Hävetkää kokoomuslaiset
vai osaatteko edes, nyt ei käsien pesu enää riitä eikä auta
Kommentit (50)
Eivät ole tunnistavinaan omaansa, pah.
Mitä minä nyt olen tehnyt? Istunut puistonpenkillä jalat väärinpäin ristissä?
Mitä vittua? Jos yksi kokoomuslainen tekee väärin, kaikki ovat vastuussa? Sama kuin syyttäisit kaikkia mamuja noista katujengihyökkäyksistä... Kummallinen logiikka. -vasemmistolainen
Tässä nyt mitään hävetättävää ole. Yksityishenkilö on tehnyt rikoksen, jolla ei ole mitään tekemistä puolueen kanssa. Luonnollisesti lausunnot saa vain virallista kautta, niin ne yrityksetkin toimivat.
t. rivijäsen
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kokoomus-sulki-nuorten-suut/1916229
Tämän jälkeen ei tule enää mieleen äänestää. Olen luullut että puolue ajaa avoimuutta ja vapautta.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:49"]
Mitä vittua? Jos yksi kokoomuslainen tekee väärin, kaikki ovat vastuussa? Sama kuin syyttäisit kaikkia mamuja noista katujengihyökkäyksistä... Kummallinen logiikka. -vasemmistolainen
[/quote]
Niin, tai kaikkia vasemmistoliittolaisia erään kansanedustajan puolison tekemisistä...
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:49"]
[/quote]
Jep. Erona vain se, että kaikkien mamujen leimaaminen ymmärretään sentään rasistiseksi, mutta kaikkien puolueen X äänestäjät on ihan ok leimata murhaajiksi ja uusnatseiksi.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:42"]http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kokoomus-sulki-nuorten-suut/1916229?pwbi=c4c9443436a74c2caccc23eb95f51d8e
Murhaajan auttamista ja tutkinnan vaikeuttamista nyt ainakin pitää hävetä!
[/quote] ai kaikkien äänestäjien? Vai asianomaisten?
Itse näkisin, että tällaisen ihmisen valitseminen puolueen nuorisojärjestön sisällä näkyvään asemaan kertoo puolueen jäsenten äärimmäisen huonosta arvostelukyvystä - jota tulisi hävetä.
Katsokaa itse, mitä käsittämätöntä tajunnavirtaa kyseinen henkilö on julkisesti kirjoitellut esim. US:n kolumnissaan ja vetäkää johtopäätökset.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:01"]
Itse näkisin, että tällaisen ihmisen valitseminen puolueen nuorisojärjestön sisällä näkyvään asemaan kertoo puolueen jäsenten äärimmäisen huonosta arvostelukyvystä - jota tulisi hävetä.
Katsokaa itse, mitä käsittämätöntä tajunnavirtaa kyseinen henkilö on julkisesti kirjoitellut esim. US:n kolumnissaan ja vetäkää johtopäätökset.
[/quote] Selkeesti ministeriainesta
Ketju aaltoilee mukavasti, kun sivua hilaa alas reunasta.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:50"]
Tässä nyt mitään hävetättävää ole. Yksityishenkilö on tehnyt rikoksen, jolla ei ole mitään tekemistä puolueen kanssa. Luonnollisesti lausunnot saa vain virallista kautta, niin ne yrityksetkin toimivat.
t. rivijäsen
[/quote]
Enpä tiedä, onko noin yksioikoista. Teothan heijastavat kuitenkin yksilön arvomaailmaa, ja toisaalta puolueissa on saman arvomaailman omaavia, ja vielä kokoomuksessa tutkitusti on kovemmat arvot kuin muissa puolueissa, erityisesti kokoomusnuorissa.
Paljon tässä maailmassa pitää muuttua, että kokoomusta äänestäisin, mutta en silti käsitä sitä, että jos yksi tekee väärin, koko ryhmä leimataan.
-punavihervasemmistolainen
hesarin mukaan pelkkä puolueen jäsenkirja oli riittävä peruste työpaikkaan
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:28"]
hesarin mukaan pelkkä puolueen jäsenkirja oli riittävä peruste työpaikkaan
[/quote]
Se on monessa muussakin. Esimerkkinä vaikkapa Kela - tai Keva.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:01"]Itse näkisin, että tällaisen ihmisen valitseminen puolueen nuorisojärjestön sisällä näkyvään asemaan kertoo puolueen jäsenten äärimmäisen huonosta arvostelukyvystä - jota tulisi hävetä.
[/quote]
Eihän tämä tokikaan ole ensimmäinen kerta, kun Kokoomuksen nuorisojärjestö aiheuttaa emopuolueelle päänvaivaa.
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kokoomus-sulki-nuorten-suut/1916229?pwbi=c4c9443436a74c2caccc23eb95f51d8e
Murhaajan auttamista ja tutkinnan vaikeuttamista nyt ainakin pitää hävetä!