Täysi-ikäisellä pojallani
On uusi tyttöystävä. Mikä lienee sosiaalinen koodi / hyvä käytös siinä, että kumpi minä vai tyttö lähetämme kaveripyynnnön?
Kommentit (19)
Siis facebookissa ja unstagramissa :)
En ole koskaan kumpaakaan käyttänyt. Miksi noihin joku sosiaalinen velvoite olisi?
Ei se sun tyttöystävä ole joten älä lähettele mitään.
Minä annan yksityisyyden pojalleni, annoin teininä ja annan nytkin aikuisuudessa.
Miksi sun pitäis olla kaveri poikas tyttöystävän kanssa? Ei mulle tulis edes mieleen, jos mun 18 v. pojalla olis nyt tyttis. Enhän mä ole muidenkaan pojan kavereiden kanssa Faces kavereita, niin miks tyttöystävän. Outoa.
En kai niin voi suhtautua, että ei hän minun kaverini ole, älä lähetä mitään! Olemme kuitenkin tavanneet ja hän on pojalleni tärkeä. Ehkä mä odottelen sitten kuitenkin hänen pyyntöään?
Katohan, äys tkakara on kakaran äitinä, kun jossain somessa pitäis kaveerata. Vähänkö olet säälittävä - itse en ole yhtään missään some-horinoissa enkä mene.
Mä nyt selvennän et kaveri voi olla livenä, mutta tarkoitin miksi pitäisi siis olla kaverina Faces? Mitä sä hyödyt siitä Facekaveruudesta tai siis miksi haluat niin kovasti siellä olla kaveri? Eikö riitä et sulla on vaikka tytön puhelinnumero, jos yhteys tarvitsee saada? Nuorilla, kun nyt on vähän omat jutut tuolla Facebookissa, niin aina ei vanhuksien tarttis niitä nähdä, eikä ne kyllä haluakkaan. (nr. 8)
Käsittämätöntä että joku alapeukuttaa tätä kysymystä... Tälläisella asenteellako luodaan hyvät suhteet pojan tyttöystävään tai jopa tulevaan miniään? Minä kun haluaisin mahdollisimman luonnikkaat välit!
Itse ainakin lähetin kaveripyynnön samanikäisen tyttäreni poikaystävälle, mikä oli ihan hyvä, tutustuttiin paljon paremmin Facebookin välityksellä. :) Tämä poikaystävä asuu tosin ulkomailla tyttäreni kanssa, jonka vuoksi tavattiin vasta viime kesänä mutta Facebookissa tutustuttiin pintapuoleisesti. Eli ei siinä mitään sääntöä ole, lähetä vaan! :) Tuskin häviät siinä mitään. Jos ajattelisin itseni tytön kohdalle, niin olisin enemmänkin iloinen kaveripyynnöstä ja pitäisin sitä merkkinä hyväksymisestä ja tutustumisen halusta. :)
Kiitos sinulla 14 kivasta vastauksesta! Ap
Olisi varmaan pitänyt kysyä tämä kysymys päivällä... Olisinkohan saanut erilaisia vastauksia?
Minä kyllä lisäsin poikaystävän äidin kaveriksi facebookissa. Ollaan vieläkin kavereina vaikka pojan kanssa en enää seurustele.
Kyllä mulle on poikaystävän vanhemmat ihan selkeästi sanoneet että he ei periaatteesta lisää nuorisoa fb-kamuiksi mutta hyväksyvät jos itse lisään :) Joten lisäsin, eikä mitään haittaa ole ollut. Tosin vasta vuoden seurustelun jälkeen, mutta kuitenkin ;) -19v
Minkä pyynnön ? Minne?