Petin vaimoa/kaduttaa
Ja nyt kaduttaa.
Ei voinut vieteilleen mitään, kun 20 vuotta nuorempi nainen iskee kiinni ja homma etenee sänkyyn.
Seksi oli todella raivokasta. Imi vehjettä kuin syödäkseen sen. Nai rajusti ja nuoletti pitkään itseään. Tämmöistä ei aviosängyssä ole kokenut.... aina lauantai saunan jälkeen...Juhannuksena ja Jouluna.
Kertoako vaimolle erehdys vai ollako ikuisesti hiljaa?
Nyt ainakin tiedän, ettei tule toistumaan.
Rakastan vaimoani, mutta hiljentynyt sänkyelämä tähän johti. Vika ei kuulemma ole minussa, vaan vaimossa joka kantaa työmurheensa 24/7.
Pelissä on kuitenkin lapset, velallinen talo, 15vuoden liitto jne....
Tätä nyt kysyn täällä kun löytyy petettyjä ja pettäjiä.
Mikään ratkaisu ei tunnu hyvältä.
Kaduttaa vaan niin järjettömästi ja tämä sai tuntemaan rakkauden vaimoon entistä syvempänä.
Sitä hän ei tule kyllä uskomaan ikinä......
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 20:58"]
AP tässä kiittää rakentavista kommenteista.
Itseäni tietenkin saan kaikesta syyttää. Olin jopa selvin päin.
-Joku kysyi "mitä maksoi" > ei mitään. Paitsi sen, etten enää kestä itseäni.
- Joku kysyi" kuinka voin olla naisen kanssa joka sekstaa niin harvoin"> rakkaudesta.
Lusikat menee jakoon varmasti jos kerron.
[/quote]
Oli ilmeisesti suojaamatonta seksiä? Taudit tarttuvat myös suuseksissä, vaikka itse yhdynnässä käyttäisikin kortsua.
Et kerro mulle. En jaksa alkaa vatvoa tuotakin. Jos sulla on paha mieli, pidä se itselläsi äläkä kaada sitäkin mun niskaan. On todella niin paljon stressiä töistä, etten jaksa tähän päälle vielä henkilökohtaista kriisiäkin. Ja eihän mua seksi nyt kiinnosta, kun elämä on paskaa. Kiva ois kuitenkin jatkaa sun kans, meillä oli ennen parempaa, ehkä se voi sellaiseksi taas joslus muuttua. Jos haluat auttaa, pakota mut terapiaan, kaipaan tukeasi. t. vaimo
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:17"]
Olen lukenut asiantuntijan mielipiteen tästä.
[/quote]
Muistaakseni miespuolinen. Mutta mikä merkitys sillä on? Taitaa kertoa kysyjän asenteesta aika paljon tuo lainausmerkkien osoitteleva käyttö.
Oliko "asiantuntija" mies vai nainen?
[/quote]
[/quote]
Kertoo osaamattomuudesta, jos ei osaa lainata palstan tekstiä oikein.
Totta kai olen asenteellinen, kun et kerro asiantuntijan nimeä tai titteliä, kansallisuutta etkä edes julkaisua, josta se tieto oli peräisin. Minäkin voin sinulle kertoa olevani asiantuntija omassa avioliitossani, ja haluaisin kyllä tietää, jos mieheni pettäisi minua. Voisin laittaa avioeroprosessin heti liikkeelle. En kai minä nyt niin hullu ole, että viettäisin elämäni loppuajan pettäjän kanssa! Paljon mieluummin asuisin yksin kuin huonon aviomiehen kanssa. Miehen, joka lupasi olla kanssani myötä- ja vastoinkäymisissä ja sitten pettäisikin valansa? E-hei, en minä sellaiseen aikaani ja vaivaani tuhlaisi rahoistani puhumattakaan. Pois vain!
Miksi satuttaisit vaimoa tiedolla? Eihän hän ole tehnyt mitää pahaa? Saisit vain omantunnon puhtaaki ja vaimon kärsimään.
Ap joko tunnustit vaimollesi? On ilmeisesti yksi tuttavani tämä ap:n tytsä jota paneskeli. Mitäs sitten jos hän soittaa vaimollesi ja kertoo ennen sua??
Jeesus mikä paskiainen miehiään on ap. Yök. Pysykööt yksin loppuelämänsä.
Kerrot heti vaimollesi että saa heitettyä sinut ovesta ulos ja vaihdettua lukot.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:44"]Et kerro mulle. En jaksa alkaa vatvoa tuotakin. Jos sulla on paha mieli, pidä se itselläsi äläkä kaada sitäkin mun niskaan. On todella niin paljon stressiä töistä, etten jaksa tähän päälle vielä henkilökohtaista kriisiäkin. Ja eihän mua seksi nyt kiinnosta, kun elämä on paskaa. Kiva ois kuitenkin jatkaa sun kans, meillä oli ennen parempaa, ehkä se voi sellaiseksi taas joslus muuttua. Jos haluat auttaa, pakota mut terapiaan, kaipaan tukeasi. t. vaimo
[/quote]
Millä oikeudella alapeukutatte? Olen todella sitä mieltä, että tuon vuodattaminen minun niskaani tämän stressin päälle olisi viimeinen niitti minun arkkuuni. Aivan sama, jos on jotain tapahtunut jossain jonkun kanssa, en halua tietää, koska en jaksa nyt käsitellä. Hoitakoon mies itse omat ongelmansa.
Jos olet ap sitä mieltä tosiaan että se oli eka ja viimeinen kerta kuin petät, ja olet varma ettet jää kiinni, älä kerro, ihan oikeasti. Aiheutat vaan turhaa tuskaa ja ahdistusta, vaimosi itsetunnon murenemisen ja se tuskataakka mitä sinä kannat, siirtyy vaimosi harteille. Jos rakastat, älä kerro. Itse naisena en todellakaan haluaisi tietää. Voit olla varma, että se varjostaisi suhdettanne vaikka ette eroaisikaan.
Mutta jos on pienikin kiinnijäämisen mahdollisuus niin kannattaa kertoa itse. Jos esim. tunnet paremmin tämän naisen ja hän saattaisi puhua vaimollesi niin on parempi että kerrot itse.
Jaa-a, ollakko vai eikö olla..hmm..Sinulla oli tarve, sinuun tarpeeseen ei sillä hetkellä kotona vastattu, tai sinä et vastannut toisen tarpeeseen, mutta kuitenkin sait tarpeen tyydytettyä muualla. Elämä jatkuu. Nyt tiedät mitä se on, mutta varoituksen sana...siihen saattaa jäädä himo, kun kerran käy vieraissa, tekee mieli mennä uudestaan, kun oma vaimo on pihtari paska-aivo tuulella..-Itseäni petetty kerran 25 ikäisenä (tieto lisäsi tuskaa) ja itse varmaan petän heti jos tuo ukko selkänsä kääntää mulle, ei huomioi tai ei anna munaa silloin tällöin kuin haluan, jos ite annan kaikkeni. Seksi ja rakkaus kulkee käsikädessä. Toinen kun loppuu, sitä hankkii ihan mistä vain irti lähtee. Ihan turhaan repiä rikki kaikkea, heitä ajatukset narikkaan. Mitä sitä käyttötavaraa turhaan ruostuttamaan, omastaan voi ihan hyvin jakaa vähempiosaiselle :-) Nii ja mistä tiedät, jos eukkosikin tapailee jotain raavasta urosta(haluaisitko itse tietää??) Anna sun eukolles sängyssä kyytiä, ni unohtuu työhöpinät. Ihan järkyttävää, jos on hirveet halut ku hevosella ja sit pitäisi olla ku luostarin nunna tai munkki, pöh sanon minä. Lainaa olemme toisillemme, ei sitä avioliitolla ikiomaksi lunasteta.Ihminen tarvitsee seksiä, se on yksi luonnollisimmista asioista elämässä.
Vastaan omasta puolestani. En haluaisi missään nimessä tietää, jos kyseessä olisi yhden illan hairahdus ja mies katuisi koko sydämestään, eikä tämä nainen olisi merkannut hänelle mitään muuta. Saisi mies kärsiä itse morkkiksensa, mutta ei kaataisi paskaa minun niskaani ja pilaisi turhaan suhdettamme. Jos pitempään jatkunut pettäminen, niin silloin haluaisin ehdottomasti teitää. N32
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:19"]
Petä niin kauan ku saat ko naiselta! Ite ainakin otan kaiken irti 32v kauniista naapurin naisesta joka antaa kunnon kyydit joka kerta kun käyn siellä muutaman tunnin päiväkahvilla. Vaimoa 27v en pane kun se on läski kaljankittaaja. -M30
[/quote]
Täytyy sanoa, että kyllä tän päivän ihmisillä menee jo nuorena huonosti.
Ihmiset ton ikäisiä ja teksti tälläistä.'
Mikset eroa, yksinkertaisesti vaan eroa ?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:55"]
Häpeä ja kärsi yksinäsi! Melko varmasti tapahtunut hiipuu mielestäsi ajan kanssa, mutta älä anna itsellesi anteeksi ettei tapahtunut tule toistumaan!
[/quote]
Ei naisiakaan käsketä häpeämään jos menee vieraisiin kun mies ei anna. Se on oikeus naisille kun tekee mieli eikä kotona saa.
Näytä muutama ketju täältä missä naista käsketään vain kärsimäään jos ei saa mieheltä seksiä.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:51"]
Ja nyt kaduttaa.
Ei voinut vieteilleen mitään, kun 20 vuotta nuorempi nainen iskee kiinni ja homma etenee sänkyyn.
Seksi oli todella raivokasta. Imi vehjettä kuin syödäkseen sen. Nai rajusti ja nuoletti pitkään itseään. Tämmöistä ei aviosängyssä ole kokenut.... aina lauantai saunan jälkeen...Juhannuksena ja Jouluna.
Kertoako vaimolle erehdys vai ollako ikuisesti hiljaa?
Nyt ainakin tiedän, ettei tule toistumaan.
Rakastan vaimoani, mutta hiljentynyt sänkyelämä tähän johti. Vika ei kuulemma ole minussa, vaan vaimossa joka kantaa työmurheensa 24/7.
Pelissä on kuitenkin lapset, velallinen talo, 15vuoden liitto jne....
Tätä nyt kysyn täällä kun löytyy petettyjä ja pettäjiä.
Mikään ratkaisu ei tunnu hyvältä.
Kaduttaa vaan niin järjettömästi ja tämä sai tuntemaan rakkauden vaimoon entistä syvempänä.
Sitä hän ei tule kyllä uskomaan ikinä......
[/quote]
Eteenpäin vain kuten se kuuluisa mummo lumessa. Pidä ihan omana tietonasi äläkä murehdi turhia ellei ole vaaraa että käry käy.. jos vaarana, ala miettiä hyvää selitystä tai alibia. Kokemuksesta voin kertoa että seuraavalla kerralla on jo helpompaa. Sinulla on oikeus nauttia, on vaan pihtarille oikein ja oma syy että häntä petetään.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:55"]
Häpeä ja kärsi yksinäsi! Melko varmasti tapahtunut hiipuu mielestäsi ajan kanssa, mutta älä anna itsellesi anteeksi ettei tapahtunut tule toistumaan!
[/quote]
Muuten samaa mieltä mutta anna anteeksi itsellesi ja pian, oikeastaan et ole edes tehnyt mitään väärää. Hait vain tarvitsemasi sieltä mistä sait. Ja pikku vinkki, ota uusiksi niin ei pian tunnu missään, mutta ole varovainen ettet narahda ;) .
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 20:17"]
Haluatko todella elää liitossa, joka perustuu valheille ja teskentelylle ettei mitään tapahtunut? Mutta ehkä haluatkin, olet niitä raukkoja jotka haluavat "syödä kakun mutta säilyttää sen".
[/quote]
Sehän se on miesten yleinen tyyli.
[/quote]
Jep, ja naiset saavat juuri sen minkä ansaitsevat.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:11"]
Vastaan omasta puolestani. En haluaisi missään nimessä tietää, jos kyseessä olisi yhden illan hairahdus ja mies katuisi koko sydämestään, eikä tämä nainen olisi merkannut hänelle mitään muuta. Saisi mies kärsiä itse morkkiksensa, mutta ei kaataisi paskaa minun niskaani ja pilaisi turhaan suhdettamme. Jos pitempään jatkunut pettäminen, niin silloin haluaisin ehdottomasti teitää. N32
[/quote]
En itse ole samaa mieltä, mutta ymmärrän ajatuksesi. Siinä on vaan se ongelma, että mistä sitä tietää tuleeko toista kertaa. Eihän sitä ekaakaan pettämistä pitänyt koskaan missään tapauksessa tapahtua. Tai ainakin niin varmaan useimmat ajatteleva suhteeseen ryhtyessään. Kun morkkis helpottaa ja puute taas pahenee, on kynnys seuraavalla kerralla ehkä pienempi. Jos kerran ekastakin selvisi. Ei ehkä tule pitkää suhdetta, mutta ei liuta yhden yön juttujakaan ole varmaan sen parempi.
Minulle seksi on hyvin intiimi ja herkkä asia ja varsinkin parisuhteessa myös rakkauden osoitus. Siksi en itse voisi hyväksyä tuota yhden illan seksiäkään.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:19"]
Petä niin kauan ku saat ko naiselta! Ite ainakin otan kaiken irti 32v kauniista naapurin naisesta joka antaa kunnon kyydit joka kerta kun käyn siellä muutaman tunnin päiväkahvilla. Vaimoa 27v en pane kun se on läski kaljankittaaja. -M30
[/quote]
Täytyy sanoa, että kyllä tän päivän ihmisillä menee jo nuorena huonosti.
Ihmiset ton ikäisiä ja teksti tälläistä.'
Mikset eroa, yksinkertaisesti vaan eroa ?
[/quote]
En halua, syön ja säästän. Rusinat pullasta, miksikö, koska minä haluan, koska minä voin... ;)
Mitä nyt yksi kerta. Älä kerro. Ei se ole pettämistä, kun toinen ei tiedä.
Toivottavasti sun lapset alkaa vihata sua ja jäät iiiihan yksin :) tai voithan sä alkaa sen nuoren muikkelis kanssa? Eiku, taisitki olla sille vaan sellanen kokeilu, kuka tollasta vanhaa paskaa haluis oikeesti? Toivottavasti saat syövän :)))
T n 17