Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun mies tekee kotitöitä kokoajan

Vierailija
09.09.2021 |

Miten voikaan ärsyttää näin paljon, että mieheni tekee koko ajan jotain kotityötä. Laittaa ruokaa, tekee normaalia viikkosiivousta, pesee pyykkiä ja aina jotain extraa, vaikka pesee ikkunat, jotain pientä remonttia, koko ajan kunnostaa tai puhdistaa jotain, käy kaupassa. Aina jotain. En tiedä miksi ärsyttää niin paljon.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisi kyllä minuakin, jos toinen koko ajan huseeraisi jotain, eikä osaisi olla aloillaan. 

Vierailija
2/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoijakkaa 💤 Kun ramasee tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä itse teet?

Vierailija
4/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häiritsee sun palstailua ihan tahallaan. Kerjää huomiota. Anna bonekset.

Vierailija
5/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin ärsyttää. Olin pari viikkoa pois kotoa niin täällä oli:

-mun vaatteet siistissä pinkassa silitettynä. Toki myös hänen omat vaatteet

-joka paikka siivottu viimeisen päälle

-lämmin ruoka valmiina kun palasin kotiin.

-koirat ulkoilutettu

-sängyssä puhtaat lakanat.

Ärsyttää.

Vierailija
6/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet. Ne ei koskaan osaa tehdä niinku pitäis. Tai olla tekemättä.

Vierailija
7/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, aina väärinpäin.

Varmaan pitää jättää se sika.

Vierailija
8/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittavan kuuloinen sähköjänis.

Vierailija
9/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu niin ärsyttää. Olin pari viikkoa pois kotoa niin täällä oli:

-mun vaatteet siistissä pinkassa silitettynä. Toki myös hänen omat vaatteet

-joka paikka siivottu viimeisen päälle

-lämmin ruoka valmiina kun palasin kotiin.

-koirat ulkoilutettu

-sängyssä puhtaat lakanat.

Ärsyttää.

Hep! Lähetä mies mun luo, tuon kultakimpaleen haluan itselleni.

Vierailija
10/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kokevat aina olevansa huonompia, syyt vain vaihtelevat. Pakko myöntää, että tässä asiassa naiset ovat oikeassa.

Vierailija
11/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on samanlainen, ei osaa olla hetkeäkään paikallaan. Aina pitää olla jotain työn alla. Tunnen itseni suorastaan hyödyttömäksi. Kun saan olla yksin kotona, teen paljon kaikenlaisia kotitöitä, leivon, laitan ruokaa, pesen pyykkiä, siivoan, vaihdan lakanoita, mutta miehen ollessa kotona en ehdi koska hän hoitaa ne heti pois alta. Yleensä käsken hänen ostaa jotain autotalliin, jotta pysyisi siellä roplaamassa ja pois asuintiloista huseeraamasta.

Vierailija
12/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tänään lämmitin vaimolle saunan. Sillä välin kun hän oli lenkillä, imuroin asunnon. Tein salaatin ja laitoin kiusauksen uuniin ja käytin koiran kävelyllä.

Sitten saunaan, jonka päälle melkein olikin jo melkein valmis. Nyt saunan päälle jouduinkin sitten yksin nukkumaan, kun kuulemma joku sarja on kesken ja vaimon pitää katsoa pari jaksoa vielä. Yritin kuitenkin saada seuraa sänkyyn… t. M50

Vierailija
13/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tänään lämmitin vaimolle saunan. Sillä välin kun hän oli lenkillä, imuroin asunnon. Tein salaatin ja laitoin kiusauksen uuniin ja käytin koiran kävelyllä.

Sitten saunaan, jonka päälle melkein olikin jo melkein valmis. Nyt saunan päälle jouduinkin sitten yksin nukkumaan, kun kuulemma joku sarja on kesken ja vaimon pitää katsoa pari jaksoa vielä. Yritin kuitenkin saada seuraa sänkyyn… t. M50

Teetkö normaalisti noin vai vain nyt pimpulin toivossa? Tässä oli käsittääkseni kyse yleisesti aktiivisista miehistä.

Vierailija
14/22 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö normaalisti noin vai vain nyt pimpulin toivossa? Tässä oli käsittääkseni kyse yleisesti aktiivisista miehistä.

Kokkaan ja siivoan ja vien koiraa ulos säännöllisesti. Mutta ehkä nyt vielä sauna päälle, niin oli liian läpinäkyvää, mitä oli mielessä ;)

Vierailija
15/22 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Update.

Aamulla lopulta kiitos seisoi, ja sain haluamaani :). M50

Vierailija
16/22 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Update.

Aamulla lopulta kiitos seisoi, ja sain haluamaani :). M50

Onnea! Ei ollut turhaa uurastusta

Vierailija
17/22 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ukkeli tänne mulle tulemaan kerran viikossa, olisin tyytyväinen.

Vierailija
18/22 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Ihan kiva sinällään, mutta kun pitää natista siinä koko ajan tehdessään ja kaikki pitäisi tehdä heti. Minä esimerkiksi täytän tiskikoneen kerran päivässä. Mies taas haluaa, että kaikki laitetaan koneeseen heti. Sitten mies kauhealla marinalla pistää astioita koneeseen.

Ja toisinaan on aika ärsyttävää, ettei toinen ole hetkeäkään aloillaan. Paitsi illalla kun nukahtaa jo aikaisin. Sekin johtuu kuulemma siitä, että koko ajan on tehtävä kotitöitä.

Vierailija
19/22 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nykyään erikoistuneet siihen lepäilyyn ja lihomiseen, ainaki katukuvasta päätellen.

Vierailija
20/22 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva, että joku tekee kotitöitä, mutta joo, minustakin on ainakin silloin rasittavaa, jos joku koko ajan nikkaroi ja operoi jotain ja siihen tyyppiin ei meinaa edes saada mitään kontaktia. Ja jos tuo samainen häslääjä vielä huokailee päälle, kun on paljon hommaa ja sitä ja tätä pitäisi tehdä, niin kyllä siinä tulee se tunne, että "lopeta jo, tämä on koti, ei mikään työleiri". Kyllä kotona pitäisi saada joskus rentoutuakin, vaikka tietenkin yleisen viihtyvyyden kannalta on kivaa siistissä kodissa oleilla. Kohtuus kaikessa, kyllä ne tiskit ja pyykit vähemmälläkin hössöttämisellä hoituu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi