Hävetkää kokoomuslaiset
vai osaatteko edes, nyt ei käsien pesu enää riitä eikä auta
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:42"]http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kokoomus-sulki-nuorten-suut/1916229?pwbi=c4c9443436a74c2caccc23eb95f51d8e
Murhaajan auttamista ja tutkinnan vaikeuttamista nyt ainakin pitää hävetä!
[/quote]
Kaikki toimivat noin, aina. Esim. meillä työpaikalla työkaveri teki vakavan rikoksen, ja kaikkia ohjeistettiin olemaan kertomatta mitään ja ohjaamaan kyselyt suoraan pomolle. Ei ole edes poliittinen työpaikka.
Eivätköhän ne poliiseille kuitenkin vastaa. Ohje koskee mediaa ja muuta sairaalloisen uteliasta ulkopuolista väkeä.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:28"]
hesarin mukaan pelkkä puolueen jäsenkirja oli riittävä peruste työpaikkaan
[/quote]
No eipä siellä sitten paljon vaadita
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:28"]
hesarin mukaan pelkkä puolueen jäsenkirja oli riittävä peruste työpaikkaan
[/quote]
No eipä siellä sitten paljon vaadita
[/quote]
Toiminnanjohtaja on vaan työpaikka puolueessa. Ei ollut pomo, vaan juoksupoika.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:06"]
4. 5. Turha yrittää esittää tyhmää tai tietämätöntä, tiedätte ihan tasan tarkkaan mistä kyse.
[/quote]
En tiedä. En ole tietääkseni tehnyt mitään, mitä pitäisi hävetä.
4
[/quote] Et siis ole kokoomuslainen.
[/quote]
Olen, erään paikallisyhdistyksen rivijäsen. En siltikään ymmärrä, miksi tai mitä minun pitäisi hävetä.
4
[/quote] Et taida olla ihan kartalla tämän päivän uutisista sitten.
[/quote]Ap on sellainen 'perus-suomalainen', jonka mielestä yhden yksilön moga leimaa koko sakin... Ööh.. Mikähän tässä yhtälössä nyt ei täsmää..?!? (ap:lle vinkiks: hirvisaari, hakkarainen jnejne - ja kyllä - ihan tahallaan pienellä kirjoitettuna)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:01"]Itse näkisin, että tällaisen ihmisen valitseminen puolueen nuorisojärjestön sisällä näkyvään asemaan kertoo puolueen jäsenten äärimmäisen huonosta arvostelukyvystä - jota tulisi hävetä. Katsokaa itse, mitä käsittämätöntä tajunnavirtaa kyseinen henkilö on julkisesti kirjoitellut esim. US:n kolumnissaan ja vetäkää johtopäätökset. [/quote] Eihän tämä tokikaan ole ensimmäinen kerta, kun Kokoomuksen nuorisojärjestö aiheuttaa emopuolueelle päänvaivaa.
[/quote]Kerokaa, miten seulotaan -mahdolliset- rikoksen tekijät ennen työhön palkkaamista? Onko olemassa jokin kysymys-patteri? nimim. rekrytoija
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:01"]Itse näkisin, että tällaisen ihmisen valitseminen puolueen nuorisojärjestön sisällä näkyvään asemaan kertoo puolueen jäsenten äärimmäisen huonosta arvostelukyvystä - jota tulisi hävetä. Katsokaa itse, mitä käsittämätöntä tajunnavirtaa kyseinen henkilö on julkisesti kirjoitellut esim. US:n kolumnissaan ja vetäkää johtopäätökset. [/quote] Eihän tämä tokikaan ole ensimmäinen kerta, kun Kokoomuksen nuorisojärjestö aiheuttaa emopuolueelle päänvaivaa.
[/quote]Kerokaa, miten seulotaan -mahdolliset- rikoksen tekijät ennen työhön palkkaamista? Onko olemassa jokin kysymys-patteri? nimim. rekrytoija
[/quote]
Rekrytoija voisi tutustua palkattavien henkilöiden taustaan esimerkiksi googlaamalla:
http://romppainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/90686-itsesensuurin-kieltamia-helmia
Tämä sama naurettava logiikka suorastaan rönsyilee tuolla toisessa ketjussa, tuolla jossa puhutaan siitä miten "kokoomuspomoa" esitetään vangittavaksi Laajasalon surmasta. Ei pystynyt edes lukemaan, niin käsittämätöntä päättelyä valloillaan koko ketju.
äärioikeistolaisuus ei oikein istu suomalaiseen yhteiskuntaan