Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen koskaan ihastua mieheen joka on komean näköinen ja viestitellessä mukavan oloinen, mutta mies ei kuitenkaan osaa olla hauska keskustelukumppani?

Vierailija
09.09.2021 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hauska keskustelukumppani?

Vierailija
2/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Mikä sun ikä on? Tuo on kyllä mielenkiintoinen kysymys pohdittavaksi. Meillä lapset kysyy just tollasia "onks mahollista?"-kysymyksiä, eri aihepiiristä kylläkin 🤣

Joten vastaan sulle samoin kuin lapselle: ei se mahdotonta ole, muttei kovin todennäköistäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu ulkonäön perusteella. Komeus ei vaikuta minuun. Mukavuus on tärkeää, samoin älykkyys. Jos kemiat menee yksiin niin toisen ei tarvitse " osata" olla hauska vaan hauskuus tulee silloin itsestään. Jos mies ei tavallaan " osaa olla hauska" jonkun seurassa niin on silloin väärän ihmisen seurassa. Mukahauskuus ei ole tärkeää vaan sellainen luonnostaan tuleva että on hauskaa ja mukavaa yhdessä. Jutut käyvät yksiin. Toisen seurassa ei ole painostavaa olla vaan molemmilla on mukava olla. Älykkyys on tärkeää. Komeus ei ole itselleni tärkeää. Pelkällä komeudella ei pitkälle pääse. Luonne ja että sopii yhteen toisen kanssa on tärkeintä.

Vierailija
4/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hauskuus on kovin venyvä käsite. Ei tarvitse olla vitsiniekka, mutta olisi kai se hyvä jos osaa hymyillä ja nauraa, esim. minun vitsailulleni. Hapannaama eivät käy.

Vierailija
5/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hauskuus on kovin venyvä käsite. Ei tarvitse olla vitsiniekka, mutta olisi kai se hyvä jos osaa hymyillä ja nauraa, esim. minun vitsailulleni. Hapannaama eivät käy.

Hapannaamat! Känny haluaa näköjään korjailla.

Vierailija
6/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä hymyillä osaan ja nauraa.

Ap

Vierailija
7/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No niin. Mikä siis oli ongelma?

Vierailija
8/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi. Pitää olla välkky, hauska ja osata ajatella.

Jos on aikuinen mies niin ajattelua ja keskustelutaitoja voi harjoitella. 

Ne ovat ihan opittavissa olevia taitoja!

Vierailija
9/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Joku nainen jossain. Minä en.

Mutta minä lopettaisin joka tapauksessa kanssasi viestittelynkin siinä vaiheessa kun huomaisin, ettet ymmärrä edes otsikko- ja kommenttikentän eroa. Nämä on niin uskomattoman rasittavia avauksia, joissa oksennetaan sisältö otsikkoon. Sitä paitsi näihin on hankala vastata, koska kun kommentin klikkaa auki niin puolet otsikosta häviää.

Vierailija
10/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskuus tuntuu olevan aika vähäinen kriteeri parisuhtelle, mutta omien havaintojeni mukaan punkkaan päätymistä edistää huomattavasti, kun saa naisen nauramaan.

Vierailija
11/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Joku nainen jossain. Minä en.

Mutta minä lopettaisin joka tapauksessa kanssasi viestittelynkin siinä vaiheessa kun huomaisin, ettet ymmärrä edes otsikko- ja kommenttikentän eroa. Nämä on niin uskomattoman rasittavia avauksia, joissa oksennetaan sisältö otsikkoon. Sitä paitsi näihin on hankala vastata, koska kun kommentin klikkaa auki niin puolet otsikosta häviää.

Joo, se on kyllä ongelma...

Vierailija
12/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No niin. Mikä siis oli ongelma?

En osaa saada naisia nauramaan jutuilleni.

Vierailija
13/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha auttaa.

Vierailija
14/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha auttaa.

Se tuo hauskuutta, karismaa ja kaikkea mahdollista ;D

Vierailija
15/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vakavista mutta pitää huumoria olla. Hauskuus on usein myös huolettomuutta joka jättää asiat puolitiehen.

Vierailija
16/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on pullollaan komeita pökkelämiehiä, joilla on nainen tai elämän aikana jopa useampia. Sinun pitää vaan löytää joku sopivan harmaa ja totinen vakavikko. Turha yrittää parhaimpia herkkuja.

Vierailija
17/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mOLO VIIVAAN, PULINAT POIS

Vierailija
18/18 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa perustaa joku samantyyppinen yhdistys kuin "Ankkalinnan vakavamieliset" Aku Ankasta. Sieltä voisi kenties löytyä samanhenkistä seuraa.