Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dominoiva nainen

Vierailija
19.10.2014 |

Minulla on lähipiirissä pitkä kaunis ja erittäin mukava nainen.. jolle olen vuosien varrella tehnyt ystävän palveluksia.. vaihdan renkaat..käytän mökillä..otan hänen koiransa hoitoon.. yms.. alkuun tämä meni ihan luonnollisesti mutta nyt touhu on saanut seksuaalisen puolen.. kävimme toissa viikolla laittamassa hänen mökkinsä talviteloille.. Hänen käskytyksensä oli jotain sanoin kuvaamattoman ihanaa.. 'kanna nuo varastoon..peittele vene..tee sitä..tuo tätä..keitä kahvia..' Penikseni oli jäykkänä koko ajan.. ja Jenny huomasi sen koska heitti vain lisää löylyä..

Seuraavat päivät menivät kuin unessa häpeän ja hekuman hallitessa.. Kunnes uskalsin vastata hänen txt viestiinsä sanoilla 'my lady ' josssa hän kyseli voisinko käydä kotimatkalla alkossa ja tiputtaa punaviinin hänelle.. illalla lähetin pitkän viestin jossa kerroin miten koen tämän nykyisen ystävyytemme ja että nautin osastani suunnattomasti. . Vastaus oli...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WoooW Ihana nainen !!!!!!!!

Vierailija
2/3 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se vastaus oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tiedä mikä on tasa-arvo? meillä ei muija komentele enkä minä muijaani. Jos on töistä kyse, kumpikin tekee mitä kerkee. Ja näinollen jää kaikille muulle enempi aikaa ja mieli on hyvä. Seksissä saa muija dominoida ja minä sitä se on nautintoa. Jos ukko tekee kaiken työn ja akka sanoo ja käskyttää saa lähteä. M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi