Seksikäs alusasusetti, ei stringejä
Hei,
Joulu lähestyy, mistä löydän vaimolle lahjaksi seksikään alusasusetin sukkanauhoilla yms. mutta ns. normimallisilla pitsialushousuilla. Jos settiin kuuluu stingit niin alusasu ei tule olemaan koskaan päällä.
Lahjaa en tietenkään anna aattoiltana vaan jo viikkoja ennen joulua, kahdenkeskisellä lahjan osto reissulla.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:48"]
Valitettavasti tänä vuonna vietin sinkkujoulua ja pukki ei tuonut minulle mitään. Toki löysin baarista prostituoidun ja sain piparia!
[/quote]
En ymmärrä miksi pitäisi maksaa piparista!
Säälittävää!
[/quote]
Ei siitä tarviikkaan maksaa, mutta osaavalta palveluntuottajalta ostaessaan saa kaiken haluamansa ilman, että tarvitsee miettiä toisen tunnelmia tai nautintoa. Voi vapautuneesti keskittyä itseensä.
tuolta olen itse tilannu naiselle asuja , löytyy joka lähtöön myös kenkiä ja takkeja ym ym kannattaa tutustua.
Hotlips tai vastaava seksiliike. Sieltä saa oikean kokoiset, nimimerkilllä kokemusta on.
Mikä olisi hintataso? Haluatko klassisen tyylikkään vai lutkamaisen lookin? Tulisiko käytettäväksi muuallakin kuin makkarissa?
Hae tarjoustalosta lohenpunaiset lahkeelliset alushousut ja muumi jättipaituli.
jos ei stringit kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 08:37"]
Mikä olisi hintataso? Haluatko klassisen tyylikkään vai lutkamaisen lookin? Tulisiko käytettäväksi muuallakin kuin makkarissa?
[/quote]
Hintataso -200€ ja mieluummin tyylikästä lookia.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:24"]
Hae tarjoustalosta lohenpunaiset lahkeelliset alushousut ja muumi jättipaituli.
jos ei stringit kelpaa.
[/quote]
Tykkääkö muka kaikki naiset stringeistä? naiset kommenttia!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:48"]
Valitettavasti tänä vuonna vietin sinkkujoulua ja pukki ei tuonut minulle mitään. Toki löysin baarista prostituoidun ja sain piparia!
[/quote]
En ymmärrä miksi pitäisi maksaa piparista!
Säälittävää!