttänyt teinistä asti päihteitä (muutakin kuin alkoa), niin voi olla 22-vuosiaana rupsahtanut.
[/quote]

Olen maistanuy tupakkaa 1kerran elämässäni. Huumeisiin en ole koskenut. Tosiaan alkoa mennyt 18-20v melkein joka vklp mutta samoin myös kavereila ja tutuilla eivätkä he ole mielestäni rupsahtaneet tässä parin vuoden sisään :D itsessäni vaan näen muutosta.

Vierailija
11/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 10 on ap kirjoittama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän