Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ -ikäiset, mitä ehkäisyä käytätte?

Vierailija
09.09.2021 |

Olisi kiva tietää. Itsellä on ollut kortsu, mutta mies valittaa koko ajan siitä. E-pillereihin en enää koskenut raskauksien jälkeen, koska veritulppariskiä on suvussa.

Mikä avuksi😕

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä kävi vasektomiassa. Vahva suositus vakisuhteessa oleville.

Vierailija
22/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minipillerit. Niissä ei oo veritulppariskiä eikä oikein muitakaan haittavaikutuksia.

Miksi alapeukut? Onko mulla väärää tietoa minipillereiden riskeistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 42v. eikä ole mitään ehkäisyä. Lapsi saa tulla jos on tullakseen.

Vierailija
24/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää.

Vierailija
25/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin aina ennenkin. Kondomi.

En ole koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa ilman kondomia. Jos joku mies valittaisi kondomin käytöstä, minä ryhtyisin välittömästi pihtaamaan seksiä. 

Jos mies ei halua käyttää kondomia eikä halua mennä sterilisaatioon, hänellä on jokin piilotettu motiivi. Hän haluaa saada lapsia (jonkun toisen naisen kanssa, mutta ei minun) joten hän pelkää sterilisaatiota. Hän haluaa seksiä (mutta ei kantaa vastuuta ehkäisystä) joten hän valittaa kondomien käytöstä.

Miehen sterilisaatio on huomattavasti turvallisempi toimenpide (vähemmän terveysriskejä) kuin naisen sterilisaatio tai e-pillerien käyttö.

Vierailija
26/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä naiset yleensä laittaa polvet ristiin. Tämä on 100 % varma menetelmä.

Vierailija
27/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa ilman kondomia. Jos joku mies valittaisi kondomin käytöstä, minä ryhtyisin välittömästi pihtaamaan seksiä. 

Jos mies ei halua käyttää kondomia eikä halua mennä sterilisaatioon, hänellä on jokin piilotettu motiivi. Hän haluaa saada lapsia (jonkun toisen naisen kanssa, mutta ei minun) joten hän pelkää sterilisaatiota. Hän haluaa seksiä (mutta ei kantaa vastuuta ehkäisystä) joten hän valittaa kondomien käytöstä.

Miehen sterilisaatio on huomattavasti turvallisempi toimenpide (vähemmän terveysriskejä) kuin naisen sterilisaatio tai e-pillerien käyttö.

Ehkä tuo ei kuitenkaan ole se ainut motiivi sille ettei suostu sterilisaatioon. En pystyisi veimään koiraanikaan steriloitavaksi. Järkyttävää silpomista. Enkä kyllä pystyisi vaatimaan naistanikaan syömään jotain hormonipaskaa mistä aiheutuu terveysriskejä ja usein häviää myös seksihalut.

Vierailija
28/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia käytettiin, vaikka mies oli kyllä halukas steriloitavaksikin. Katsellaan nyt sitten vielä ja mietitään, kun toistaiseksi ei nyt tarvita ehkäisyä.

Vierailija
29/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun käyttämään e-pillereitä vaihdevuosiin asti. PCOS. Nyt ikää 36v. Saan olla vähän pirun onnellinen ettei mitään vasta-aiheita käytölle ole. Tutkitutin veritulpille altistavat geenimutaatiotkin, ei ollut APC-resistenssejä, ei mitään. ✌

Vierailija
30/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillerit. 9 viikon välein tauko.

Vierailija
31/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Yritettiin vuosia lasta, ei tärpännyt. Tuskin nyt sitten enää 41-vuotiaanakaan tärppää, kun mieskin on ikäloppu.

Vierailija
32/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo ei kuitenkaan ole se ainut motiivi sille ettei suostu sterilisaatioon. En pystyisi veimään koiraanikaan steriloitavaksi. Järkyttävää silpomista. Enkä kyllä pystyisi vaatimaan naistanikaan syömään jotain hormonipaskaa mistä aiheutuu terveysriskejä ja usein häviää myös seksihalut.

Tuo minuakin vähän epäilyttää, että onko se miehen sterilisaatiokaan ihan täysin riskitön ja vaivaton?

Vierailija
33/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 4kymppiset enää mitään seksiä harrasta

Vierailija
34/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puute!

Vierailija
35/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyrengas.

Pelkään kierukan asennus kipua. Jos saisi kunnallisella kierukan nukutuksessa, niin ottaisin heti!

Rengas pitää muistaa vaan kerran kuussa, eikä asennus satu yhtään.

T 3x synnyttänyt

Vierailija
36/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla viimeksi. Rentouttaa kivasti. 42 v.

Vierailija
37/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortonki on aika hyvä, jos pörrää itse kukasta kukkaan ja jos ei ole varma miehen pörräilyistä.

Vierailija
38/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. N57

Vierailija
39/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystävä kävi vasektomiassa. Vahva suositus vakisuhteessa oleville.

Ei miehen kannata pilata elämäänsä noin. Naiset ailahtelevia, saattavat yhtäkkiä haluaa eron.

Vierailija
40/63 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rutiini on jo niin kova tässä iässä, ettei sitä kyllä enää voi sanoa miksikään harrastamiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan