Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rehellisiä ollaan, uusi Putous on kyllä aivan paska!

Vierailija
19.10.2014 |

Ongelma ei ole itse formaatissa vaan siinä, että mikään ei ole muuttunut paitsi näyttelijät. Jopa studioyleisö näytti siltä, ettei oikeasti naurata. Heikki Paasonen on väärässä paikassa. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muka on sen paskempi kuin ennen? Ihan täsmälleen samanlainen. Se siinä on paskaa ettei se kehity yhtään, vuosi toisensa jälkeen samat jutut samassa järjestyksessä, jopa samat vaatteet. Miksei sitä voitu vähän uudistaa samalla kun näyttelijät vaihtui? Kulunut juttu.

Vierailija
42/46 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh mitä, Putous on paskaa?! Kuka olisi uskonut, härreguud!! Nyt mene äkkiä katsomaan vaikka Vino Showta, se on varmaan tosi hyvä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsepti noilla kaikilla on sama: yleisö huutaa, nauraa ja taputtaa mutta mitään hauskaa ei koskaan tapahdu.

Vierailija
44/46 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei naurattanut se alkuperäinenkään. Välillä mietin että onkohan minussa oikeasti jotain vikaa kun en ymmärrä yhtään miten ihmiset nauraa niille jutuille =DD.

Vierailija
45/46 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisiä ollaan, niin koko Putous-formaatti on täyttä paskaa!!

Vierailija
46/46 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiahan on että sillä tehdään rahaa. Emme osta jenkkilästä mitään idioottimaista formaattia, vaan teemme sen itse ja myymme vielä hulluille kiinalaisille sen.

Ei ole mitään järkeä osta typeryyksiä jenkeistä, vaan tosiaan tuottaa ne itse. Se jo kansantaloudellisestikin merkittävää.

Hahmot myös työllistävät näyttelijöitä kun käyvät niissä esiintymässä ja kansa juoksee villinä perässä.