Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies pettää/on ihastunut toiseen naiseen.. :(

Vierailija
18.10.2014 |

Tein äsken jotain minkä av-mammat niin kovasti tuomitsee, luin mieheni tekstarit.. Noh, sieltähän paljastui se minkä jo otsikossa mainitsin. Ikinä ei ole aiemmin ole tullut moinen edes mieleen, mutta nyt on merkit olleet niin selvät.. Ja sieltähän se totuus selvisi.. :( :( kummasti sen näköjään nainen tajuaa..  :....(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten tilanne jatkui?

Vierailija
42/45 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 20:27"]

Oot ruma etkä oo haluttava. Ei se oo miesten syytä et toimitaan vaistojen varaisesti.

[/quote]

Voi kuule, ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Huippumalli Adriana Lima on yksi maailman kauneimmista naisista, silti hänen aviomiehensä petti häntä useamman kerran. Ei varmaan ollut siitä kyse, etteikö Adriana olisi ollut kaunis ja haluttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole rikos tutkia toisen puhelinta JOS oikeasti epäilee toisen pettävän. Mä ainakin haluan tietää, etten tuhlaa aikaani yhtään enempää suhteeseen joka on ihan jotain muuta mitä itse kuvittelee. Ymmärrän, että tällaisessa tilanteessa myös mun puhelin ratsattaisiin.

Ihastuksia parisuhteissa tulee. Ratkaisevaa on se mitä asialle tekee. Turha leikkiä tulella. Tekstailut ym. voisin antaa vielä anteeksi mutta toisaalta henkinen suhde voi olla myös vakavampi kuin joku pano vaan.

Vierailija
44/45 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kkki

Vierailija
45/45 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole rikos tutkia toisen puhelinta JOS oikeasti epäilee toisen pettävän. Mä ainakin haluan tietää, etten tuhlaa aikaani yhtään enempää suhteeseen joka on ihan jotain muuta mitä itse kuvittelee. Ymmärrän, että tällaisessa tilanteessa myös mun puhelin ratsattaisiin.

Ihastuksia parisuhteissa tulee. Ratkaisevaa on se mitä asialle tekee. Turha leikkiä tulella. Tekstailut ym. voisin antaa vielä anteeksi mutta toisaalta henkinen suhde voi olla myös vakavampi kuin joku pano vaan.

Muuhun en ota kantaa, mutta mielipiteestäsi huolimatta se ON rikos. Voin myöntää, että suurella todennäköisyydellä itesekin sortuisin tutkimaan, mutta rikos se on silti lain silmissä.