Paras nettideittipalsta viisikymppiselle?
Olen viisikymppinen nainen ja haluaisin löytää vakituisen kumppanin jonkun nettideittipalstan avulla. Etsin oman ikäistäni, työssäkäyvää ja koulutettua miestä. Mikä olisi paras palsta tähän tarkoitukseen?
Kommentit (8)
Ei ainakaan suomi24! Mun kaveri, 5-kymppinen mies, löysi samanikäisen elämänsä naisen match.comista. Mieluiten maksullinen palvelu, ilmaisdeiteissä on kaiken maailman hulluja sekä ukkomiehiä, jotka vaan tekee kiusaa.
Suomi24:llä pyörii samat naamat vuodesta toiseen. Sitä en suosittele.
Onko kellään tietoa paremmista sivuista????
Kaikki aivan hanurista.
Kyllä se vaan niin on, ettei normaalit naiset tunnu pyörivän deittipalstoilla. Miestarjontaa en ole tarkastellut, mutta en epäile etteikö se olisi aivan yhtä paska :D
Jos siis oikeasti olet 'normaali' ihminen ja etsit 'normaalia' kumppania niin netin voi melkein hylätä.
Luokittelen itseni joka tavalla normaaliksi. Minulla ei ole mielenterveysongelmia, päihdeongelmia eikä luurankoja kaapissa. Minulla on aikuiset lapset ja vakivirka. Ulkonäöltäni olen ns. tavallinen, mutta henkistä kapasiteettia löytyy senkin edestä.
Missä muualla kuin netissä voisin tavata kivoja miehiä? En käy ravintoloissa enkä osaa tanssia.
Olen alle 40, mutta samat ongelmat kuin sinulla. Kokemukseni maksullisista palveluista on, että siellä on liian vähän ihmisiä Suomen kokoisessa maassa. Moni ikäisesi mies on mieleltään vinksahtanut koulutuksesta tai hyvästä työpaikasta huolimatta, jahtaavat meitä huomattavasti nuorempia. Voi olla, että paremmin toimeentulevat vielä herkemmin kokevat "ansaitsevansa" nuoremman naisen, perusduunareista ei ole ollut vaivaa.
Olen ollut suomi24:ssa ja tavannut sitä kautta yhden vuosien mittaisen suhteen. Minun kuitenkin häiritsee se, että vuosien jälkeen palstalle palattuani siellä on edelleen ne vanhat profiilit. Ts. tyypit eivät ole missään vaiheessa poistaneet profiileitaan.
Varmasti miehistä hakee itseään paljon nuorempia naisia eikä se haittaa minua. Itse toivon löytäväni suunnilleen samanikäistä seuraa. Jollakin lapsellisella tavalla uskon, että etsimäni miestyyppi arvostaa samantapaisella elämänkokemuksella ja koulutuksella varustettua naista.
Orkut.com