Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!!!!

Vierailija
19.10.2014 |

Eli olen 14 vuotias tyttö ja istuin tässä sängyllä kunnes yhtäkkiä sydämeen tai siihen lähelle alkaa puristaa!! Sitten sattui tai vähän pisteli vasempaan käteen! Vähäksi aikaa meni ohi ja tuntuu että nyt alkaa taas vähän puristamaan ja sattumaan sydämen alueelle ja vasempaan käteen!! Nyt joku kertoo voiko olla sydänkohtaus kyseessä?? Oikeesti oon ihan paniikissa ja pelottaa, voiko se olla vain että kuvittelen liikaa kun olen näin paniikissa? Pari päivää sitten samoihin aikoihin oli aika samanlaista mutta lievempää ja silloinkin pelästyin!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeasti mene juttelemaan vanhemmillesi. Älä jää tänne palstalle vatvomaan ja pelkäämään.

Voi olla ihan "viaton" jännityksen/ahdistuksen aiheuttama kohtaus, mutta koska kyse voi olla vakavammastakin, on siitä otettava pian selvää.

Vierailija
22/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haista vittu mä oikeesti vaan itken ja tärisen täällä ja sä kehtaat sanoo jotain tollasta!!!!!
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitos kaikille muille asiallisille! Musta tuntuu et tää oli vaan tilapäinen juttu koska ei ollu mitään sydämen muljahteluja tai mitään...
Ap

Vierailija
24/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän nukkumaan. Ei sulla mitään hätää ole nyt varmastikkaan. Rytmihäiriöitä on useilla joskus, nuorillakin. Aamulla juttelet vanhemmille ja koulussa sit terkkarille jutteleen ens viikolla! Ei tässä varmasti mikään hengenhätä ole olemassa. :)

Ja mitään niskan nikamarepsahdusta mistä nro 4 kirjoitti ei ole olemassakaan!

Vierailija
25/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitos 12! :) ehkä vaan pelästyin ku oikeesti käteen rupes säteilee kipua ja menin siitä viel enemmän paniikkiin, mut nyt oon rauhottunu enemmän näist teijän kommenteista, kiitos! Oon aina ollu yliherkkä tällästen asioiden suhteen...
Ap

Vierailija
26/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 01:26"]

Eli olen 14 vuotias tyttö ja istuin tässä sängyllä kunnes yhtäkkiä sydämeen tai siihen lähelle alkaa puristaa!! Sitten sattui tai vähän pisteli vasempaan käteen! Vähäksi aikaa meni ohi ja tuntuu että nyt alkaa taas vähän puristamaan ja sattumaan sydämen alueelle ja vasempaan käteen!! Nyt joku kertoo voiko olla sydänkohtaus kyseessä?? Oikeesti oon ihan paniikissa ja pelottaa, voiko se olla vain että kuvittelen liikaa kun olen näin paniikissa? Pari päivää sitten samoihin aikoihin oli aika samanlaista mutta lievempää ja silloinkin pelästyin!

[/quote]

synnynnäinen sydänvika

Vierailija
27/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 01:26"]

[/quote]

synnynnäinen sydänvika

Vierailija
28/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sitä se varmaan on, mäkin epäilin heti. Vitun idiootti.
Ap

Vierailija
29/29 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ehdit kiroilemaan tänne av:lle tähän aikaan yöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi