Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Savun/tupakin haju nenässä kokoajan

kyllästynyt
09.09.2021 |

Hei! Mulla on nyt muutaman päivän haissut nenässä semmonen savun/tupakin haju. Itse en siis polta tupakkaa eikä kumppanikaan polta eikä myöskään kukaan muukaan läheinen. Tulen hulluksi tämän kanssa ja haju seuraa töihin, kotiin, ulos… ja kukaan muu ei sitä haista. Olen kohta 3 viikkoa syönyt lääkettä joka kuivattaa limakalvoja voisikohan siitä johtua. Googlen mukaan tietenkin kyseessä aivoverenvuoto, tällä oireellako pitäs päivystykseen lähteä? Nuha mulla myös oli vähän yliviikko sitten (ei ollut korona). Kiitos kun jaksoit lukea ja toivottavasti saan vertaistukea! :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tupakka pois nenästä. Kummeli- kevennys.

Vierailija
22/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt ohi. Kohta 3kk haissut. Välillä on ollut jopa .viikon pois ja sitten taas alkanut haisemaan. Juuri nyt on se hetki menosa, että haisee. 7.vrk oli tätä ennen taas pois. Kyllä tää alkaa jo psyykeeseenkin vaikuttamaan. :( :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan sama minulla. Viime viikolla alkoi yhtenä iltana. Ihan käsittämätöntä. Laukoin parvekkeella ja rappukäytävässä haistelelemassa mistä haju tulee ja yöllä kävin tarkastamassa kodinkoneet ym. Kohta viikon on haissut. Iltaisin korostuu, mutta nyt tässä päivälläkin on vaimeasti haissut. Outoa. 

Vierailija
24/30 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa avaan uuden muovikassin laittaakseni ostokset siihen. Haisee aivan hirveeltä tupakalta? Huomautin myyjälle, ehdotti tilalle uutta muovikassia. Ei kiitos. Ei niitä voi käyttää roskapussina. Se haju ei lähtenyt, ennenkuin vein pussin roskiin. 

Vierailija
25/30 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei oo mitään flunssaa, koronaa rai muutakaan? Koko ajan tupakansavun haju nenässä...

Vierailija
26/30 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla haisee kanssa savu nenässä. Nyt ollut viikon. Aiemmin oli kahden viikon ajan 😐

Vierailija
27/30 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan pari vuotta sitten. Siitä lähtien minulla on ollut savun hajua nenässä. Välillä on pois pitkiäkin aikoja, jopa kuukausia, mutta nyt on ollut taas jo viikon. Todella rasittava long covid oire. Oire aiheuttaa myös päänsärkyä. Koetan haistella päivittäin erilaisia tuoksuja (kahvi, sitruuna, ruusu, hajupyyhekumi jne.), jotta savun haju lievenisi.

Vierailija
28/30 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu, tulee aaltoillen takaisin. Nyt haisee taas. Yritän apteekin nenäöljyllä saada hajua pois, siinä on mintun tuoksua. Tosi rasittavaa.

Vierailija
29/30 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama juttu, tulee aaltoillen takaisin. Nyt haisee taas. Yritän apteekin nenäöljyllä saada hajua pois, siinä on mintun tuoksua. Tosi rasittavaa.

Tuohon on Lääke. Polta Tupakka.

Vierailija
30/30 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijahas, tätä on muillakin. Olipa helpottava lukea. Oon varmaan viikon kärvistellyt kun rööki haisee koko ajan nenässä ja en polta. Enkä löydä lähdettä, mistä tulisi savu. Pää kai hajoamassa lopulta :D 

Mutta voisko kyseessä olla siis ihan vaan liian kuivat limakalvot? Ilmastointi pauhanut päällä helteillä ja sehän kuivattaa ilmaa. Flunssassa limakalvot kärsii myös. 

Pitääpä kostutella ja kokeilla meneekö sillä ohi.