Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasta syytetään törkeästä rattijuopumuksesta!

Vierailija
18.10.2014 |

Mitä te tekisitte? Mitä sanoisitte? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi päätä silitellyt tuossa tilanteessa. Jos ei niin paljon järki juokse, että ymmärtäisi miten vakavat seuraukset tuosta voi olla joko itselle tai täysin syyttömälle sivulliselle, on hyvä jos menettää ajokorttinsa mahdollisimman pitkäksi aikaa. Olisin myös sanonut mielipiteeni ääneen. Sympatiaa olisi turha odottaa.

Vierailija
2/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti/mopoauto/pyörä talvitelille ja illat istutaan kotona. Rahahanat kiinni. Epäilen kyllä, että kasvattaminen on myöhässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hieman enemmän informaatiota ennen kuin olen mitään mieltä.

Vierailija
4/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:52"]Kortti/mopoauto/pyörä talvitelille ja illat istutaan kotona. Rahahanat kiinni. Epäilen kyllä, että kasvattaminen on myöhässä..
[/quote]
Ei se kasvatuksesta ole kiinni. Kenen tahansa jopa sinun lapsesi voi osoittautua ajan mittaan aivan paskaksi. Tule tänne sitten vinoilemaan.

Vierailija
5/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollatoleranssi. Sikamaista touhua leikkiä muiden hengellä. Riippuu siitä kuinka paksu kallo kaverilla on, sen suhteen rangaistus. Toivoa sopii että ymmärtää tekonsa ja katuu. Lieventäviä asianhaaroja tai ymmärryspykäliä ei ole. Tuosta on itse vastuussa. Todellakaan ei ole päänsilityksen tai selittelyjen paikka.

Vierailija
6/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen surullinen, en tiedä olenko pettynyt, koska tiesin jo lapsia tehdessäni, että ongelmia voi tulla. Ja onhan niitä tullut. 

Olen myös lapsille sanonut jo varhaisessa murrosiässä, että vaikka tekisitte mitä tahansa, vaikka joutuisitte linnaan, olette minun lapsiani, ja olen tilanteessa kuin tilanteessa tukena. 

Ja kehoitin rehellisyyteen tilanteessa, ja kuulustelussa. 

Itkettääkin, vapisuttaa ja olen niin pahoillani. Ja on itsesyytökset - mitä olisin voinut tehdä, että tätä ei olisi tapahtunut.

Ap

Vierailija
7/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on tyttö, jo aikuinen, mutta hyvin sairaskin. 

Ap

Vierailija
8/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:52"]Kortti/mopoauto/pyörä talvitelille ja illat istutaan kotona. Rahahanat kiinni. Epäilen kyllä, että kasvattaminen on myöhässä.. [/quote] Ei se kasvatuksesta ole kiinni. Kenen tahansa jopa sinun lapsesi voi osoittautua ajan mittaan aivan paskaksi. Tule tänne sitten vinoilemaan.

[/quote]En vinoillut.

Vierailija
9/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:06"]

Ap

[/quote]Sittenhän asia on helpompi ymmärtää. Nyt sitten kaikki mahdollinen apu tytölle.

Vierailija
10/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä tuossa nyt muu auta kuin ottaa asiasta opikseen. Onneksi ei ilmeisesti mitään fyysistä vahinkoa kerennyt sattua sivullisille tai tytölle itselleen.

Kannattaa keskittyä siihen, että tyttö saa elämänsä oikeille raiteille. Tuo on varmasti seurausta muista ongelmista, ja niihin tarvitsee nyt tukea.

Vierailija
11/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:06"]

Ap

[/quote]

Jos on sairaskin niin helvetin hyvä että lähtee kortti pois. Mä en säälisi, en millään tavalla. Paskan oon kasvattanut jos kännissä ajaa.

Vierailija
12/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan mitään tuomiota saa, se on selvää. Rattijuopoilla on tässä maassa suurin oikeus olla rikollisia. Se on niin nähty.

Vierailija
13/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman muuta kortti pois ja asiaankuuluvat rangaistukset sakkoineen ja mahdollisine ehdollisine (tai vaikka ehdottomine) vankeustuomioineen. Se on tietenkin selvää, olen tytöllekin sen sanonut, että se on todellakin rikos. Ajomatkalla on vaaratilanteita ollut, vastaantulevien kaistalla ajellut esimerkiksi. 

Minä en hyväksy rattijuopumusta laisinkaan! Mutta mitä te ajattelisitte, miten reagoisitte, mitä äitinä ajattelisitte?

Kun tätä asiaa en varmasti parhaimmankaan ystäväni kanssa pysty jakamaan. 

Olen niin surullinen. 

Ap

Vierailija
14/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ap:lle!! 

Vierailija
15/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 18:22"]No ilman muuta kortti pois ja asiaankuuluvat rangaistukset sakkoineen ja mahdollisine ehdollisine (tai vaikka ehdottomine) vankeustuomioineen. Se on tietenkin selvää, olen tytöllekin sen sanonut, että se on todellakin rikos. Ajomatkalla on vaaratilanteita ollut, vastaantulevien kaistalla ajellut esimerkiksi. 

Minä en hyväksy rattijuopumusta laisinkaan! Mutta mitä te ajattelisitte, miten reagoisitte, mitä äitinä ajattelisitte?

Kun tätä asiaa en varmasti parhaimmankaan ystäväni kanssa pysty jakamaan. 

Olen niin surullinen. 

Ap
[/quote]
Oma nuori tuonut meille vanhemmille paljon pahaa mieltä. Olemme olleet niin pettyneitä ja kaikkea mahdollista. Musta syvä mieli monesti ollut. Meidän tekemiset ja sanomiset ei ole mitään auttanut. Virkavallan kanssa tekemisissä ollut. Meiltä hirveästi rahaa kuluttanut eikä mitään omaatuntoa näytä löytyvän. Luulimme kasvattanemme kunnon kansalaisen ihmisen joka löytää paikkansa yhteiskunnassa. Häpeä on mielessä usein ja katkeruus ja kateus toisten kunnollisista nuorista. Osa ihmisistä on vielä aidosti iloisia nuoremme huonosta elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä