Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Savun/tupakin haju nenässä kokoajan

kyllästynyt
09.09.2021 |

Hei! Mulla on nyt muutaman päivän haissut nenässä semmonen savun/tupakin haju. Itse en siis polta tupakkaa eikä kumppanikaan polta eikä myöskään kukaan muukaan läheinen. Tulen hulluksi tämän kanssa ja haju seuraa töihin, kotiin, ulos… ja kukaan muu ei sitä haista. Olen kohta 3 viikkoa syönyt lääkettä joka kuivattaa limakalvoja voisikohan siitä johtua. Googlen mukaan tietenkin kyseessä aivoverenvuoto, tällä oireellako pitäs päivystykseen lähteä? Nuha mulla myös oli vähän yliviikko sitten (ei ollut korona). Kiitos kun jaksoit lukea ja toivottavasti saan vertaistukea! :D

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon raskaana tosi herkkä tupakan hajulle ja haistan heti jos joku on käynyt tupakalla, se haju oikein imetyy vaatteisiin ja sieltä omaan nenää ja haisee nenässä koko päivän. Se haju alkaa myös jossain vaiheessa aiheuttaa pahoinvointia.

Vierailija
2/30 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma ja se on tosi ikävää. Ensimmäisen kerran kitkerä savunhaju oli riesana lähes pari viikkoa ja ykskaks se jäi pois. Oli viimeksi viikon ajan. En tiedä auttoiko, mutta aloin säännöllisesti tekemään nenähuuhteluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä meni hajuaisti melkein kokonaan flunssan seurauksena monta vuotta sitten. Haistaa oudosti väärin tai ei paljon ollenkaan.

Vierailija
4/30 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa voi tehdä tuota.

Vierailija
5/30 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Raskaana oleminen on oikeastaan pois suljettu. Ja tästä kyllä tulee päänsärkyä ja huonoa oloa :/

Vierailija
6/30 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi koronan oireista.

Vierailija
7/30 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hmm jos se koronaa on nii pitääkö tässä testiin mennä..

Vierailija
8/30 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TupakAn.

Vierailija
9/30 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi koronan oireista.

Jep. Itsellä ei sentään haissut ihan kokoaikaa tuo rööki (jota vihaan muutenkin) vaan sen lisäksi sain riesakseni ensimmäisen poikaystävän käyttämän partaveden hajun (ja nimenomaan hajun, en tuoksun, koska en tykännyt siitä ihmeemmin silloinkaan) ja siitä siis on aikaa kohta 3 vuosikymmentä kun tuota olen viimeksi haistellut.

Ei voi kuin ihmetellä että miksi just nimenomaan kaksi ällötystä valikoitui/ilmaantui. Olisi kai sitä nenässä voinut yhtälailla haista jokin mieluisakin kuten vaikka laventeli ja terva..

Vierailija
10/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TupakAn.

Tupsakin. Väy väy.

Vierailija
11/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun pää hajoaa tähän hajuun. Kehtaako sitä lääkärille mennä..

Vierailija
12/30 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt samaa hajua. En nyt ihan usko, että koko ajan tossa ikkunoiden alla joku tupakoisi, mutta hermo meinaa mennä. Tekis mieli laittaa asunto myyntiin ja muuttaa pois tästä. Pitäis vaan tehdä remppaa ensin.

Ei mulla käynyt mielessäkään, että ongelma johtuisikin jostain muusta.

Vierailija
13/30 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan! Asun kyllä kerrostalossa ja tänne on välillä ennen pöllähtäny tupakan haju (naapurit kyllä polttaa) mutta ei se haju nyt voi kokoaikaa seurata joka paikkaan :D enhän mä grillin hajuakaan haista myöhemmin kotona tai muualla, vaan sillon kun siitä ohi menen. Helpottava kuulla että en ole yksin tän ongelman kanssa ja en ehkä ole kuolemassa aivoverenvuotoon…

AP

Vierailija
14/30 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tai tavallinen flunssa. Molemmista kokemusta samalla oireella.

Vierailija
15/30 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse myös tuntenut tupakan hajua ajoittain yli kuukauden, sekä kotona että töissä (molemmat savuttomia). Outoa on kyllä!

Vierailija
16/30 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan oli kamala nuha alle 2vko sitten. Ja syön limakalvoja kuivattavaa lääkettä tällä hetkellä.

AP

Vierailija
17/30 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tosiaan oli kamala nuha alle 2vko sitten. Ja syön limakalvoja kuivattavaa lääkettä tällä hetkellä.

AP

Kannattaa kokeilla nenähuuhtelua ja apteekin nenäöljyä (a-vitaplus).

Vierailija
18/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hej, joo mulla samat menossa taas ja niin rasittavaa, ettei mitään rajaa!!! Inhoan röökin hajua ja nyt se ollut su alkuillasta asti eli 4 vuorokautta jo :(

Mulla ollut flunssaa viim viikolla ja saikulla pari pv. Ma takas töihin toipilaana. Muuten koen olevani ok, mut tää haju nenässä tekee hulluksi!

Viime kerta oli about vuosi sitten ja kesti kans pitkään. Silloin ei ollut flunssia tms...

Laittanut tuoksukynttilän palaa, muttei auta sekään!

Vierailija
19/30 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tosi vahva savun haju ollut monta päivää sieraimissa. Aivan yhtäkkiä alkoi. Välillä on pois ja sitten taas tuulee moneksi tunniksi. Mitä tämä voi olla?? Alkaa järki mennä pikkuhiljaa. Lääkärit ei ota tosissaan.

Vierailija
20/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Onko sulla mennyt ohi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi