Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putouksen Loordi Lalli

Vierailija
18.10.2014 |

Onko kukaan muu huomannut, että puhetyyli ja jutut ovat aivan samanlaiset kuin madagaskar-piirretyn maki-kuninkaan/keisarin. Nimeä en muista.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis olen huomannut että hahmo on suora kopio lasten piirretystä. Matkii kuningas Julienia, ei ole edes vaivautunut muuttamaan niitä fraaseja jotka on tuosta napannut. Tuo hahmo ei aukene mulle, vaikka Madagaskarin pingviinejä katsonkin lasten kanssa harva se päivä.

Vierailija
22/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viimeksi se kun se makasi maassa ja lysähti kasaan oli hauskaa, mutta tuo puhe on niin sama kuin se apina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää Peter Ustinovilta Hercule Poirotina.

Vierailija
24/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu tätä hahmoa YHTÄÄN!

Vierailija
25/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on siis huonompi oikeesti kuin Piia Potka ja se, jos joku, on erittäin kova saavutus. 

Pari huonoa tällä kaudella, Hynyskopio, Essin "Jusu" ja sitten tää Lalli. Mutta Lalli on vaan kaikista huonoin ikinä!

Vierailija
26/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmo kuin huonoa lastenteatteria! "Minä olen omituinen!" Et sitten kekseliäämpää hokemaa keksinyt? Sama kuin jankkaisi että "Miiiinä olen hauskoin hahmo!"Niin kuolettavan tylsää että oksettaa. Oksettaa koko näyttelijä. Niin HUONO ja ammattitaidoton.

Vierailija
27/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta itse näyttelijä vaikuttaa hyvältä,  mutta surkean hahmon on kyllä keksinyt.. Mutta itse näyttelijässä ei mitään vikaa! 

Vierailija
28/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä katsonut uusinta jaksoa... olivatko Kissi ja Kandalfi hyviä, vai menikö vitsi jo loppuun?

Vierailija
29/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän, lally on ihana ja söpö, ja disneymäisyys on vaan plussaa <3 Yks lemppareistani tällä kaudella. Toistaiseksi myös lapsiystävällinen, mikä on plussaa!

Vierailija
30/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 20:46"]En ole vielä katsonut uusinta jaksoa... olivatko Kissi ja Kandalfi hyviä, vai menikö vitsi jo loppuun?
[/quote]

Kissi oli ainakin aivan huikea!:D

Vierailija
31/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee siitä Lallista mieleen Liisa Ihmemaasta se Irvikissa. Muistaakseni Irvikissa makoili samalla tyylillä, mitä Lalli siellä lattialla? Ainakin oletan näin, tosin siitä on jo aikaa kun olen Liisa Ihmemaassa nähnyt. :)

Saako joku muu samaa mielleyhtymää?

Vierailija
32/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana,surrealistinen hahmo. Meidän perhe tykkää. Pupujuttu oli hauska!

Vierailija
33/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loordi Lally, korjaan...

Mielestäni se on todella hauska sketsihahmo, lapsenikin nauraa sille! :) (10-15 vuotiaat). Eikä hänellä varmastikaan ollut tarkoitus loukata lihavia, ei todellakaan. Niinhän hän oli jo sanonut, ettei ollut tarkoitus loukata ketään. Eli hauska on! :) Ja pupu juttu oli hauska, vatsaan sattui sen jälkeen, koska olin nauranut niin paljon. :D Hyvähyvä!

Mutta pakko sanoa että Kissi ja Pasi vie kyllä voiton Loordille. :) Ei tämä uusi Putous sitten ollutkaan yhtään huono! Rumaa kielenkäyttöä vain välillä...Muuten good.

Vierailija
34/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen omituinen".
VOI HERRA ISÄ OIKEESTI :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Nauroin niin kovaa että naapuriinkin kuului varmaan. Mutta yhtä lailla hekin varmaan katsovat Putousta, mikäs siinä sitten.

Vierailija
35/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Madagaskar on mielessä koko ajan ja hokema "Minä olen omituinen" ja muiden haukkuminen on aivan hirveää.

Vierailija
36/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, mun mielestä toi on tämän kauden paras hahmo, moniulotteinen ja outo ja todellakaan ei kopioi vanhoja hahmoja. Mutta jos on Madagaskarista tuttu tyyppi, niin sitten ei hyvä ...onneksi en ole nähnyt sitä, niin voin jatkaa fanitusta. Hokeeko tää piirrettyn hahmo siis myös "minä olen omituinen?".

Vierailija
37/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 20:26"]

Hahmo kuin huonoa lastenteatteria! "Minä olen omituinen!" Et sitten kekseliäämpää hokemaa keksinyt? Sama kuin jankkaisi että "Miiiinä olen hauskoin hahmo!"Niin kuolettavan tylsää että oksettaa. Oksettaa koko näyttelijä. Niin HUONO ja ammattitaidoton.

[/quote]

Tässä näkee, että ihmiset on todellakin kuin eri planeetoilta. Mun mielestä toi hokema ei todellakaan ole tylsä tai osotteleva, vaan hauska. Päinvastoin kuin vaikkapa Kissin hahah-hahah naurakaa nyt kohta madallan ääntäni -jutu.

Vierailija
38/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:06"]Mulla tulee siitä Lallista mieleen Liisa Ihmemaasta se Irvikissa. Muistaakseni Irvikissa makoili samalla tyylillä, mitä Lalli siellä lattialla? Ainakin oletan näin, tosin siitä on jo aikaa kun olen Liisa Ihmemaassa nähnyt. :)

Saako joku muu samaa mielleyhtymää?
[/quote]

Mullekin tuli ekana liisa ihmemaassa mieleen! Harmi että hahmossa olisi potentiaalia vaikka mihin, mutta toteutus äärettömän surkea..

Vierailija
39/66 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen suosikki toi laardi lolli. Ja munkin mielestä yksi hauskimmista. Mun mielestä kissi on taidokas hahmo, mutta ei hauska. Svetlana ja laardi lollo ja salme pasi hauskimpia.

Vierailija
40/66 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska hahmo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi